Si savaitgali pas mane dalinis gedulas garaze... Pratesdamas paruosimo darbus ziemai, sumasciau imtis slenksciu patikros ir patvarkymo. Kanalas neatrode toks baisus, keleta pavirsiniu rudziu, bet nieko baisaus. Kad geriau prieit isvalyt rudis, gale sugalvojau nuimt sparna. Ir pasirode "grazumai"...
Regis vabalas bus kazkada gaves i "sikna" (juokas per asaras ) radau gera sluoksni spakliaus kuriuo uzmaskuotas ilinkimas kairej pusej... Ir kuo toliau krapsciau, tuo labiau sviro rankos. Nutariau tuo momentu padet irankius i sali ir leist smegenim pailset nuo "vabanliges", kuri paskutiniu metu vis labiau uzvaldo
Tai dabar turiu keleta ideju, tik nezinau dar kuria igyvendinsiu...
-Naujo, galingesnio variklio rinkimas
-Salono apdailos atnaujinimas/keitimas
-Vaziuokles modernizavimas
-Na ir galu gale naujai aptiktu kebulo problemu sprendimas.
Kaip ir sakiau, vabala palikau stovet garaze ramybes busenoj ir leidziu mintim susigulet. Reik pasidaryt plana ir tada veikt, kitaip gali viskas pasibaigt neaisku kur
Tereikia tik labai norėti...
Neatrodo ten labai baisiai palyginus su kitu kolegu problemom, bet vistiek skaudu matyt traumos pasekmes....
Pora problemu su sparno tvirtinimo skylem. Pirma tai apatinis pirmas varztas kaip ir nebeturi kur isisukt nes aprudyjo ir isluzo ivirinta verzle. nesupratau kam bet ties arkos virsum atradau skyle kuri neturi jokios logikos mano ziniom. Gal ten siaip koks meistras buvo ka sugalvojes. Na ir galiausiai dankratas sugebejo padaryt savo...
Pora problemu su sparno tvirtinimo skylem. Pirma tai apatinis pirmas varztas kaip ir nebeturi kur isisukt nes aprudyjo ir isluzo ivirinta verzle. nesupratau kam bet ties arkos virsum atradau skyle kuri neturi jokios logikos mano ziniom. Gal ten siaip koks meistras buvo ka sugalvojes. Na ir galiausiai dankratas sugebejo padaryt savo...
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Mano manymu reikia tiesiog kažkaip patvarkyti tai ir tiek...galima pavirinti...Bet taip nerimtai...
Nes jei rimtai, tai reikės ir mašiną perdažyti...
Geriau tvarkyti važiuoklę ir nelysti kur nereikia
Kai jau skylės švies net nieko nekrapščius, tada atskirti kėbulą nuo dugno ir daryti rimtą restauraciją ir nudažyti naujai kėbulą...
Čia mano tokia nuomonė.
Nes jei rimtai, tai reikės ir mašiną perdažyti...
Geriau tvarkyti važiuoklę ir nelysti kur nereikia
Kai jau skylės švies net nieko nekrapščius, tada atskirti kėbulą nuo dugno ir daryti rimtą restauraciją ir nudažyti naujai kėbulą...
Čia mano tokia nuomonė.
Aš irgi sutinku su Anatolijaus nuomone. Ir iš savo patirties ir kaip kiti sako, mašina reikia tvarkyti kai ji sugriūna :] Na gal ne taip žiauriai, bet tikrai dėl tiek nėra ko pergyvent. Po konkursus juk nevažineji :]
Tos vietos parudijusios lyg ir nėra laikančiosios ar labai kenkia automobilio geometrijai, todėl naujam varikliui ar pakabos modernizavimui neturėtų kelt problemos.
Svarbu tik nepradėt visko krapštyt, nes tada tai šakės... Aš patarsiu kaip man Artūras(Black) patarė. Slenkščių rudijimą labai pristabdyti galima keletą skylučių išgrežus ir vidų išpurškus Nigrolio ir Movilio mišiniu (galima ir brangiais Dinitrol vaškais, bet efektas tas pats). O tas išorines rūdis su bulgarke ir šepečiu nuimt ir paprastai nudažyti. Tuomet galvos taip neskaudės ir sąžinės negrauš dar daug metų :]
Tos vietos parudijusios lyg ir nėra laikančiosios ar labai kenkia automobilio geometrijai, todėl naujam varikliui ar pakabos modernizavimui neturėtų kelt problemos.
Svarbu tik nepradėt visko krapštyt, nes tada tai šakės... Aš patarsiu kaip man Artūras(Black) patarė. Slenkščių rudijimą labai pristabdyti galima keletą skylučių išgrežus ir vidų išpurškus Nigrolio ir Movilio mišiniu (galima ir brangiais Dinitrol vaškais, bet efektas tas pats). O tas išorines rūdis su bulgarke ir šepečiu nuimt ir paprastai nudažyti. Tuomet galvos taip neskaudės ir sąžinės negrauš dar daug metų :]
-
- Posts: 365
- Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
- Location: UTENA
Kai jau skylės šviečia gerai, tai jau nebelabai koks ir darbas malonus būna....ir išlaidos didesnės ir savijauta(bent jau man būtų nekokia )kai žinočiau jog jis visas pervirintas ir savų skardų kokia-30%.Na nebent vabalas butų dėl amžiaus vertas restauracijos rimtos....dzo_marija wrote:Mano manymu reikia tiesiog kažkaip patvarkyti tai ir tiek...galima pavirinti...Bet taip nerimtai...
