Vestuvinė dovanėlė

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
User avatar
irmis
Posts: 168
Joined: 2008 Oct 27 Mon, 13:07
Location: Kaunas
Contact:

Post by irmis »

Vargo bus...kol kas šitam pirkiniui nieko blogo nedarysiu,palietė ir mane ta populiarioji krizė,esu beveik bedarbis,be to neturiu garažo,kurį kažkada žadu pasistatyt :lol:
User avatar
irmis
Posts: 168
Joined: 2008 Oct 27 Mon, 13:07
Location: Kaunas
Contact:

Post by irmis »

1-2. Apie cinkuotą kėbulą užsiminė buvęs šeimininkas. Yra vietų, kur dažai atsilupę nuo metalo, o rūdžių tikrai nėra, nors automobilis bent paskutinius pora metų stovi lauke.
3. Rankenėlė variklio gaubto atidarymui
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Tikrai įdomu, nuotraukose cinkuoti paviršiai. Spėju, kad tos dalys galėjo būti nuimtos ir cinkuotos dar prieš 20 metų. Tais laikais bet kokius automobilius labai vertindavo ir jei turėdavo galimybę, imdavosi net ir cinkuoti atskiras automobilių dalis. Tik tada nebuvo įmanoma gauti tokio grunto, kuris laikytųsi prie cinkuoto paviršiaus.
Buvo mėgiama cinkuoti įvairias automobilių dalis, kurias buvo įmanoma kaip nors nuimti, pavyzdžiui sparnai, ratlankiai ar senesni geležiniai automobilių numeriai.
User avatar
irmis
Posts: 168
Joined: 2008 Oct 27 Mon, 13:07
Location: Kaunas
Contact:

Post by irmis »

Kažin kai teisingai ruošiama dažymui-restauruojama cinkuota detalė? Juk tradiciniai dažų šveitimo būdai nebetinka.
User avatar
irmis
Posts: 168
Joined: 2008 Oct 27 Mon, 13:07
Location: Kaunas
Contact:

Post by irmis »

Savaitgali buvo išimtas variklis. Įdomu, ar smagračio varžtas į normalia puse atsisuka? Ir kur yra tepalo lygio matuoklė :oops: :D ?
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Smagračio varžtas turį įprastos krypties sriegį, bet jis yra prisukamas net 350 Nm jėga, todėl jis prisukamas ar atsukamas labai ilgais raktais.

Neprisukus smagračio 350 Nm jėga, jis vėl greitai atsisuka, patikimumui kartais naudojami net klijai.
Tokia pačia jėga dar yra prisukami galiniai stabdžių būgnai, kad nebūtų sugadinti būgno ir pusašio dantys.
User avatar
irmis
Posts: 168
Joined: 2008 Oct 27 Mon, 13:07
Location: Kaunas
Contact:

Post by irmis »

Dėkui už svarbia info.Panašiu dideliu raktu pabandžiau atsukt,bet kadangi nebuvau rimtai nusiteikes,tai nepavyko.Be to nesugalvojau,kaip protingai užfiksuoti smagrati,kad neprasisuktų.Manau reiks nuvešt varikli pas kolegų fūristų,kad su pneumatiniu įrankiu atsuktų.Užsukt irgi kažkam teks duot,nes mano Nm-raktas tik iki 200 rodo.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Dar šiek tiek apie smagratį.
Kelios nuotraukos Justino temoje atsukant smagratį. Justinas tai padarė visai paprastai:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?p=2851#2851

Atsukant smagratį, kartais naudojamas nuotraukoje parodytas įrankis.
Nuotrauka iš čia: http://www.hoffmann-speedster.com/us/prod/WERKZEUG.asp
Jis prisukamas prie variklio korpuso ir savo dantimis įsiremia į smagračio krumplius:
User avatar
irmis
Posts: 168
Joined: 2008 Oct 27 Mon, 13:07
Location: Kaunas
Contact:

Post by irmis »

Su ''fūristų'' pagalba varžtas buvo atsuktas, pakeistas riebokšlis ir prisuktas atgal.
Klausimas - kuo ypatingi varžteliai, kuriais prisisuka diskatorius? Poros reikia, o kaip aš suprantu jie neturėtų būt iš minkšto metalo, žodžiu kokių prašyt nuėjus į varžtų pasauli?
Parsivežiau dar viena variklį, savininkas sakė, jog jis truputi apardytas, pasirodo nemelavo :lol: Varžtų aišku nerado...
User avatar
irmis
Posts: 168
Joined: 2008 Oct 27 Mon, 13:07
Location: Kaunas
Contact:

Post by irmis »

Gamykliškai buvo įmontuotas šitas variklis
Post Reply