VW T2 Burbulas...

Turimas ir prižiūrimas autobusiukas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Mačiau užsienio forumuose pagal mašinos numerį išskaito visą info apie ją - nuo kur buvo eksportuota iki kokios spalvos ir modifikacijos. Gal kas žinote puslapį kur tai būtų galima padaryti ?


Image

Maniškio numeris: 2292084090
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Belaukdamas naujo variklio tvarkausi viduje, bet palindęs po kėbulu vis randu kokių įdomybių :]
Šiandien kažkaip geriau apžiūrėjau, jau ankščiau pastebėtą dalyką ,kad diskatorius yra visai neuždengtas. Hmmm... Rodos teks daryti plokštelę uždengti ir jam...

Image



O dėl ženkliuko iškodavimo, gal kam bus įdomu, radau saita kur tai padaro: (jau tikriausiai buvo minėtas forume)
http://alltheprettybuses.com/_d_decoder.asp

Tik kažkokia forma kitokia nei mano, tai man neišėjo išsikoduoti.


Artimiausiu metu prie busiko nusimato antikorozinis darbas - griebsiu epoksidinio grunto ir pirmyn, nes po salono kilimais radau kalnus paviršinių rūdžių, kurias reiktų bent sustabdyti, kol autobusėlis sulauks savo eilės.



P.S. Klausimas ne visai į temą - gal kas žinote aplink Vilnių kokių metalo aikštelių, kur galima būtų įsigyti metalo lakštais, nes deja internetas randa tik rimtas dideles įmones, kur kaina tikriausiai nepalyginamai didesnė, o kai kuriuos darbus reikia atlikti tiksliai ir ten jau gamint iš mašinų skardų nėra kokybiška...
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Man rodos jog neverta griebtis rudziu...
Nes sujudinus nebus galo, jei daryt tai jau rimtai, jei rudys salone, tai kas dedasi is apacios...
Nenoriu buti blogu pranasu, bet jei jas sujudinsi, gali buti ir kiaurai, po to teks virinti, o gali paaisketi jog nera prie ko virinti... :(

Mano pasiulymas butu tiesiog ispust viska su chemija, kokiu skystu vasku ar dinitrol ml...
Laikinai sustabdys procesus...
Tiek kad nezinau ar ten visai po kilimais ar neuzdengtu vietu yra? Nes pasiulyta chemija tai visa laika islieka skysta ir limpanti...
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Post by Mindaugas »

Justinas wrote:Mačiau užsienio forumuose pagal mašinos numerį išskaito visą info apie ją - nuo kur buvo eksportuota iki kokios spalvos ir modifikacijos. Gal kas žinote puslapį kur tai būtų galima padaryti ?
Maniškio numeris: 2292084090
Justinai, pagal tavo nuoroda turetum ivesti kitos lenteles duomenis. Paprastai T2 tos lenteles yra salia viena kitos, ta kuria nuorodoj turetum ivesti suzinojimui daug informacijos vadinasi M-CODE lentele.
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Dėkui Mindaka, po vairu suradau ir šią lentelę ir išsikodavau :]

Decode Results:
Production Date: January 26, 1979
Exported To:
Designation: 9 Seater Micro Bus
Engine KW (BHP): 37 (50)
Transmission Type: manual
Engine: -
Transmission Code: 249
Extras Code: 500
Paint / Interior
Paint Scheme: Pastell White
Paint Codes: L90D
Paint Notes:
Interior Scheme: canyon brown
Interior Material: leatherette
Interior Notes:
Options
z01: Bad weather package comprising: Interval wiper facility, halogen fog lamps, rear fog lamp
172: Tubeless steel-ply tires (?)
184: Three-point safety belt, front
506: Brake servo and dual circuit brake warning light
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

1. Westfalia gamino trijų kategorijų kempinginius autobusėlius - be pakeliamo stogo ir įprastus su pakeliamu stogu (vienas jų Delux versijoje). Bandžiau surasti originalią Justino Hard-Top autobusėlio brošiūrą, bet surasti nepavyko, brošiūrose daugiausia dominuoja Westfalijos su pakeliamu stogu. Vieną nedidelį 1974 metų brošiūros pavyzdį visgi pavyko surasti.
Visas lapas: http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/74colors/11.jpg

2. Įdomu, kad nuo 1974 metų Westfalijos dažniausiai buvo komplektuojamos su languotais medžiaginiais sėdynių apmušalais.
Green Plaid pavyzdys.
Visas lapas: http://www.thesamba.com/vw/archives/lit ... esty_2.jpg

3. Justino Westfalijos apmušimo spalvos pavyzdys 1977 metų brošiūroje.
Visas lapas: http://www.thesamba.com/vw/archives/lit ... e/back.jpg
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Dėkui Sigi už informaciją, dėja orginalus salonas išlikęs tik priekyje, o gale po uždangalais jau slepiasi paprastas paralonas. Spėju ankščiau turėjo atrodyti labai gražiai, kai buvo baltas su šokoladiniu salonu :]
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Klausimas:
Kur bėda būtų jei bandant užkurt variklį jis užsikuria, bet momentaliai iškart užgęsta, nors akseleratorių ir spaudi iki dugno ?
Waldas
Posts: 555
Joined: 2007 Aug 12 Sun, 21:19
Location: Kaunas

Post by Waldas »

Gal beda spyneleje :roll:
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

O spynelė nevaidina vaidmens tik ir išjungimo užvedimo momentu ?
Bet ir šiaip vat prie spynelės tai nelindau nė pro kur, tai labai abejoju, nors žinoma pažiūrėsiu gal koks laidelis ir nukritęs...
Post Reply