Tarpinė tarp kėbulo ir dugno turi būti plokščia guminė ištisa juosta. Jei kur nors prekyboje galima surasti ką nors panašaus, tuomet ji puikiausiai tiktų.
Ta masė, su kuria nuteptas tavo Vabalo dugnas, manau yra bitukas. Tai dar iki šių dienų neseniai prekyboje platintas šlamštas, kurio tikrai nereikia pirkti ir vartoti. Dabar bitukas gali būti dar gaminamas Rusijoje arba kitose rytų šalyse. Ši priemonė galėtų tikti nebent uždaroms mažoms metalo erdvėms teplioti, ten kur niekada nebūna dulkių ir purvo.
Deja, juo nutepus kėbulo išorines dalis, jis lieka lipnus ir niekada neišdžiūva. Važinėjant jis labai greitai aplimpa purvu ir iškart perdžiūva. Tada nuteptas sluoksnis pavirsta į sausą trūkinėjančią plėvelę, po kuria kaupiasi drėgmė ir geležis kaip mat rūdija. Sudžiuvęs bitukas ima savaime gabalais trūkinėti ir luptis.
Dugną reikia nušveisti kiek įmanoma geriau mechaniškai, nugruntuoti specialiais antikoroziniais gruntais, nudažyti dažais ir paviršių apipurkšti graviteksu. Graviteksas ñ tai į smalą panaši masė, tačiau elastingas ir netrūkinėja kaip smala. Skirtas apsaugoti vietas, kurios yra nuolat daužomos smėliu ir akmenukais. Paviršius padengtas graviteksu neskeldėja ir įtrūkimuose nesikaupia drėgmė.
Smėliasrovių darbais užsiima įvairios statybos ir metalinių konstrukcijų gamybinės įmonės. Bet jų įkainiai gali būti dideli.
Įmanoma smėliasrovę pasidaryti pačiam, tačiau reikia galingo kompresoriaus, purškiklio, kvarcinio smėlio, o svarbiausia tam tinkamos aplinkos, nes kyla labai daug dulkių. O darbas einasi vis tiek labai lėtai.
Reikia smėlį išdžiovinti ir išsijoti, kad jis būtų kiek įmanoma smulkesnis, nes pakliuvusios stambesnės dalys gadina metalo paviršių. Žodžiu didelis vargas.
Pats pigiausias smėliavimo būdas.
Tiltus remontuojančios įmonės retsykiais valo tiltų metalines konstrukcijas. Reikia akis į akį pasikalbėti su darbininku ir su juo aptarti šį reikalą ir kainą. Kitą dieną jam atvežti detales.
Tačiau visgi pati paprasčiausia ir pigiausia valymo priemonė yra elektrinis grąžtas su metaliniais šepečiais. Kantrybės reikia daug, bet išlaidos mažiausios.
Metaliniai šepečiai neišvalo rūdžių išėstų duobučių, tačiau mes juk vistiek nevažinėjame žiemą ir automobilį laikome sausai. Dėl to neverta smėliuoti ir paviršių nuvalyti 100%, geri antikoroziniai gruntai gerai apsaugo nuo tolimesnio rūdijimo.
Arūnas smėliasrovės specialistams vežė savo autobusėlio dalis. Ten pat dalys tuoj pat buvo ir nugruntuotos epoksidiniu cinku, kuris kaip tik ir tinka tokiems pažeistiems metalo paviršiams. Atliktu darbu Arūnas buvo visiškai patenkintas, o kaina taip pat priimtina.
Tel. 8 686 53 778, Raimondas.
Maniškis galiūnas...
Dėkui už informaciją.
Gal smėliapūte pasidaryt ir nėra sunku, bet kai planuose suvirinimo aparatas, tai finansų kompresoriui visiškai nebėra...
Kaip tik geležinkelio tiltą netoliese pas mus smėliuoja, bet niekaip nesuspėsiu iki to laiko susipirkti skardų ir susivirinti... Nuplaukė gera proga... Ech
Kažkaip Vilniuje neišvystyta šita šaka, kiek oldtimer forume skaičiau, tai Kaune nusismėliuoti jokių problemų....
