Arūno vabaliuko tema Thesamba puslapyje
Pasikartosiu, bet vėl trumpai apie semaforus.
Semaforai Europoje buvo naudojami iki 1960 metų. Vėliau, atsiradus mirksinčioms rėlėms, posūkiai pradėti rodyti mirksinčiomis lemputėmis.
Pirmuosiuose pasaulio automobiliuose nebuvo naudojami posūkių rodikliai, tiesiog eismas buvo neintensyvus. Prieš Pirmąjį pasaulinį karą gausėjant eismui, atsirado mechaniniai, pneumatiniai ir elektromagnetiniai posūkių rodikliai, kurie automobiliuose naudoti net iki 60-ųjų. Jie buvo įvairiausių formų ir dydžių.
Elektromagnetiniai posūkių rodikliai Vabaluose pradėti naudoti dar pačiuose pirmuose Vabaluose 1935 metais. Jungikliai posūkiui įjungti, tvirtinti prie priekinio skydelio. Įjungus posūkį, semaforo svirtis pakildavo ir tuo pačiu metu užsidegdavo jame esanti lemputė.
Volkswagenas tokius semaforus montavo ne tik Vabalams, bet ir savo autobusėliams. 1955 metais eksportui į JAV, visa VW produkcija jau buvo aprūpinta mirksinčiomis lemputėmis, o Vabalams ir autobusėliams nebuvo gaminamos net nišos semaforams. 1955 metais pradėjus gaminti VW Karmann Ghia, šie automobiliai gaminti tik su mirksinčiomis lemputėmis. Tačiau Vabalai ir autobusėliai iki pat 1960 metų Europoje dar buvo aprūpinami tokiais semaforais.
Semaforai Europoje buvo naudojami iki 1960 metų. Vėliau, atsiradus mirksinčioms rėlėms, posūkiai pradėti rodyti mirksinčiomis lemputėmis.
Pirmuosiuose pasaulio automobiliuose nebuvo naudojami posūkių rodikliai, tiesiog eismas buvo neintensyvus. Prieš Pirmąjį pasaulinį karą gausėjant eismui, atsirado mechaniniai, pneumatiniai ir elektromagnetiniai posūkių rodikliai, kurie automobiliuose naudoti net iki 60-ųjų. Jie buvo įvairiausių formų ir dydžių.
Elektromagnetiniai posūkių rodikliai Vabaluose pradėti naudoti dar pačiuose pirmuose Vabaluose 1935 metais. Jungikliai posūkiui įjungti, tvirtinti prie priekinio skydelio. Įjungus posūkį, semaforo svirtis pakildavo ir tuo pačiu metu užsidegdavo jame esanti lemputė.
Volkswagenas tokius semaforus montavo ne tik Vabalams, bet ir savo autobusėliams. 1955 metais eksportui į JAV, visa VW produkcija jau buvo aprūpinta mirksinčiomis lemputėmis, o Vabalams ir autobusėliams nebuvo gaminamos net nišos semaforams. 1955 metais pradėjus gaminti VW Karmann Ghia, šie automobiliai gaminti tik su mirksinčiomis lemputėmis. Tačiau Vabalai ir autobusėliai iki pat 1960 metų Europoje dar buvo aprūpinami tokiais semaforais.
Karta nuvaziaves pas Aruna aptikau juos sedincius vabaliuke be langu ir besifotografuojancius, tai paklausus kas per fotosesija, gavau atsakyma kad zurnalas Zmones apsilanke. tai laukiau naujai pasirodancio zurnalo Zmones ir sulaukiau, tai norejau pasidalinti ir su jumis. Imetu siek tiek didesnes foto kad iskaitytumete