Tereikia tik labai norėti...

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Tokias nuotraukas zinoma reikia daryt nusiplovus dugna, bet laiko nebuvo tam. Dar kaip tycia ivaziavus i serviso kiema teko pervaziuot per keleta galingu pelkuciu, tai nusitaske viskas vandeniu...
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

1. Sis stumokliukas nelabai patiko, lyg ir skyle, lyg ir hidraulinis skystis isbeges... teks is arciau paziuret, tiesa sakant tik dabar pats nuotraukoje pamaciau, ir nelabai atseku kam jis skirtas :D
2. Is kur ant termostato tiek tepalo??? Aplinkui regis visur sausa. Vamzdeliai net rudyti pradeje :)
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

1. Dugnas lygus ir grazus
3. Tos apsaugos gal ir grazu ant sparnu, bet po jomis brudas kaupiasi ir sparnu kampus rudim nuseja... bus smulkaus darbelio...
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Kelionė atrodo buvo liuks ! Daugiau nuotraukų reiktų ;]
O ir vabaliukas atrodo puikiai ir iš apačios ir iš išorės ;]
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Kazkaip km riedejo labai greitai tai nespejau daugiau padaryt tu nuotrauku, net paciam gaila. Na keliones atgal metu papyskinsim.

Klausyk Justinai, ar ne tu kartais buvai minejes kazkur forume kad turi BugMe dvd parsisiuntes? as parsisiunciau regis viska, tik truksta dalies kurioje jie apie Type 4 varikli kalba, kiek isivaizduoju aptaria jo tiuningavimo galimybes... Nusprendziau pamegint sia ziema nauja varikli susirinkt, tad sis klipukas praverstu :)
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Dėja, dėja, BugMe internete yra tik iki 7 dalies.
Aš turiu viena DVD su pirmom penkiom dalim iš neto. (1-5)
Ir du DVD nusipirkęs. (6-7).
Jas laisvai galėčiau paskolinti, bet dėja ten tiuningavimo nėra, tiesiog variklio pilnas perrinkimas. Variklio perrinkimo turiu dar vieną DVD tai irgi galėčiau įrašyti.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Oi kaip gaila, kitas dalis ir as pats turiu. Meginsiu prisiregistruot cia vietiniam klube. Tai tikiuos pagalbos is ju sulaukt... Bet dekui ir uz nora padet!
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

scardeep wrote:Sis stumokliukas nelabai patiko, lyg ir skyle, lyg ir hidraulinis skystis isbeges... teks is arciau paziuret, tiesa sakant tik dabar pats nuotraukoje pamaciau, ir nelabai atseku kam jis skirtas :D

Image
Tai vairo amortizatorius, jis skirtas slopinti sukeliamas vibracijas, ypač jei blogai balansuoti ratai ar kreivi ratlankiai. Jei šis skylėtas amortizatorius yra visai nusibaigęs, bet vairuojant neatsiranda didelių vibracijų vaire, vadinasi ratlankiai ir padangos idealios.

Vairo amortizatorius Vabalams pradėti montuoti 1960 metais, ankstesniais laikais jų tiesiog nereikėjo, visi važinėjo lėtai. Didėjant variklių galingumams ir greičiams, atsirado šalutinės priekinės pakabos vibracijos, joms slopinti ir buvo pradėti naudoti tokie amortizatoriai.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Kazka panasaus ir itariau... gal del to man taip ir bega tie ratai i sonus. Vibracijos nera ir niekas nedunda, bet jei pagauna senas vezias tai is kart nesa i sona, tai reik vairuot :) na dekui uz info!

sianakt skrendu i LT, iki susirasymo! ;)
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Dar viena pasitaikanti priežastis mėtanti provėžose, kai viena ašis apauta radialinėmis padangomis, o kita diagonalinėmis. Provėžose automobilį pradeda mėtyti kaip teniso kamuoliuką. Bet nuotraukose pasižiūrėjau, tavo padangos visos vienodos.
Tokie atvejai su skirtingomis padangomis pasitaikydavo ankstesniais dešimtmečiais, kai pradėjus masiškai gaminti radialines padangas, nesinorėdavo atsisveikinti su diagonalinėmis.

Jei pakaba tvarkinga ir niekur nekliba, išvažinėtose provėžose neturėtų labai mėtyti į šonus. Mėtyti į šonus dar gali laisva vairo eiga. 1302 ir 1303 modeliai turi vairo ašies kardaninį velenėlį, jei jis kliba, automobilį provėžose gali gerokai mėtyti. Vairo kardaniniai velenėliai deja neremontuojami, juos reikia pirkti naujus.
Post Reply