Dzo_marija 1996 metų Vabaliukas...

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Pasivažinėjau po miestą išbandyti orinius amortizatorius. Labai patiko, jokio siūbavimo, tiesiog jaučiu kaip galas pasiūbuoja išlipęs iš duobės, o priekis ne.

Kitos problemos kurias reikia spręsti... Torsionai atjungti pas mane, tai išimant posūkį greičiau jaučiu kaip jie pasislenka, nes turi tarpelius judėti.

Amerikiečiai sprendžia taip (foto), reikia tokių žiedelių, tai vat gal kas turės idėjų iš ko būtų galima pasidaryti, kažkokia labai kieta plastmasė turėtų būti...
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Kitas dalykas pasvarstymui, amortizatoriai originaliai sujungi tarpusavyje, oras vaikšto iš vieno į kitą, tad jei posūkyje labai pakrypsta mašina, vienas apkraunamas labiau ir kažkiek to oro pereina į kitą...
Ar ne geriau būtų amortizatorius pripūsti kiekvieną atskirai... :?:
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Na lyg ir rastas problemos sprendimas...
Jei laikys tai gerai, gumine tarpinė palikta, tik apkirpta šiek tiek.
po
Posts: 185
Joined: 2008 Apr 25 Fri, 14:51
Location: Vilnius

Post by po »

Na sprendimas labai idomus ir finansiskai realistiskas. Idedant amortizatorius nieko draskyt per daug nereikia, kas yra super. Bet ka manai apie sauguma? Dabar visos pakabos apkrovos tenka tai vietai, kuri gamykliskai buvo pritaikyta tik svyravimams slopinti.

Anglai pamege panasia sistema statyti i autobuselius, vietoj torsionu statydami paprastus laisvai vaiksciojancius strypus ir istatydami specialius reguliuojamus amortizatorius su spyruoklemis vietoje paprastu. Daug kas labai skeptiskai vertina tokius pakeitimus. Aisku autobuselio ir apkrovos kiek kitos..
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

po wrote:Na sprendimas labai idomus...
Laikas parodys :). Ta vieta manau turėtų laikyti (amortizatorių tvirtinimai), priekis vabalo nesunkus, dabar su tarpinemis kurias suchalturinau (ateityje prašysiu jog tekintojas ištekintų iš pteroplasto) vairas tapo paklusnus.

Kitokio sprendimo kol kas nesu matęs...
Aišku vabalai nėra skirti vežti bulvėms šiais laikais, kasdieninės mašinos savo taip turbūt netiuninguočiau... 8)
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Ka gi, šventė praėjo, reikia judėti toliau...
Primečiau jog maniškė stogo bagažinė "samadelna", tai neišspausi iš jos tokio grožio kaip kad Aistės vabaliuko originali bagažinė...

Nutariau eiti kitu keliu, nenoriu jos iščiustyti, tiesiog nušveičiau ją ir numečiau po lietum...(spękit per kiek laiko aprūdys? :) ).
Tai tokią aprūdyjusią ir kelsiu ant stogo (Rust is not a crime kaip sakoma :) )...

Tai klausimas publikai kiek ji laiko rudys kol visai surūdys? (bus jau nesaugu vežiotis)

Ar kitas sprendimas, kai aprūdys aptepti rūdžių surišėju bespalviu?
Įdomu kokį surišėją naudojo Edgaras ant šveistų detalių :?:
User avatar
Vytas
Posts: 588
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Kad butu greitesnis efektas,reiktu dar druskos rugstim patepti.
User avatar
Markas
Posts: 432
Joined: 2008 May 19 Mon, 19:54
Location: Radviliškis

Post by Markas »

Edgaras naudoja Mipa rudziu suriseja :)
Sigitas

Post by Sigitas »

Geras isbandytas daiktas,ta MIPA,as irgi ji naudoju jau senokai
po
Posts: 185
Joined: 2008 Apr 25 Fri, 14:51
Location: Vilnius

Post by po »

Sigitas wrote:Geras isbandytas daiktas,ta MIPA,as irgi ji naudoju jau senokai
O man pasirode, jog jis netinkamas tepti ant rudziu. Labai prastai jis isigeria i pavirsiu ir greitai dziuna. Visa korozija pasilieka viduje daznai taip ir nesurista. Bet siuo atveju galbut tai butu ir privalumas ;)
Post Reply