O, dėkui Sigi už tokį supažindinimą ! Aš ir nemaniau, kad čia kažkos spec. modelis :] kažkaip atrodė, kad tiesiog tuos langus susidėjo ir viskas. Šiaip žaliuzės išties linksmos ir dar visai neblogai funkcionuojančios, tai tuo tikrai džiaugiuosi :]
Dėl stovyklos dar dėja nežinau, kaip ir norėtųsi, bet kol kas dar nelabai formoj šitas daiktas... Važiuojant atgal vis kas nors atsijungdavo ir prie Vilniaus nebefunkcionavo ar veikdavo kada norėdavo net keletas dalykų, tai reikia dar kaip reikiant apsitvarkyt su šitom smulkmenom. Tikiuosi vos pasibaigs sesija iškart kibti ir galbūt suspėsime ir į aplaistymą :]
Būtų įdomu sužinoti kiek originalumo viduje. Ar į busikus buvo dedamas dujinis pečiukas salono šildymui pavyzdžiui ?
Dabar svarbiausia tą bėda su varikliu išspręsti, kad tik jis funkcionuotų bent kiek padoriau. Nes kai jo toks baisus įsibėgėjimas, mieste juo važinėti visai neišeina. 80km/h kaip ir maksimalaus greičio užtektų, bet, kad tik juos pasiektų ne per 2 minutes autostradoje...
Blogiausia, kad net nelabai žinau kaip čia užklausus kas jam blogai gali būti. Karbiuratorių reguliavom ir jokie pakitimai nieko per daug nedarė. Pats variklis lyg ir dirba labai didelėm apsukom, tačiau galios neperduoda. Labai bijau, kad tai gali būti sankaba, bet nelabai žinau kaip patikrinti... Gal kas kokį būdą sankabos būklei daugmaž patikrinti galite patarti... Šiaip bėgiai įsimeta ir niekas necypia...
VW T2 Burbulas...
P.S.
Gal kas turite šitą daikčiuką atliekamą ? Rankos mano trumpos ,o svirtis rankinį stabdį vis kabina, kai reikia į 3 pavarą įmest, tai visai šis dalykėlis praverstų.
Gal kas turite šitą daikčiuką atliekamą ? Rankos mano trumpos ,o svirtis rankinį stabdį vis kabina, kai reikia į 3 pavarą įmest, tai visai šis dalykėlis praverstų.
Last edited by Justinas on 2009 Jun 25 Thu, 9:07, edited 1 time in total.
Manau Justinai kad Sigitas visiskai teisus del galios neperdavimo... Jei variklis dirba aukstomis apsukomis, o autobuselis negali isibegeti tai reikstu kad sankaba neatlieka savo darbo, o taip yra del to, kad kai keiciamas originalus variklis, butina pakeisti ir originalia sankaba (pilnai, visa komplekta: diskatorius, sankabos diskas ir isminamas guolis), nes originali sankaba yra paskaiciuota 34-40 AG, ir dazniausiai neatlaiko naujojo variklio galios ir sukimo momento..
Et... Aišku tuomet, reiks tvarkytis su sankaba ir iškelinėti variklį. Bijau, kad per tas modifikacijas kurios yra atliktos tai gali būti šiektiek didokas darbas reikalaujantis gan didelio praardymo apskritai. Na bet žiūrėsim.
Bet vat klausimas, kokią sankaba ir visas apskritai dalis tenai esančias reiktų pasirinkti ir kaip tai padaryti ? Nes įdėtose nuotraukose pamatysite, kad jis žinoma sujungtas per pereinamąją plokštę, kuri spėju neleistų įdėti paprastos Audi sankabos.
O gal geriau tą variklį išvis pakeisti kokiu kitu, tinkančiu šiam perėjimui ? (mielai aišku orinuku pakeisčiau, bet kad brangus ot :]).
Žinau ,kad turim keletą busikų su tokiais varikliais, tai būtų ir jų šeimininkų nuomone labai gerai išgirsti ir sužinoti kaip jie tas bėdas sprendė...
Bet vat klausimas, kokią sankaba ir visas apskritai dalis tenai esančias reiktų pasirinkti ir kaip tai padaryti ? Nes įdėtose nuotraukose pamatysite, kad jis žinoma sujungtas per pereinamąją plokštę, kuri spėju neleistų įdėti paprastos Audi sankabos.
O gal geriau tą variklį išvis pakeisti kokiu kitu, tinkančiu šiam perėjimui ? (mielai aišku orinuku pakeisčiau, bet kad brangus ot :]).
Žinau ,kad turim keletą busikų su tokiais varikliais, tai būtų ir jų šeimininkų nuomone labai gerai išgirsti ir sužinoti kaip jie tas bėdas sprendė...
-
- Posts: 132
- Joined: 2008 Feb 17 Sun, 17:31
- Location: Radviliskis