Šiandien tapau VW 1600 savininku. Sigis buvo teisus,šis automobilis vienas iš tų važinėjusių prieš daug metų Lietuvoje. Lyg 1989m jis parkeliavo iš Maskvos,kur anksčiau priklausė Vokietijos ambasadai. Taip pasakojo savininkas. Originali spalva buvo raudona,tačiau tuo laikmečiu dažė tokia spalva,kokia gavo pirkt. Perdažyta gan sąžiningai,tik daug laidų apdažyta,bet tą sugeba ir dabartiniai meistrai
Aptikau šitą automobiliuką netoli Kauno,visai nepaslėpta. Iš tolo buvo panašus į maskvičiuką,kuris man nelabai įdomus,bet kadangi niekur neskubėjau,ta diena tam ir buvo paskirta,tai užsukau. Iš pradžių savininkas nebuvo draugiškas,bet po truputi susikalbėjom. Paklausus apie pardavima pasiūlė mainyt į kokia nedidele 2000m mašinike. Prispausdinau krūva skelbimų,išsirinko Fiat Seicento. Pardavime tokios buvo dvi pigios ir viena brangi. Nupirkau už 1800lt, truputi padažinėjau,papoliravau ir apsimainėme. Tai tokia ta istorija.
Vestuvinė dovanėlė
Pažvelgus į nuotraukas, automobilis berods nebus stipriai korodavęs.
Dėl cinkavimo - deja VW gamyklose tais laikais automobiliai dar nebuvo cinkuojami. Tik dabar VW gamyklose tai daroma masiškai. Kada kėbulo skardas Volkswagenas pradėjo cinkuoti pirmą kartą, negaliu pasakyti, spėju apie 1990 metus.
Liko kaip palikimas dar ir numeris, raidės įspaustos dar kirilicos šriftu. Berods 1989 metų antroje pusėje, Lietuva savarankiškai viena pirmųjų pradėjo naudoti lotynišką šriftą.
Dėl cinkavimo - deja VW gamyklose tais laikais automobiliai dar nebuvo cinkuojami. Tik dabar VW gamyklose tai daroma masiškai. Kada kėbulo skardas Volkswagenas pradėjo cinkuoti pirmą kartą, negaliu pasakyti, spėju apie 1990 metus.
Liko kaip palikimas dar ir numeris, raidės įspaustos dar kirilicos šriftu. Berods 1989 metų antroje pusėje, Lietuva savarankiškai viena pirmųjų pradėjo naudoti lotynišką šriftą.
-
- Posts: 365
- Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
- Location: UTENA