Du karbiuratoriai Vabalo varikliui

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Justinas wrote:Na vat pas mane viena, todėl ir būtų įdomu sužinoti... ;]
1.2 variklių galvos gamintos su viena anga, 1.3 ir 1.5 (1965-70 m.) taip pat gaminti su viena anga.
Nuo 1970 metų, 1.3 ir 1.6 variklių galvos pradėtos gaminti su dviem angomis.
Sigitas

Post by Sigitas »

Atidziau apziurejau savo Vabaliuka,ten irgi 1-anga,o autobuselyje 2
laisvunas
Posts: 7
Joined: 2009 May 05 Tue, 12:31

Post by laisvunas »

prasymas - to idomaus zurnaliuko savininkui , jei jau turesi nuskenaves ta straipsneli gal prie to pacio imestum laisvisx@gmail.com , nors po tavo vertimo tikrai padidejo optimistiniu minciu kiekis dar panaudoti vabalo varikliuka
Eduardas
Posts: 31
Joined: 2008 Oct 31 Fri, 14:43
Location: Kaunas

Post by Eduardas »

Dėl 2 karbų.
Siūlau pasiieškoti VW Transporterio (Caravelle) karbų, jie aišku ne Weber'iai, bet nuo 1,6 l orinio variklio tai tikrai galima uždėti. Nuo 2,0 ltr variklio ėjo skirtingi kolektoriai i galvas.
Šiaip iš variklių 1,2 ltr (34-40 AG) nepataria nieko gaminti, nes nieko gero neišgausi. 1,3; 1,5 1,6 variklių blokai tokie patys, tik skiriasi cilindrinė grupė. Kitaip tariant, jei yra 1,3 galima padaryt 1,6, praktiškai pakeitus tik galvas. o tada ir karbai dades naudos. Norint galios, be dideliu pakeitimu, uzteks padidinti suspaudimo laipsni, standarte 1,6 - 2,0 ltr oriniuose varikliuose apie 7,4:1
User avatar
Rimgaudas
Posts: 716
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Rimgaudas »

visa klausimo esmė - kuo trumpesnis įsiurbimo traktas, tuo mažesnė jo varža, tuo pilniau užpildomas cilindras, tuo didesnė galia. Dėl padidėjusio ekonomiškumo labai abejočiau
User avatar
alikas
Posts: 30
Joined: 2008 Dec 15 Mon, 1:20

Post by alikas »

na nepasakyciau kad daug ryja! vazineju ir dziaugiuos!!
Post Reply