Mįslės
Taip, 1973 metais Vabalams nustojo tvirtinti tradicija tapusia VW ženklus. Gal būt taip norėta šiek tiek pakeisti Vabalų išvaizdą.
Ženkliukus nustojo tvirtinti metų viduryje, todėl kai kurie 1973 metų Vabalai dar turėjo VW ženklus.
Ženklų istorija trumpai.
Pirmieji tokie ženkliukai pasirodė dar 1938 metais ant kai kurių VW38 ir VW39 prototipų.
1941 metais Vabalus pradėjus gaminti serijiniu būdu, ženklai tvirtinti beveik visiems Vabalams.
1945 metais gamyklą perėmus britams, ženklai anuliuoti.
1948 metais gamykla perduodama vokiečių savivaldai. 1949 metais sukurtas "Export model" Vabalas papuoštas chromuotomis detalėmis ir VW ženklu. "Export" Vabalas, keturviečiai ir dviviečiai VW kabrioletai - visi gaminti su ženklais. Išimtis padaryta tik "Standard" Vabalams, jie gaminti be dekoratyvinių juostelių ir ženklo.
Nuo 1957 iki 1973 metų ženklai tvirtinami be išimties visiems Vabalams.
1973-tieji tampa paskutiniaisiais metais, kada Vabalams serijiniu būdu tvirtinti ženklai. Netrukus ženklus nustoja tvirtinti ir kitos pasaulio VW gamyklos, tame tarpe Brazilija ir Meksika.
1996 metais Meksikoje pagaminama serija Vabalų su ženklais, skirta eksportui į Europą.
2003 metais paskutinė 3000 Vabalų serija "Ultima Edition", taip pat papuošta chromuotomis detalėmis ir tradiciniais VW ženklais.
1. 1938 metų prototipas, kai kuriems VW38 ir VW39 tvirtinti ženklai
2. 1949 metai, Standard modelis iki 1957 metų gamintas be ženklo
3. 1949 metai, Export model ir kabrioletai gaminti su ženklais
4. 1973 metai, ženklų gamybos pabaiga
5. 1996 metai, speciali Vabalų serija su ženklais pagaminta Meksikoje, skirta Europai
6. 2003 metai, "Ultima Edition", paskutinieji Vabalai, visas rinkinys ženklų
Ženkliukus nustojo tvirtinti metų viduryje, todėl kai kurie 1973 metų Vabalai dar turėjo VW ženklus.
Ženklų istorija trumpai.
Pirmieji tokie ženkliukai pasirodė dar 1938 metais ant kai kurių VW38 ir VW39 prototipų.
1941 metais Vabalus pradėjus gaminti serijiniu būdu, ženklai tvirtinti beveik visiems Vabalams.
1945 metais gamyklą perėmus britams, ženklai anuliuoti.
1948 metais gamykla perduodama vokiečių savivaldai. 1949 metais sukurtas "Export model" Vabalas papuoštas chromuotomis detalėmis ir VW ženklu. "Export" Vabalas, keturviečiai ir dviviečiai VW kabrioletai - visi gaminti su ženklais. Išimtis padaryta tik "Standard" Vabalams, jie gaminti be dekoratyvinių juostelių ir ženklo.
Nuo 1957 iki 1973 metų ženklai tvirtinami be išimties visiems Vabalams.
1973-tieji tampa paskutiniaisiais metais, kada Vabalams serijiniu būdu tvirtinti ženklai. Netrukus ženklus nustoja tvirtinti ir kitos pasaulio VW gamyklos, tame tarpe Brazilija ir Meksika.
1996 metais Meksikoje pagaminama serija Vabalų su ženklais, skirta eksportui į Europą.
2003 metais paskutinė 3000 Vabalų serija "Ultima Edition", taip pat papuošta chromuotomis detalėmis ir tradiciniais VW ženklais.
1. 1938 metų prototipas, kai kuriems VW38 ir VW39 tvirtinti ženklai
2. 1949 metai, Standard modelis iki 1957 metų gamintas be ženklo
3. 1949 metai, Export model ir kabrioletai gaminti su ženklais
4. 1973 metai, ženklų gamybos pabaiga
5. 1996 metai, speciali Vabalų serija su ženklais pagaminta Meksikoje, skirta Europai
6. 2003 metai, "Ultima Edition", paskutinieji Vabalai, visas rinkinys ženklų
Mačiau kelis tos šalies filmus, labai kažkuo neišsiskiriantys filmai, nuotykiai ir šiaip "siaubiakai".Rimgaudas wrote:o apie ką būdavo tos šalies kino filmai
Prancūzai mėgdavo keistas lempas, bet jie Vabalų negamino. Gamino Vabalus šalia esanti Belgija, bet su normaliomis lempikėmis 8).Vytas wrote:Gal kokie Prancuzai megdavo tokias lempas ?