Nes jei rimtai, tai reikės ir mašiną perdažyti...
Geriau tvarkyti važiuoklę ir nelysti kur nereikia
Kai jau skylės švies net nieko nekrapščius, tada atskirti kėbulą nuo dugno ir daryti rimtą restauraciją ir nudažyti naujai kėbulą...
Čia mano tokia nuomonė.
Na as savo rudis vis dar linkes vadint kosmetinem, arba pavirsutinem ir problemu jos dideliu nekelia.
Dar iki galo nesu issiaiskines kaip ten su ratais ir sparnu plociu, kokie telpa po originaliais sparnais ir pan. Gal sudejus diskinius stabdzius i gala ir pakeitus priekinius, teks ir sparnus keist, tad i juos investuot dabar kaip ir ner prasmes. Be to, noreciau sparnu be posukiu ir bamperio priekinio su posukiais. Jei Biudzetas leis mastau apie anglies pluosto bamperius...
Siuo metu kebulo darbus konservuoju. Paliksiu taip kaip yra. Patryniau, isgruntavau, uzpurskiau sluoksni dazu ir tebunie taip dabar. Nemegstu tvarkyt po truputi, man kapitalinis remontas daug logiskiau mano atveju...
Jug ir bet kokiam projekta is pradziu viskas yra sukomplektuojama ir kosmetikos darbai atliekami paskutiniai. Taip ir as manau, pirmiausia imsiuos variklio bei vaziuokles modifikaciju ir ziuresiu kas gausis, jei viskas deres savo vietoj, tada visa ko gale liks kebulas ir prakeiktos rudys
O pakolkas belieka dirbt ir taupyt pinigus svajonem kuriom tikiuos lemta issipildyt!
Ale ot ir optimistas as
Dar iki galo nesu issiaiskines kaip ten su ratais ir sparnu plociu, kokie telpa po originaliais sparnais ir pan. Gal sudejus diskinius stabdzius i gala ir pakeitus priekinius, teks ir sparnus keist, tad i juos investuot dabar kaip ir ner prasmes. Be to, noreciau sparnu be posukiu ir bamperio priekinio su posukiais. Jei Biudzetas leis mastau apie anglies pluosto bamperius...
Siuo metu kebulo darbus konservuoju. Paliksiu taip kaip yra. Patryniau, isgruntavau, uzpurskiau sluoksni dazu ir tebunie taip dabar. Nemegstu tvarkyt po truputi, man kapitalinis remontas daug logiskiau mano atveju...
Jug ir bet kokiam projekta is pradziu viskas yra sukomplektuojama ir kosmetikos darbai atliekami paskutiniai. Taip ir as manau, pirmiausia imsiuos variklio bei vaziuokles modifikaciju ir ziuresiu kas gausis, jei viskas deres savo vietoj, tada visa ko gale liks kebulas ir prakeiktos rudys
O pakolkas belieka dirbt ir taupyt pinigus svajonem kuriom tikiuos lemta issipildyt!
Ale ot ir optimistas as
Tavo Vabalo stovis palyginus su kitais to meto automobiliais tikrai visai neblogas.Žinoma, bet kokios likusios rūdys bjaurus dalykas, o svarbiausia, su jomis neįmanoma kovoti, nes metalą reikia apsaugoti iš abiejų pusių, o antra pusė dažniausiai būna neprieinama. Kėbulininkai stipriai pažeistas vietas tiesiog išpjauna ir pakeičia naujais skardos lopais, tai pati efektingiausia kova su rūdžių pažeistomis vietomis.
Dar norėjau šiek tiek pataisyti, sparnų iš anglies pluošto negamina, anglies pluoštas labai brangus, matyt turėjai omenyje stiklo audinį. Stiklo audinys taip pat gerai, bet geležinius sparnus ištikus avarijoms patogu lyginti ir lopyti, o stiklo audinys sulūžinėja ir jį sulopyti būna daug vargo.
Dar norėjau šiek tiek pataisyti, sparnų iš anglies pluošto negamina, anglies pluoštas labai brangus, matyt turėjai omenyje stiklo audinį. Stiklo audinys taip pat gerai, bet geležinius sparnus ištikus avarijoms patogu lyginti ir lopyti, o stiklo audinys sulūžinėja ir jį sulopyti būna daug vargo.
Oi, buferiai . Bet vistiek nekas, anglies pluoštas labai stiprus, bet trapus.
Posūkiai buferiuose atsirado 1974 metais, tavo Vabalo skirtumas tik vieneri metai.
Galėtum tiesiog savo senuose priekiniuose buferiuose išpjauti skyles ir įstatyti, be to, galima pabandyti surasti kitokios formos lemputes ir jas įmontuoti į buferį.
Posūkiai buferiuose atsirado 1974 metais, tavo Vabalo skirtumas tik vieneri metai.
Galėtum tiesiog savo senuose priekiniuose buferiuose išpjauti skyles ir įstatyti, be to, galima pabandyti surasti kitokios formos lemputes ir jas įmontuoti į buferį.