Tereikia tik labai norėti...
Kazkaip km riedejo labai greitai tai nespejau daugiau padaryt tu nuotrauku, net paciam gaila. Na keliones atgal metu papyskinsim.
Klausyk Justinai, ar ne tu kartais buvai minejes kazkur forume kad turi BugMe dvd parsisiuntes? as parsisiunciau regis viska, tik truksta dalies kurioje jie apie Type 4 varikli kalba, kiek isivaizduoju aptaria jo tiuningavimo galimybes... Nusprendziau pamegint sia ziema nauja varikli susirinkt, tad sis klipukas praverstu
Klausyk Justinai, ar ne tu kartais buvai minejes kazkur forume kad turi BugMe dvd parsisiuntes? as parsisiunciau regis viska, tik truksta dalies kurioje jie apie Type 4 varikli kalba, kiek isivaizduoju aptaria jo tiuningavimo galimybes... Nusprendziau pamegint sia ziema nauja varikli susirinkt, tad sis klipukas praverstu
Dėja, dėja, BugMe internete yra tik iki 7 dalies.
Aš turiu viena DVD su pirmom penkiom dalim iš neto. (1-5)
Ir du DVD nusipirkęs. (6-7).
Jas laisvai galėčiau paskolinti, bet dėja ten tiuningavimo nėra, tiesiog variklio pilnas perrinkimas. Variklio perrinkimo turiu dar vieną DVD tai irgi galėčiau įrašyti.
Aš turiu viena DVD su pirmom penkiom dalim iš neto. (1-5)
Ir du DVD nusipirkęs. (6-7).
Jas laisvai galėčiau paskolinti, bet dėja ten tiuningavimo nėra, tiesiog variklio pilnas perrinkimas. Variklio perrinkimo turiu dar vieną DVD tai irgi galėčiau įrašyti.
Tai vairo amortizatorius, jis skirtas slopinti sukeliamas vibracijas, ypač jei blogai balansuoti ratai ar kreivi ratlankiai. Jei šis skylėtas amortizatorius yra visai nusibaigęs, bet vairuojant neatsiranda didelių vibracijų vaire, vadinasi ratlankiai ir padangos idealios.scardeep wrote:Sis stumokliukas nelabai patiko, lyg ir skyle, lyg ir hidraulinis skystis isbeges... teks is arciau paziuret, tiesa sakant tik dabar pats nuotraukoje pamaciau, ir nelabai atseku kam jis skirtas
Vairo amortizatorius Vabalams pradėti montuoti 1960 metais, ankstesniais laikais jų tiesiog nereikėjo, visi važinėjo lėtai. Didėjant variklių galingumams ir greičiams, atsirado šalutinės priekinės pakabos vibracijos, joms slopinti ir buvo pradėti naudoti tokie amortizatoriai.
Dar viena pasitaikanti priežastis mėtanti provėžose, kai viena ašis apauta radialinėmis padangomis, o kita diagonalinėmis. Provėžose automobilį pradeda mėtyti kaip teniso kamuoliuką. Bet nuotraukose pasižiūrėjau, tavo padangos visos vienodos.
Tokie atvejai su skirtingomis padangomis pasitaikydavo ankstesniais dešimtmečiais, kai pradėjus masiškai gaminti radialines padangas, nesinorėdavo atsisveikinti su diagonalinėmis.
Jei pakaba tvarkinga ir niekur nekliba, išvažinėtose provėžose neturėtų labai mėtyti į šonus. Mėtyti į šonus dar gali laisva vairo eiga. 1302 ir 1303 modeliai turi vairo ašies kardaninį velenėlį, jei jis kliba, automobilį provėžose gali gerokai mėtyti. Vairo kardaniniai velenėliai deja neremontuojami, juos reikia pirkti naujus.
Tokie atvejai su skirtingomis padangomis pasitaikydavo ankstesniais dešimtmečiais, kai pradėjus masiškai gaminti radialines padangas, nesinorėdavo atsisveikinti su diagonalinėmis.
Jei pakaba tvarkinga ir niekur nekliba, išvažinėtose provėžose neturėtų labai mėtyti į šonus. Mėtyti į šonus dar gali laisva vairo eiga. 1302 ir 1303 modeliai turi vairo ašies kardaninį velenėlį, jei jis kliba, automobilį provėžose gali gerokai mėtyti. Vairo kardaniniai velenėliai deja neremontuojami, juos reikia pirkti naujus.