Vestuvinė dovanėlė
Tikrai įdomu, nuotraukose cinkuoti paviršiai. Spėju, kad tos dalys galėjo būti nuimtos ir cinkuotos dar prieš 20 metų. Tais laikais bet kokius automobilius labai vertindavo ir jei turėdavo galimybę, imdavosi net ir cinkuoti atskiras automobilių dalis. Tik tada nebuvo įmanoma gauti tokio grunto, kuris laikytųsi prie cinkuoto paviršiaus.
Buvo mėgiama cinkuoti įvairias automobilių dalis, kurias buvo įmanoma kaip nors nuimti, pavyzdžiui sparnai, ratlankiai ar senesni geležiniai automobilių numeriai.
Buvo mėgiama cinkuoti įvairias automobilių dalis, kurias buvo įmanoma kaip nors nuimti, pavyzdžiui sparnai, ratlankiai ar senesni geležiniai automobilių numeriai.
Smagračio varžtas turį įprastos krypties sriegį, bet jis yra prisukamas net 350 Nm jėga, todėl jis prisukamas ar atsukamas labai ilgais raktais.
Neprisukus smagračio 350 Nm jėga, jis vėl greitai atsisuka, patikimumui kartais naudojami net klijai.
Tokia pačia jėga dar yra prisukami galiniai stabdžių būgnai, kad nebūtų sugadinti būgno ir pusašio dantys.
Neprisukus smagračio 350 Nm jėga, jis vėl greitai atsisuka, patikimumui kartais naudojami net klijai.
Tokia pačia jėga dar yra prisukami galiniai stabdžių būgnai, kad nebūtų sugadinti būgno ir pusašio dantys.
Dėkui už svarbia info.Panašiu dideliu raktu pabandžiau atsukt,bet kadangi nebuvau rimtai nusiteikes,tai nepavyko.Be to nesugalvojau,kaip protingai užfiksuoti smagrati,kad neprasisuktų.Manau reiks nuvešt varikli pas kolegų fūristų,kad su pneumatiniu įrankiu atsuktų.Užsukt irgi kažkam teks duot,nes mano Nm-raktas tik iki 200 rodo.
Dar šiek tiek apie smagratį.
Kelios nuotraukos Justino temoje atsukant smagratį. Justinas tai padarė visai paprastai:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?p=2851#2851
Atsukant smagratį, kartais naudojamas nuotraukoje parodytas įrankis.
Nuotrauka iš čia: http://www.hoffmann-speedster.com/us/prod/WERKZEUG.asp
Jis prisukamas prie variklio korpuso ir savo dantimis įsiremia į smagračio krumplius:
Kelios nuotraukos Justino temoje atsukant smagratį. Justinas tai padarė visai paprastai:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?p=2851#2851
Atsukant smagratį, kartais naudojamas nuotraukoje parodytas įrankis.
Nuotrauka iš čia: http://www.hoffmann-speedster.com/us/prod/WERKZEUG.asp
Jis prisukamas prie variklio korpuso ir savo dantimis įsiremia į smagračio krumplius:
Su ''fūristų'' pagalba varžtas buvo atsuktas, pakeistas riebokšlis ir prisuktas atgal.
Klausimas - kuo ypatingi varžteliai, kuriais prisisuka diskatorius? Poros reikia, o kaip aš suprantu jie neturėtų būt iš minkšto metalo, žodžiu kokių prašyt nuėjus į varžtų pasauli?
Parsivežiau dar viena variklį, savininkas sakė, jog jis truputi apardytas, pasirodo nemelavo Varžtų aišku nerado...
Klausimas - kuo ypatingi varžteliai, kuriais prisisuka diskatorius? Poros reikia, o kaip aš suprantu jie neturėtų būt iš minkšto metalo, žodžiu kokių prašyt nuėjus į varžtų pasauli?
Parsivežiau dar viena variklį, savininkas sakė, jog jis truputi apardytas, pasirodo nemelavo Varžtų aišku nerado...