Na, su skardom kolkas nedirbsim, reikia pirma su mechanika apsitvarkyt. Bet vat pirma keli klausimai:
1. Jei šiuo metu yra panaudota paprasta sankaba, kaip ją galima būtų pakeisti kažkuo rimtesniu ? Ar tam reiktų pakeisti visą pavarų dėžę ar to galima būtų išvengti ?
2. Kokia medžiaga/dažus geriausia būtų naudoti dugno užtepimui. Svarbiausia ,kad nenusitrintų. Kolkas pervirinimų nedarysim, tačiau kiek išeis nušlifuosim ir viską uždažysim.
Tiesa, gerai nuslifuot tikrai neišeis visko, nes priėjimas nebus lengvas, tai gal reiktų kelių medžiagų: vienos, kuri rūdis sustabdytų kiek įmanoma ir kitos, kuri būtų būtų pakankamai atspari.
Ką galėtumėte patarti ?
VW T2 Burbulas...
Na iš Klaipėdos tai parvažiavom, tai turiu pasakyti ,kad kolkas tikrai nenuvylė :] Tiesa visai nieko būtų susitvarkyti tą pedalą normaliai, nes jis ne tik ,kad neatšoka, bet tam ,kad nors kiek gazo būtų reikia visu svoriu ant į jį įsiremti...Rimgaudas wrote:o kaip veikia pedalo atšokimo sistema
Gal kas nuotraukų galite padaryti ir atsiūsti iš pedalo viršaus ir apačios ? Samboje niekur neradau...
Pavaru dezes keisti tikrai nereikia, be to toks malonumas nepigiai atsieitu, o ir naudos butu mazai, juk ne lenktynems skirtas automobilis... Uztenka pakeisti tik pacia sankaba.. imetu keleta link'u, kur galima suzinoti daugiau apie sankabas, motoro adapterius ir pan.. tikiuosi padesJustinas wrote:Na, su skardom kolkas nedirbsim, reikia pirma su mechanika apsitvarkyt. Bet vat pirma keli klausimai:
1. Jei šiuo metu yra panaudota paprasta sankaba, kaip ją galima būtų pakeisti kažkuo rimtesniu ? Ar tam reiktų pakeisti visą pavarų dėžę ar to galima būtų išvengti ?
www.kennedyeng.com
www.ds-tuning.de
Nu saunu, kad pateko geras automobilis i geras rankas. Pas mane idetas 1,8 litro variklis, tik as pats asmeniskai ji su nusimananciais meistrais dejau, tai kur kas geriau atrodo visi tvirtinimo kronsteinai, bei laidai (pravodke) nei sitam automobili. Bet manau cia laiko klausimas ir viska susitvarkysi. Greiciu deze keisti tikrai neverta, o kad pakeisti sankaba tai daug bedos nera. Is karto matau, kad radiatoriu reikes perstatineti siek tiek toliau, nes jis ten pilnai neatlieka savo paskirties. Siulyciau deti siek tiek didesni radiatoriu su dviem ventiliatoriais. Jei kada vaziuotum pro Kauna tai uzsuk pas mane pakonsultuosiu, kie tik galesiu. O jei bus noras, turiu geru draugu autolauzynuose, galesim nuvaziave paimti ilgesniu ausinimo slangu, gal net ir pati radiatoriu (nebrangiai, o gal net uz dyka). Ten vyrai supranta tokius kaip mes.
Dėkui labai, tikiuosi kada pro Kauną pralėkti ir užsukti, nes gyvų patarimų iš šitos operos tikrai reiktų.Nu saunu, kad pateko geras automobilis i geras rankas. Pas mane idetas 1,8 litro variklis, tik as pats asmeniskai ji su nusimananciais meistrais dejau, tai kur kas geriau atrodo visi tvirtinimo kronsteinai, bei laidai (pravodke) nei sitam automobili. Bet manau cia laiko klausimas ir viska susitvarkysi. Greiciu deze keisti tikrai neverta, o kad pakeisti sankaba tai daug bedos nera. Is karto matau, kad radiatoriu reikes perstatineti siek tiek toliau, nes jis ten pilnai neatlieka savo paskirties. Siulyciau deti siek tiek didesni radiatoriu su dviem ventiliatoriais. Jei kada vaziuotum pro Kauna tai uzsuk pas mane pakonsultuosiu, kie tik galesiu. O jei bus noras, turiu geru draugu autolauzynuose, galesim nuvaziave paimti ilgesniu ausinimo slangu, gal net ir pati radiatoriu (nebrangiai, o gal net uz dyka). Ten vyrai supranta tokius kaip mes.
Kolkas ką išeina reik pačiam pabandyti padaryti. Radiatorių kaip suprantu reiktų patraukti toliau nuo variklio ?
Galvoju gal lygiagrečiai kitoje pusėje pastatyti antrą radiatorių. Akumuliatorių tuo tarpu reiktų perkelti sakykim į saloną po sofa. Taip pat galvojų, gal padarius kokius oro kanalus iš stiklo pluošto apačioje galima būtų sukoncentruoti daugiau oro variklio aušinimui.Žinoma, kaip jau sakė Babboocha papildomas šoninis ortakis kaip ir išspręstų bėda, bet išorės modifikuoti nesinori...
Gražu pažiūrėti, bet kolkas teks apsieiti su nauja standartine. Reik tikėtis pakaks :]Pavaru dezes keisti tikrai nereikia, be to toks malonumas nepigiai atsieitu, o ir naudos butu mazai, juk ne lenktynems skirtas automobilis... Uztenka pakeisti tik pacia sankaba.. imetu keleta link'u, kur galima suzinoti daugiau apie sankabas, motoro adapterius ir pan.. tikiuosi pades Wink
www.kennedyeng.com
www.ds-tuning.de
Pas mane pedalo priekis net atlenktas, kad tik daugiau pasispaustų. Čia jau tikriausiai bus bėda su karbiuratoriaus ranka ir kūryba prie jos. Reik tikėtis ilgesnė ranka po pedalu leis padaryti akceleratorių jautresniu ir turinčiu didesnę eigą.
Deja va jau pirmosios bėdos su varikliu iškilo, karbiuratorius streikuoja atrodo, reiktų paderint, bet šitą variklį vistiek tvarkyti noris artimiausiu metu, tad dabar to daryti nelabai apsimoka...
Galbūt surasiu kokį kitą Audi variklį, kurio tvirtinimas yra toks pats, tuomet sutvarkę įmestumėm jį, tik deja nlb žinau, kokie dar varikliai ėjo su tokiu pačiu tvirtinimu...
O gal žinai Sigitai ar kas kitas susidūręs ar ir tvirtinimas su pavarų dėže yra toks pats, nes jei išeitų panaudoti kokį naujesnį variklį tai išvis gerai būtų, nes dabartinis yra lyg nuo 1983 b2 audi 80 1.6l ,taigi jis beveik toks pats senas kaip ir pats busas...Sigitas wrote:Variklis tiks nuo bet kokio senesnio VW arba audi 80-100 iki 94 metu. 1.6 - 1.8 l tvirtinimai bus vienodi.