Sveiki,
šiąnakt grįžau iš darbinės kelionės po Vokietiją ir pakeliui namo aplankiau ponus Grundmannus. Sužinojau, kad Arūno surastas VW38 maždaug po dviejų savaičių bus pradėtas restauruoti, t.y. bus pradėti kėbulo darbai. Grundmannai jau turi padarę kai kurias trūkstamas kėbulo detales (priekinės dalies). Nuotraukas įkelsiu rytoj, o tiems, kam bus įdomu, išsamiau viską papasakosiu šventės metu.
Prieškario Vabalas (Arūnas)
Vis pažiūrinėju šią temą, dabar jau megaprojektą ir, kažkaip giliau pakapsčiau Sigio įkeltą nuorodą, kur Undis pristato pasauliui Arūno pirkinį/radinį. Pradėjau skaityti ir nebegalėjau sustoti, nors mano gebėjimai anglų kalbos srityje neypatingi... Va čia tai istorija... Manau, kad tokios relikvijos (kitaip jau nepavadinsi) gali pavydėti bet koks pasaulio automobilizmo klubas.
Žinau, kad ponas Arūnas labai užimtas žmogus, bet, kiek suprantu, čia yra jam talkinančių draugų ir aš labai norėčiau paprašyti, kad, jeigu yra nors menkiausia galimybė, kas nors gal galėtų padaryti retkarčiais po keletą nuotraukų iš darbų eigos. Na, gal ne aš vienas čia toks smalsus esu - labai tikiuosi .
Ir dar klausimas - ar ponai Grundmanai rodys projektą viešai?
Žinau, kad ponas Arūnas labai užimtas žmogus, bet, kiek suprantu, čia yra jam talkinančių draugų ir aš labai norėčiau paprašyti, kad, jeigu yra nors menkiausia galimybė, kas nors gal galėtų padaryti retkarčiais po keletą nuotraukų iš darbų eigos. Na, gal ne aš vienas čia toks smalsus esu - labai tikiuosi .
Ir dar klausimas - ar ponai Grundmanai rodys projektą viešai?
Pavasarį Grundmanai sukūrė savo tinklalapį www.vw38.com , čia galima pamatyti pradėtus darbus.
Tinklapyje dar pristatomi kai kurie anksčiau atlikti VW automobilių restauravimo darbai.
Dabar pagamintos viršutinėje nuotraukoje matomos dalys, nukopijuotos nuo ankstesnių išlikusių prieškarinių automobilių. VW38 darbai kol kas labai stipriai dar nepasistūmėjo, matyt jie turi daug kitų užsakymų. Be to, archyviniuose šaltiniuose bandoma surasti dar daugiau informacijos susijusios su VW prototipų gamyba.
Tinklapyje dar pristatomi kai kurie anksčiau atlikti VW automobilių restauravimo darbai.
Dabar pagamintos viršutinėje nuotraukoje matomos dalys, nukopijuotos nuo ankstesnių išlikusių prieškarinių automobilių. VW38 darbai kol kas labai stipriai dar nepasistūmėjo, matyt jie turi daug kitų užsakymų. Be to, archyviniuose šaltiniuose bandoma surasti dar daugiau informacijos susijusios su VW prototipų gamyba.
Sveiki visi.
Užsukau į Grundmanų tinklapį vw38 pasižiūrėti, kaip Arūno trofėjus laikosi. Darbai, kaip supratau pajudėjo - kažkas pjaustoma, skutama, vežiojama . Visa bėda, kad aš vokiečių kalbos beveik visiškai nesuprantu . Ar tose nuotraukose, kur matosi jau sutvarkyta ir sukomplektuota pavarų dėžė/pusašiai/stebulės, nuo Arūno Vabalo?
Užsukau į Grundmanų tinklapį vw38 pasižiūrėti, kaip Arūno trofėjus laikosi. Darbai, kaip supratau pajudėjo - kažkas pjaustoma, skutama, vežiojama . Visa bėda, kad aš vokiečių kalbos beveik visiškai nesuprantu . Ar tose nuotraukose, kur matosi jau sutvarkyta ir sukomplektuota pavarų dėžė/pusašiai/stebulės, nuo Arūno Vabalo?
