Blevyzgos...
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Sunku pasakyti, kas tai per automobilis, straipsniuose užsimenama tik, kad VW Typ 147 Fridolin sukurtas 1962-63 metais, vadinasi žymiai anksčiau kažkas Vabalo bazėje sukūrė pašto automobilį labai panašų į vėliau atsiradusį Fridolin. Juodas numeris išduoda, kad nuotrauka daryta apie 1954 metus. Gal būt tai kažkokio kito gamintojo prototipas, vėliau tapęs VW Typ 147 priešistore. Nuotrauka tikra mįslė.
Įdomu, kad VW Typ 147, tai pirmas Volkswagenas su slenkančiomis durimis, bet 1954 metų nuotraukoje automobilis taip pat su slenkančiomis durimis.
VW Typ 147 Fridolin (1964-1973), pagaminta 6139 tokių automobilių.
Įdomu, kad VW Typ 147, tai pirmas Volkswagenas su slenkančiomis durimis, bet 1954 metų nuotraukoje automobilis taip pat su slenkančiomis durimis.
VW Typ 147 Fridolin (1964-1973), pagaminta 6139 tokių automobilių.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Vokietija prikels legendinį ÑTrabantąÃ¬
Vienas Vokietijos konsorciumas planuoja atgaivinti legendinį ÑTrabantąÃ¬ ñ komunistinės Rytų Vokietijos kultinį automobilį.
Tačiau skirtingai nei dūmus iš kapoto laidęs senasis automobilis, naujasis ÑTrabantasì puikuosis ekologiškomis soliarinėmis baterijomis ant stogo.
Naująją ÑTrabantoì versiją planuojama pristatyti tarptautinėje Frankfurto automobilių mugėje šį rugsėjį.
Pirmąkart ÑTrabantasì buvo pagamintas 1957 m. Jo gamyba nutraukta ñ 1991 m., žlugus komunistinei Rytų Vokietijai.
(jų pagaminta daugiau nei 3 milijonai, vieną iš jų esu matęs pas vabalista Daną kieme . Trabantas tapo pirmu pasaulyje, pagamintu iš pakartotinai panaudotinos medžiagos. )
ÑTrabantasì buvo eksportuojamas į visas komunistinio bloko šalis. Jį sau leisti nusipirkti galėjo (gerai sutaupęs) darbininkų klasės atstovas.
ÑSenasis ÑTrabantasì buvo mažas ir smirdintis. Šių dienų Ñe-Trabantasì bus ekologiškas ir ekonomiškasì, - žadėjo iš tokias Vokietijos kompanijas kaip ÑHerpaì ir ÑIAVì suvienijęs konsorciumas.
Konsorciumas naująja ÑTrabantoì versija tikisi pritraukti didžiųjų mašinų gamintojų dėmesį ir investicijas bei pradėti masinę Ñmažylioì gamybą. Tačiau konsorciumas teigia neatmesiantis ir mažesniųjų investitorių siūlymų ñ jie galėtų komunistinės eros automobilį paversti Ñproduktu specialistamsì.
Nuoroda į straipsnį
http://www.balsas.lt/naujiena/305020/vo ... hnologijos
Neišku kaip jis turėtų atrodyti, bet internetas jau pilnas tokio naujojo dizaino:
Vienas Vokietijos konsorciumas planuoja atgaivinti legendinį ÑTrabantąÃ¬ ñ komunistinės Rytų Vokietijos kultinį automobilį.
Tačiau skirtingai nei dūmus iš kapoto laidęs senasis automobilis, naujasis ÑTrabantasì puikuosis ekologiškomis soliarinėmis baterijomis ant stogo.
Naująją ÑTrabantoì versiją planuojama pristatyti tarptautinėje Frankfurto automobilių mugėje šį rugsėjį.
Pirmąkart ÑTrabantasì buvo pagamintas 1957 m. Jo gamyba nutraukta ñ 1991 m., žlugus komunistinei Rytų Vokietijai.
(jų pagaminta daugiau nei 3 milijonai, vieną iš jų esu matęs pas vabalista Daną kieme . Trabantas tapo pirmu pasaulyje, pagamintu iš pakartotinai panaudotinos medžiagos. )
ÑTrabantasì buvo eksportuojamas į visas komunistinio bloko šalis. Jį sau leisti nusipirkti galėjo (gerai sutaupęs) darbininkų klasės atstovas.
ÑSenasis ÑTrabantasì buvo mažas ir smirdintis. Šių dienų Ñe-Trabantasì bus ekologiškas ir ekonomiškasì, - žadėjo iš tokias Vokietijos kompanijas kaip ÑHerpaì ir ÑIAVì suvienijęs konsorciumas.
Konsorciumas naująja ÑTrabantoì versija tikisi pritraukti didžiųjų mašinų gamintojų dėmesį ir investicijas bei pradėti masinę Ñmažylioì gamybą. Tačiau konsorciumas teigia neatmesiantis ir mažesniųjų investitorių siūlymų ñ jie galėtų komunistinės eros automobilį paversti Ñproduktu specialistamsì.
Nuoroda į straipsnį
http://www.balsas.lt/naujiena/305020/vo ... hnologijos
Neišku kaip jis turėtų atrodyti, bet internetas jau pilnas tokio naujojo dizaino:
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Keli versti juokeliai apie trabantus.
Kaip matuojamas Trabanto greitis/akceleracija?
Dienoraščio pagalba...
Kaip padvigubinti trabanto kainą?
Pripilti pilna baką...
Klientas šnekasi su pardavėju.
Klientas: - Aš norėčiau Trabanto nudažyto keliomis spalvomis.
Pardavėjas: - Jokių problemų, į standartinę komplektaciją taip pat įeina stabdžių antiblokavimo sistema, parkavimo jutikliai, 4 oro pagalvės, CD grotuvas ir elektriniai langai.
Klientas: - Jūs turbūt juokaujate?
Pardavėjas: - Jūs pirmas pradėjote!
Kaip matuojamas Trabanto greitis/akceleracija?
Dienoraščio pagalba...
Kaip padvigubinti trabanto kainą?
Pripilti pilna baką...
Klientas šnekasi su pardavėju.
Klientas: - Aš norėčiau Trabanto nudažyto keliomis spalvomis.
Pardavėjas: - Jokių problemų, į standartinę komplektaciją taip pat įeina stabdžių antiblokavimo sistema, parkavimo jutikliai, 4 oro pagalvės, CD grotuvas ir elektriniai langai.
Klientas: - Jūs turbūt juokaujate?
Pardavėjas: - Jūs pirmas pradėjote!
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
T1 autobuseliai turedavo tokius stogus. I T2 buvo imti montuoti i stogo vidu isilenkantys metaliniai stoglangiai.
Konkreciai sitie stogai nera originalus. Juos gamina http://www.parisbeetles.co.uk/
Konkreciai sitie stogai nera originalus. Juos gamina http://www.parisbeetles.co.uk/
Kombi kėbului stoglangius gamino galbūt tik pirmaisiais autobusėlių gamybos metais, vėliau stoglangius gamino tik Samba variantui.dzo_marija wrote:Gyvai nesu matęs autobusėlių su tokiais stogais...
Jie originalūs?
1951-53 metų brošiūrose yra keleta tokių nuotraukų - Kombi autobusėliai su stoglangiu: