Vabalų tiuningas
Yra gražių perdarymų, yra nekokių, bet šis variantas vienas įdomiausių ką teko matyti. Nuotrauka daryta Volfsburgo VW muziejuje, eksponatas vadinasi - Oettinger Käfer 1303.
1. disesnė http://www.flickr.com/photos/67855182@N ... 4/sizes/o/[/size]
2. Tas pats Vabalas Sinsheimo muziejuje. didesnė http://www.flickr.com/photos/holger-bas ... 8/sizes/l/
3. didesnė http://www.flickr.com/photos/holger-bas ... 3/sizes/l/
1. disesnė http://www.flickr.com/photos/67855182@N ... 4/sizes/o/[/size]
2. Tas pats Vabalas Sinsheimo muziejuje. didesnė http://www.flickr.com/photos/holger-bas ... 8/sizes/l/
3. didesnė http://www.flickr.com/photos/holger-bas ... 3/sizes/l/
Re: Vabalų tiuningas
sveikas as uz gera tiuninga,nes kaip sukuri kazka idomaus ir savo,tai yra daug maloniau toki auto ir vairuot!!nes tie originalai truputi nuobuodus!!
Svajoklis wrote:Sveiki,
Ka manot apie vabalo tiuningavima? Turiu galvoje kazka panasaus, kad zemintas, platus ratai, salonas perdarytas naujai... Noreciau isgirsti vabalistu nuomone. Kam grazesni originalus, o kam perdirbti. Norejau idet foto palyginimui, bet neisejo .
Manyčiau beprasmis ginčas ir bendros nuomonės čia būti negali. Kam nusibodęs originalas, tas tiuninguojasi, kaip jam patinka, nes jis pats ir važinės su tokiu, o kas (tame tarpe aš) vertina originalumą, tam tiuningavimas nesuprantamas. O tai, kad į susibėgimus atvažiuoja įvairūs vabaliukiai, tik pagyvina šventę.
Neblogai atrodo 911 kopija.
Man 911 ir vabaliukas-labai gražus auto.Tiesa,911-tik senesni modeliai,nes šiuolaikiniai praradę savo išvaizdą-perdaug išlaižyti,proporcijos nebe tos.
O tiuningas,t.y. feisliftas(tai skirtingos sąvokos.Feisliftas-išorės tobulinimas,o tiuningas-variklio,transmisijos bei pakabos derinimas),daromas kompleksiškai bei profesionaliai yra geras dalykas.Patys matėt kiek pas mus neišbaigtų savamoksliškų auto važinėja,kur neįžvelgi esmės.
Tik neįsivaizduoju,kaip vabaliukas važiuoja kuomet uždedi plačius ratus,sužemini,o motoriukas lieka 1200....Atrodo,kad visi PS iš tokio variklio dirba įsirėžę,kad pasuktų tokius ratus.Kaip pakaba ir transmisija laiko?
Man 911 ir vabaliukas-labai gražus auto.Tiesa,911-tik senesni modeliai,nes šiuolaikiniai praradę savo išvaizdą-perdaug išlaižyti,proporcijos nebe tos.
O tiuningas,t.y. feisliftas(tai skirtingos sąvokos.Feisliftas-išorės tobulinimas,o tiuningas-variklio,transmisijos bei pakabos derinimas),daromas kompleksiškai bei profesionaliai yra geras dalykas.Patys matėt kiek pas mus neišbaigtų savamoksliškų auto važinėja,kur neįžvelgi esmės.
Tik neįsivaizduoju,kaip vabaliukas važiuoja kuomet uždedi plačius ratus,sužemini,o motoriukas lieka 1200....Atrodo,kad visi PS iš tokio variklio dirba įsirėžę,kad pasuktų tokius ratus.Kaip pakaba ir transmisija laiko?