Tiesa sakant, visai norėčiau iki galo susitvarkyt ir nepalikti jau rūdžių židinių. žiema važinėti žinoma nesiruošiu, bet bent pavasarį ir rudenį labai norėtus ir praverstų, nes gyvenant toli nuo miesto vabalas ir kaip transporto priemonė dažnai praverčia
Rašei, kad tas Graviteksas yra purškiamas. Ar jis parduodamas flakonėliuose ar jam taip pat praverstų kompresorius ?
Dar kart dėkui...
Beje, samba forume pastebėjau plačiai diskutuojamą temą apie automobilio dažymą su voleliu ! Rezultatai išties įspūdingi. Didžiausias pliusas, jog toks dažymas palyginus su purškiamu, kainuoja kelias dešimtis kartų mažiau. Siūlau pasiskaitinėti:
http://board.moparts.org/ubbthreads/sho ... art=1&vc=1
Gal smėliapūte pasidaryt ir nėra sunku, bet kai planuose suvirinimo aparatas, tai finansų kompresoriui visiškai nebėra...
Kaip tik geležinkelio tiltą netoliese pas mus smėliuoja, bet niekaip nesuspėsiu iki to laiko susipirkti skardų ir susivirinti... Nuplaukė gera proga... Ech
Kažkaip Vilniuje neišvystyta šita šaka, kiek oldtimer forume skaičiau, tai Kaune nusismėliuoti jokių problemų....
Tiesa sakant, visai norėčiau iki galo susitvarkyt ir nepalikti jau rūdžių židinių. žiema važinėti žinoma nesiruošiu, bet bent pavasarį ir rudenį labai norėtus ir praverstų, nes gyvenant toli nuo miesto vabalas ir kaip transporto priemonė dažnai praverčia
Rašei, kad tas Graviteksas yra purškiamas. Ar jis parduodamas flakonėliuose ar jam taip pat praverstų kompresorius ?
Dar kart dėkui...
Beje, samba forume pastebėjau plačiai diskutuojamą temą apie automobilio dažymą su voleliu ! Rezultatai išties įspūdingi. Didžiausias pliusas, jog toks dažymas palyginus su purškiamu, kainuoja kelias dešimtis kartų mažiau. Siūlau pasiskaitinėti:
http://board.moparts.org/ubbthreads/sho ... art=1&vc=1
Gravitekso nuoroda - spausti čia.
Dažymas voleliu.
Manau tai visiška nesąmonė. Teptuku ar voleliu su kokybiškais dažais galima nuteplioti nebent mažas plokštumas ar automobilio dugną, kur nesimato potėpių. O dažant kėbulą, net jei ir įmanoma būtų tokiais dažais išgauti lygų paviršių, jame liktų begalės smulkių dulkelių, kurias reikėtų vėliau šveisti ir poliruoti.
Dažant teptuku ar voleliu, dažais nepadengiamos aštrios briaunos, jos lieka permatomomis. Smulkūs įdubimai ir įvairios nišos voleliu taip pat nepasiekiamos. Tik purkštuvas gali pasiekti gilias vietas ir tolygiai viską padengti. Voleliai naudojami tik statybose.
Manau pasaulyje niekas niekada nesukurs technologijos automobilius dažyti voleliais. Automobilio dažymas voleliu skamba kaip pasityčiojimas, voleliu geriau dažyti tik tvoras .
Dažymas voleliu.
Manau tai visiška nesąmonė. Teptuku ar voleliu su kokybiškais dažais galima nuteplioti nebent mažas plokštumas ar automobilio dugną, kur nesimato potėpių. O dažant kėbulą, net jei ir įmanoma būtų tokiais dažais išgauti lygų paviršių, jame liktų begalės smulkių dulkelių, kurias reikėtų vėliau šveisti ir poliruoti.
Dažant teptuku ar voleliu, dažais nepadengiamos aštrios briaunos, jos lieka permatomomis. Smulkūs įdubimai ir įvairios nišos voleliu taip pat nepasiekiamos. Tik purkštuvas gali pasiekti gilias vietas ir tolygiai viską padengti. Voleliai naudojami tik statybose.
Manau pasaulyje niekas niekada nesukurs technologijos automobilius dažyti voleliais. Automobilio dažymas voleliu skamba kaip pasityčiojimas, voleliu geriau dažyti tik tvoras .