Dažų skutimo momentai buvo užfiksuoti šių metų vasario mėnesį Arūno namuose, kai Kristianas pirmą kartą atvyko apžiūrėti VW38 stovio. Skusdami dažus jie bandė surasti nors kokį menką įmuštą skaičių, kad būtų galima už ko nors užkibti.
Nuotraukose užfiksuoti kėbulo pervežimai, tai pasiruošimas VW veteranų sąskrydžiui šių metų birželio pabaigoje. Kėbulas kaip didžiausia įžymybė buvo pastatytas XIII amžiaus Hessisch Oldendorf bažnyčioje, o sąskrydžio metu lankomas visų dalyvių ir miestelio gyventojų.
Sprendžiant iš restauravimo nuotraukų, kol kas kėbulo darbai dar nepasistūmėjo. Dabar paruošta pavarų dėžė su pusašiais ir stabdžiais.
Visas dalis jie renka iš savo ankstesnių surinktų prototipų ir KdF kolekcijų, kad restauruojamas VW38 būtų kiek įmanoma autentiškesnis ir artimesnis tam laikotarpiui.
Kiek žinau, dabar turimą VW38 kėbulą jie jungs su dar senesnio prototipo rėmu, kuris pagamintas 1937 metais. Šis rėmas taip pat randasi Grundmanų kolekcijoje.
VW30 išlikusio rėmo tema:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=343304
1937 metų VW30 autentiškas rėmas Grundmanų muziejuje:
Nuotraukose užfiksuoti kėbulo pervežimai, tai pasiruošimas VW veteranų sąskrydžiui šių metų birželio pabaigoje. Kėbulas kaip didžiausia įžymybė buvo pastatytas XIII amžiaus Hessisch Oldendorf bažnyčioje, o sąskrydžio metu lankomas visų dalyvių ir miestelio gyventojų.
Sprendžiant iš restauravimo nuotraukų, kol kas kėbulo darbai dar nepasistūmėjo. Dabar paruošta pavarų dėžė su pusašiais ir stabdžiais.
Visas dalis jie renka iš savo ankstesnių surinktų prototipų ir KdF kolekcijų, kad restauruojamas VW38 būtų kiek įmanoma autentiškesnis ir artimesnis tam laikotarpiui.
Kiek žinau, dabar turimą VW38 kėbulą jie jungs su dar senesnio prototipo rėmu, kuris pagamintas 1937 metais. Šis rėmas taip pat randasi Grundmanų kolekcijoje.
VW30 išlikusio rėmo tema:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=343304
1937 metų VW30 autentiškas rėmas Grundmanų muziejuje:
TheSambos dalyviai atkapstė dar vieną įdomų dalyką - VW prototipų buferiai priekyje buvo ne vientisi, o susidėjo iš dviejų dalių.
Dviejų dalių buferiai prieškaryje buvo įprasti beveik visiems automobiliams, to neišvengė ir VW prototipai, nors gale Vabalo buferis buvo vientisas.
Peržvelgus visas ikikarines VW nuotraukas, galima pastebėti, kad visi jų priekiniai numeriai perlinkę, o pasikapsčius dar daugiau, galima atrasti ir tokias nuotraukas.
Priekinio buferio pastebėjimai TheSamboje:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... start=1200
Dviejų dalių buferiai prieškaryje buvo įprasti beveik visiems automobiliams, to neišvengė ir VW prototipai, nors gale Vabalo buferis buvo vientisas.
Peržvelgus visas ikikarines VW nuotraukas, galima pastebėti, kad visi jų priekiniai numeriai perlinkę, o pasikapsčius dar daugiau, galima atrasti ir tokias nuotraukas.
Priekinio buferio pastebėjimai TheSamboje:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... start=1200