Kiek kuro eikvoja vabalas, ar tai ekonomiška mašina?
2005.10.07.
Techniškai prižiūrėtas Vabalas su 1,2 varikliu už miesto ribų važiuodamas iki 80 km/val, eikvos 6,3 litro.
Važiuojant 100 km/val greičiu eikvos 8,7 litro.
2005.10.07.
Kiek benzino eikvoja Vabalas?
Atgaivinu seną temą, norėdamas senųjų vabalistų paklausti, kokia jų patirtis su kuro eikvojimu. Jau nusipirkęs vabaliuką pastebėjau, kad jis daug valgo, bet maniau, kad tai tik mano neprofesionalaus vairavimo rezultatas. Tačiau prieš kelias savaites nusprendžiau pasidomėti kiek gi tas maniškis valgo dabar, kai važinėju jau padoriai. Na ir pasirodė, kad su puse kupino bako (taip lengviau skaičiuot ) nuvažiuoju 147km. Na lyg ir mažokai, kaip su 20l ? Jei čia skaičiai išties nėra geri, gal galit kokių tipinių priežasčių pavardinti, dėl kurių galėjo padidėti degalų sąnaudos.
Dėkingas už pagalbą.
Dėkingas už pagalbą.
Dėkuj už pasidalijimą patirtimi, matau, kad išties kažkur problema yra.
O eksperimentą atlikau labai paprastai. Gavau progą prisipilti pilną baką degalų ir jį prisipylęs užsirašiau tuo metu buvusią ridą, kai bakas išseko iki pusės (šiek tiek daugiau galbūt, nes benzino matuoklio rodmenys nuo važiavimo kampo ir posūkių labai priklauso , tai žiūrėjau, kad su atsarga būtų). Pažiūrėjau kiek km nuvažiavau nuo to laiko kai buvo pilnas. Išėjo apie 147km. Tiesa, šiuo metu daugiausia važinėjau mieste, bet tai vistiek didelį rodmenys, nes gerai įsibegėjes ar nuo kalno ir laisva bandau važiuot ir kitų patarimų degalų taupymui klausau, bet vat niekuo nepadėjo...
O eksperimentą atlikau labai paprastai. Gavau progą prisipilti pilną baką degalų ir jį prisipylęs užsirašiau tuo metu buvusią ridą, kai bakas išseko iki pusės (šiek tiek daugiau galbūt, nes benzino matuoklio rodmenys nuo važiavimo kampo ir posūkių labai priklauso , tai žiūrėjau, kad su atsarga būtų). Pažiūrėjau kiek km nuvažiavau nuo to laiko kai buvo pilnas. Išėjo apie 147km. Tiesa, šiuo metu daugiausia važinėjau mieste, bet tai vistiek didelį rodmenys, nes gerai įsibegėjes ar nuo kalno ir laisva bandau važiuot ir kitų patarimų degalų taupymui klausau, bet vat niekuo nepadėjo...
Manau Justinai reikia tau eksperimenta pakartoti, o eksperimentas toks. Prisipili pilnuteli baka benzo, pravaziuoji 100 km ir vel prisipili pilnuteli baka. Paziurek tiksliai kiek pripili benzo ir bus aisku kiek valgo tavo vabalas. Siaip nepasitikek vien matuoklio parodymais, nes senose masinose matuokliai dazniausiai tiksluma buna prarade. Na o jei is tiesu tiek valgo, tai reiketu visu pirma patikrinti kompresija, voztuvu tarpelius ir ant stendo sureguliuoti karbiuratoriu, patikrinti zvakes, paskirstytoja, aukstos itampos laidus ir pakelus masina pasukti kiekviena rata. Dazna problema del kuro sanaudu buna, del per stipriai uzverstu guoliu.
Valdas visiškai teisus. Norint turėti ekonomišką automobilį, viskas turi funkcionuoti idealiai: kokybiškas skriejikas, kontaktorius, laidai, žvakės, tikslus degimo kampo sureguliavimas, karbiuratoriaus ir anglies monoksido sureguliavimas, kompresija, vožtuvų tarpeliai ir kita.
Norint tiksliai ir greitai sužinoti savo Vabalo kuro sąnaudas, variklio skyriuje reikėtų pritvirtinti nedidelį atskirą bakelį, karbiuratoriuje sukeisti žarneles, įpilti nedidelį ir tikslų kiekį benzino, tuomet labai greitai išaiškės kiek yra eikvojama kuro.
Nenorint gaišti laiko su atskiru bakeliu, kiekvieną kartą pilantis benziną reikia užsirašyti įsipiltą kuro kiekį ir po mėnesio jau bus galima spręsti apie vidutines kuro sąnaudas.
Norint tiksliai ir greitai sužinoti savo Vabalo kuro sąnaudas, variklio skyriuje reikėtų pritvirtinti nedidelį atskirą bakelį, karbiuratoriuje sukeisti žarneles, įpilti nedidelį ir tikslų kiekį benzino, tuomet labai greitai išaiškės kiek yra eikvojama kuro.
Nenorint gaišti laiko su atskiru bakeliu, kiekvieną kartą pilantis benziną reikia užsirašyti įsipiltą kuro kiekį ir po mėnesio jau bus galima spręsti apie vidutines kuro sąnaudas.
Taip Sigio papasakotas eksperimentas del kuro sanaudu yra geras, bet yra vienas bet. Papasakosiu viena sena savo istorija, kaip as matavau savo ziguliukui sanaudas, panasiai kaip sako Sigis, tik as nutariau pripilti pilna baka benzino ir isvazineti kol sustos ir tada aisku viska suskaiciuot. Tai va, vazinejau vazinejau, kol baigesi benzinas ir aisku jis baigesi pacioj blogiausioj vietoj, tai yra piko metu antroj eismo juostoj, beveik viaduko virsuneje, na manau situacija visi isivaizduoja. Zinoma bagazineje turejau kuro atsargu, kosminiu greiciu pasipildziau benzino, bet cia dar ne viskas. Noredamas datraukti bent iki viaduko virsunes, sunaudojau visus likusius laselius is visur, is kuro magistrales, is pompos, is karbo. Taigi visiem aisku ipylus benzo susidare oro kamsciai, kaip sakant zulinau zulinau starteriu, bet oro kamscio taip ir nepramusiau, bet akuma aisku dabaigiau. Na manau situacija visi isivaizduojat. Ka toliau daryt, sukandes dantis persistumiu ziguliuka i pirma juosta, zinoma dauguma si mano manevra sveikina visokio tipo garso signalais, toliau stumiu i kalna, viena viltis viaduko pakalne, beje "sveikinimai" visa ta laika nesiliauja, deja ir pakalne manes negelbeja. Tada pradedu stabdyt masinas, gal kas pades, bet cia dar ne viskas, tas kuris sustoja taip pat neturi virves! Galu gale sustoja tvarkingas vairuotojas, kabina mane ''ant slipso", zinoma kazkiek patrauke ir viskas stojo i savo vietas, bet kuro sanaudos buvo kazkaip nebeidomios. Tai va jei kam siandien pakeliau nuotaika tai smagu ir man. Dabar rasant juokas ima, bet tada buvo ne iki juoku, taigi stai kodel as nusiteikes pries toki eksperimenta.