Mūsų žaliasis (Marius)
Ši kabrioleto istorija šiek tiek žinoma, berods dalis būsite atsivežę iš Baisogalos. Prieš dešimtį metų Vabalų gerbėjas iš pačio Volfsburgo norėjo atsivežti visą kabrioletą, tačiau dėl lėšų trūkumo atsivežė ką galėjo, o likusio automobilio taip ir nespėjo.Marius wrote:Sekmadieni is netolimo kaimelio buvo parsiveztas pundas daliu, dauguma nuo kabrioleto vabalo (stogas kabrio durys su langu remais stiklai priekinio stiklo remas, sedynes) bei daaaar dauguma kitokiu. Netolimoje ateityje bus kiekwiena atskirai nufotografuota. Kai kurias teks identifikuoti
Taip sios dalys is Baisogalos istorija tokia, jog seimininkas norejo zmonai nupirkti cabrio vabala (pries tai zmona vairavo paprasta ne cabrio), taciau automobilio parvezimas tais laikais i Lietuva buvo brangus, tai automobilis buwo isrinkinejamas dalimis ir veztas i Lietuva, taciau laikui begant pamesti dokumentai. Taigi vokietis nesulaukes kol issives kebula ir dugna ismete i metalo lauza, po kurio laiko atsirado dokumentai, bet jau buvo per velu. Daliu kruvoje galima rasti nuo keliu vabalu, ne tik nuo vieno. Dauguma daliu buvusios naujos, tik siek tiek pazeistos korozija. Kiek zinau variklis sio kabrioleto buvo parduotas Erminijui is Radviliskio. Buvo dar vienas kabrio stogas, taciau jis buvo kazkam atiduotas is vietiniu, gali but kad atsiras , keleta ratu kalpoku pakliuvo pas sunkvezimio vairuotojus, kurie juos ir panaudojo kaip ratu kalpokus Volvo sunkvezimiui.
Tokius variklius žymėdavo kitais numeriais, todėl nuo vabalinio žymėjimo skiriasi.Markas wrote:koks galejo buti cia varyklis kodas yra bet nera pradzioje jokiu raidziu tik skaiciai 122 - 132975 gal kas pasakysite? dar radome tokias dureles jos darinejosi prie cilindru sulaiko ora
Vabalams variklio aušinimo sklendės buvo skirtos salono šildymo reguliavimui, tokiuose varikliuose kaip šis, sklendėmis žiemą galima reguliuoti variklio darbinę temperatūrą.