Gavęs gerų žinių apie priekinę panelę, nieko nelaukęs ją nuardžiau. Ardymas ilgai netruko, bet vis vien nebuvo labai lengvas, nes keli varžteliai yra paslėpti kitoje pusėje, reikia atlenkti grotelių menteles ir išimti daiktadėžę. Gaila, bet nuėmus plastikinę dalį vaizdelis nepagražėjo . Kai kuriose vietose liko plastikinės dalies atplaišų, kai kurios vietos yra uždažytos juodai, o kitur matosi originali balta spalva... Taip pat atsidengė ir kelios skylės mygtukams, virš radijos ir po ja, kurių nelabai žinau paskirties... Gal supažindinsite ?
Reiktų tą panelę nudažyti, bet jos išimti kaip ir neišeina, o mašinoje to daryti kažkaip nelabai norisi... ech... Taip pat pasimatė baisiai išpjauta radijos skylė, tad radiją reikės būtinai įsigyti senovinę, su rėmeliu...
Reiktų tą panelę nudažyti, bet jos išimti kaip ir neišeina, o mašinoje to daryti kažkaip nelabai norisi... ech... Taip pat pasimatė baisiai išpjauta radijos skylė, tad radiją reikės būtinai įsigyti senovinę, su rėmeliu...
Last edited by Justinas on 2007 May 25 Fri, 15:32, edited 1 time in total.
Taip pat prieš kelias dienas pradėjau pjaustyti stogo bagažinę. Kaip jau esu minėjas, ją darau iš senuko žiguliuko bagažinės.Žinoma, ji tikrai neišeis tokia elegantiška kaip orginalios, bet vis geriau negu nieko... Kad būtų šiektiek grakštesnė ir lengvesnė pašalinau kelis vamzdžius. Visas šias dalis šlifuosiu ir dažysiu sidabrine spalva. Vėliau reiks susirasti lentučių ir jas nulakavaus, pritvirtinti.Žiūrėsim kaip išeis...
Matau užsiėmei rimtu bagažinės rekonstravimu. Jei pavyks pritvirtinti dar ir medines lenteles, bagažinė atrodys neblogiau už originalą . Tik reikia iš karto sugalvoti dviračio tvirtinimo būdą ir gal būt iš karto šį bei tą privirinti.
Apie skydelį suteikei gerą informaciją kitiems. Dabar lengviau įsivaizduoti kas darosi po plastikiniu skydeliu. Bet manau verta pabaigti šį darbą iki galo, o skyles galima būtų užvirinti metalo skrituliukais.
Aš vieną skylę nereikalingoje vietoje taip pat lopyjau, tik ne virindamas, o užklijuodamas iš vidaus stiklo audiniu ir užglaistydamas. Bet po metų buvusi skylė tapo pastebima, kažkodėl paviršius sutrūkinėjo, žodžiu skyles geriau užvirinti.
Skylių paskirtis.
Kairėje skylėje iki 1971 metų buvo tvirtinamas valytuvų jungiklis su plovikliu. Integravus jungiklį į vairo kolonėlę, nuo 1971 metų skydelyje valytuvų jungiklius montavo tik Sparkäferiams.
Vidurinės dvi skylės yra skirtos norintiems įsirengti papildomus jungiklius. Iki 1970 metų centre skylių negreždavo visai, 1970 ėmė grežti vieną, o nuo 1971 metų jas ėmė grežti dvi. Jos buvo daromos gamykloje specialiai, kad vėliau nereikėtų vargti grežiojant metale skylių. Tada laikai sparčiai keitėsi ir daug kas užsigeisdavo įsirengti dar kokį elektros įrengimą. Gamykloje visas skyles pridengdavo juodais plastmasiniais kamšteliais.
Taigi, tavo Vabale visos trys skylės galima sakyti istorinės ir autentiškos. Galima jų ir nelopyti, bet jei jau 1981 metų Vabalui nuėmei plastikinį skydelį, vadinasi padarei ''tiuningą''. Tuomet visas tris skyles taip pat galima būtų ir užvirinti. Bet kairėje pusėje siūlau skylės nelopyti, o prisukti tokį patį originalų VW elektros jungtuką ir prie jo prijungti kad ir tavo elektrinį vandens ploviklį.
Tiesa, šalia peleninės kairėje pusėje taip pat padaryta skylė, bet ir jos neverta lopyti, geriau joje pagal paskirtį pritaikyti VW jungiklį.
Nuotraukoje 1973 metais pagamintas VW 1200 Sparkäfer skydelis
su abejomis jam priklausančiomis skylėmis ir valytuvų jungikliu.
Šalia peleninės yra dar ir trečia skylė pridengta kamšteliu:
Apie skydelį suteikei gerą informaciją kitiems. Dabar lengviau įsivaizduoti kas darosi po plastikiniu skydeliu. Bet manau verta pabaigti šį darbą iki galo, o skyles galima būtų užvirinti metalo skrituliukais.
Aš vieną skylę nereikalingoje vietoje taip pat lopyjau, tik ne virindamas, o užklijuodamas iš vidaus stiklo audiniu ir užglaistydamas. Bet po metų buvusi skylė tapo pastebima, kažkodėl paviršius sutrūkinėjo, žodžiu skyles geriau užvirinti.
Skylių paskirtis.
Kairėje skylėje iki 1971 metų buvo tvirtinamas valytuvų jungiklis su plovikliu. Integravus jungiklį į vairo kolonėlę, nuo 1971 metų skydelyje valytuvų jungiklius montavo tik Sparkäferiams.
Vidurinės dvi skylės yra skirtos norintiems įsirengti papildomus jungiklius. Iki 1970 metų centre skylių negreždavo visai, 1970 ėmė grežti vieną, o nuo 1971 metų jas ėmė grežti dvi. Jos buvo daromos gamykloje specialiai, kad vėliau nereikėtų vargti grežiojant metale skylių. Tada laikai sparčiai keitėsi ir daug kas užsigeisdavo įsirengti dar kokį elektros įrengimą. Gamykloje visas skyles pridengdavo juodais plastmasiniais kamšteliais.
Taigi, tavo Vabale visos trys skylės galima sakyti istorinės ir autentiškos. Galima jų ir nelopyti, bet jei jau 1981 metų Vabalui nuėmei plastikinį skydelį, vadinasi padarei ''tiuningą''. Tuomet visas tris skyles taip pat galima būtų ir užvirinti. Bet kairėje pusėje siūlau skylės nelopyti, o prisukti tokį patį originalų VW elektros jungtuką ir prie jo prijungti kad ir tavo elektrinį vandens ploviklį.
Tiesa, šalia peleninės kairėje pusėje taip pat padaryta skylė, bet ir jos neverta lopyti, geriau joje pagal paskirtį pritaikyti VW jungiklį.
Nuotraukoje 1973 metais pagamintas VW 1200 Sparkäfer skydelis
su abejomis jam priklausančiomis skylėmis ir valytuvų jungikliu.
Šalia peleninės yra dar ir trečia skylė pridengta kamšteliu:
Dėkuj už informaciją,
Na skylių kol kas nežadu virint, tiksliau reikės, kai įsigysiu pusautomatį, bet nusidažyt reiktų jau šiom dienom, nes atrodo gan baisokai... kol kas gal taip pat surasiu kokių dangtelių ir tas skyles jais uždengsiu. Įdomu, jog dabar tos skylės buvo uždengtos odos skrituliukais, ir visi skrituliukai skirtingos odos spalvos.
Tik šiek tiek baisu perdažinėti salono viduje, nes visko išrinkti tikrai negaliu dabar, tad reikės laaabai daug lipnios juostelės...
Virinti tikriausiai teks ir daugiau dalių, nes virš spidometro taip pat yra skylė orui, kurios senesnėse panelėse nėra...
Dėja, bet bagažinė gana maža ir į ją dviratis per du ratus tiesiog netelpa... Bet rodos susitalpinau jį ant galinių sėdinių, tik reikėjo priekinį ratą nuimt ir viskas gerai, tik keleivių jau nebegalima bus vežt...
Na skylių kol kas nežadu virint, tiksliau reikės, kai įsigysiu pusautomatį, bet nusidažyt reiktų jau šiom dienom, nes atrodo gan baisokai... kol kas gal taip pat surasiu kokių dangtelių ir tas skyles jais uždengsiu. Įdomu, jog dabar tos skylės buvo uždengtos odos skrituliukais, ir visi skrituliukai skirtingos odos spalvos.
Tik šiek tiek baisu perdažinėti salono viduje, nes visko išrinkti tikrai negaliu dabar, tad reikės laaabai daug lipnios juostelės...
Virinti tikriausiai teks ir daugiau dalių, nes virš spidometro taip pat yra skylė orui, kurios senesnėse panelėse nėra...
Dėja, bet bagažinė gana maža ir į ją dviratis per du ratus tiesiog netelpa... Bet rodos susitalpinau jį ant galinių sėdinių, tik reikėjo priekinį ratą nuimt ir viskas gerai, tik keleivių jau nebegalima bus vežt...
Ir geros ir blogos naujienos kartu... Šiandien aplankiau Arūną ir kaip visados sužinojau visokiausių gudrybių ir pamačiau visokių įdomybių... Na bet žinoma svarbiausia yra dalys. Nusipirkau du slenksčius ir dešinės pusės sparną. Čia ir yra gera naujiena... O bloga naujiena ta, kad jau "prašvilpiau" visą savo vasaros remontų biudžetą - 2500 lt, vien tik šiandieninis apsiprekinimas pusę šios sumos kainavo, tad taip ir turėjo būti... Ech... bandysiu ieškotis darbo ir užsidirbti šiek tiek ekstra pinigų... Ar taip ar taip, tai reiškia, kad mano noras pradėti virinti jau biržely yra neišpildomas, arba kad reikės skolintis pinigų, tačiau tada reikės įveikti išdidumą, nes skola yra skola....
Štai kelios dalių ir vabaliuko nuotraukos...
Štai kelios dalių ir vabaliuko nuotraukos...
Sveikinu su galingais ir rimtais pirkiniais. Dabar bus labai svarbu slenksčius tiksliai pritaikyti.
Prieš tai rašei, kad norėtum pridengti ventiliacinę angą virš spidometro. Tačiau šios angos virš spidometro ir virš dėklo durelių yra originalios, jas ėmė gaminti nuo 1970 metų. Joms tikrai nereikia nieko daryti.
Žodžiu tavo skydelyje viskas savo vietoje ir viskas autentiška, tik reikėtų skydelį dabar nudažyti ta pačia kėbulo spalva ir pakeisti plastmasines angas į mažesnes. Tokių mažesnių plastmasinių angų nuo senų Vabalų pabandyk paklausti Arūno, jis galėtų turėti.
Štai 1970 metų skydelis.
Ventiliacines angas virš spidometro ir dėklo durelių
gamino visiems Vabalams, išskyrus VW 1200 Sparkäfer.
Prieš tai rašei, kad norėtum pridengti ventiliacinę angą virš spidometro. Tačiau šios angos virš spidometro ir virš dėklo durelių yra originalios, jas ėmė gaminti nuo 1970 metų. Joms tikrai nereikia nieko daryti.
Žodžiu tavo skydelyje viskas savo vietoje ir viskas autentiška, tik reikėtų skydelį dabar nudažyti ta pačia kėbulo spalva ir pakeisti plastmasines angas į mažesnes. Tokių mažesnių plastmasinių angų nuo senų Vabalų pabandyk paklausti Arūno, jis galėtų turėti.
Štai 1970 metų skydelis.
Ventiliacines angas virš spidometro ir dėklo durelių
gamino visiems Vabalams, išskyrus VW 1200 Sparkäfer.
Na ką, šiek tiek naujienų po ilgokos pertraukos...
Šiandien pagaliau įsigijau pusautomatį suvirinimui. Pasirinkau EINHELL firmos iš Ermitažo, nes jis turi 2 metų garantiją, o itališki Senukuose ir kitur turi tik vienerių. Išpakavus iš dėžės, viskas atrodo gana padoriai, tik vienas trūkumas, kad jis turi tik 4 virinimo lygius. Na bet nieko... kol kas dar nenusipirkau padorios vielos ir saugos priemonių bei dujų, tad ir virint dar nepradedu.
P.S. Nepeikit, kad blogą aparatą nusipirkau, nes neturiu aš pinigų geresniam, o už tokią kainą čia vienas normalesnių...
Šiandien pagaliau įsigijau pusautomatį suvirinimui. Pasirinkau EINHELL firmos iš Ermitažo, nes jis turi 2 metų garantiją, o itališki Senukuose ir kitur turi tik vienerių. Išpakavus iš dėžės, viskas atrodo gana padoriai, tik vienas trūkumas, kad jis turi tik 4 virinimo lygius. Na bet nieko... kol kas dar nenusipirkau padorios vielos ir saugos priemonių bei dujų, tad ir virint dar nepradedu.
P.S. Nepeikit, kad blogą aparatą nusipirkau, nes neturiu aš pinigų geresniam, o už tokią kainą čia vienas normalesnių...