Radiniai karteryje

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
User avatar
iulius
Posts: 54
Joined: 2007 Jun 11 Mon, 13:01
Location: Vilnius

Radiniai karteryje

Post by iulius »

Šiandieną nuvežiau vabalui pakeisti alyvą, ir išėmus tinkliuką ant briaunos pastebėjau porą radinių, kuriuos tuojau pat sugraibiau ir iškabinau.

Pirmasis jų buvo stūmoklio galvutės tvirtinimo vielutė, kuri įtariu tenai nuo pirmosios šeimininkės laikų, kai buvo sudegintas ar kitaip sunaikintas vienas iš vabalo stūmoklių.

Tačiau kitas radinys buvo kur kas grėsmingesnis - 4 cm skersmens ir 1,5 mm storio plieninis žiedas su 1 cm skyle centre, žinoma visas suminkytas kaip plastilininis :D

Rūpėtų išsiaiškint, kieno vis dėlto tai dalis varikly, ir ko gero jos dabar turėtų trūkti. Gal kas turite minčių ar panašių radinių aptikę?
User avatar
Vytas
Posts: 588
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Savajam esu rades kozkokio žiedo liekanas. Įtariu, kad tai buvo žiedas, kuris dedasi tarp variklio bloko ir cilindro. Tikriausia jis ten liko po Vokietijoje daryto kapitalinio remonto. :roll:
O pas tave, kolega, speju irgi panaši situacija. Jei buvo darytas kapitalinis remontas, surenkant variklio bloką gal įkrito kokia poveržlė.
pgl. aprašyma l. panašu į variklio bloko storojo varžto užveržimo poveržlę :?:
User avatar
iulius
Posts: 54
Joined: 2007 Jun 11 Mon, 13:01
Location: Vilnius

Post by iulius »

taip, jis panašiausias į poveržlę, tiktai labai masyvią. Net sugalvot neįmanoma, kaip Vokietijoj remontą darant šitiek visko primesti į karterį! :D

Servise meistriukai stovėjo akis išpūtę, kai metalus iš karterio traukiau
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Tokių didelių ir masyvių poveržlių variklyje nebūna, labai panašu į kažkieno ''pajuokavimą''. Per tepalo įpylimo kaklelį ji taip pat neprasprūstų, trukdytų pertvara. Tokį didelį pašalinį daiktą įdėti galima tik remontuojant variklį. Pats meistras tikrai to nebūtų daręs, tai jo bendradarbių ''dovanėlės'' :(.

Tiesa, tokią poveržlę galima įdėti per tą patį apatinį dangtelį keičiant tepalą. Juliui reikėtų tik prisiminti, ar kartais anksčiau nėra lankęsis abejotinos reputacijos dirbtuvėse keistis tepalo.
User avatar
Vytas
Posts: 588
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Jeigu ka,mes tas dirbtuves ..... patikrinsim :evil: :twisted:
Tomvabalis
Posts: 365
Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
Location: UTENA

Post by Tomvabalis »

šiomis dienomis keisiu tepalus dežėj, variklyje, stabdžių skystį, nes is Vokietijos kai parvariau praeitais metais, dar nekeiciau, nors nedaug ir tevaziavau... ir be to keistas buvo Vokietijoj... tikiuosi radinių nerasiu :D :D pravažiaves vabalas gi nedaug 92000 km, vazinejo moteris 1924m gim., tiesa gal daugiau stovejo :D :D
pilsiu gal mineralinį, tiek i dėžę, tiek į variklį...ką manot? Kokį patartumėt? :D
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Vabalų varikliams labiausiai tiktų mineraliniai 10W40 arba 15W40 markės tepalai.
Vabalų pavarų dėžėms naudojamas SAE 80 arba SAE 80W-90 hipoidinis tepalas.
Tomvabalis
Posts: 365
Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
Location: UTENA

Post by Tomvabalis »

jau nusipirkau TOTAL 80W90 3 ltr. manau uzteks? :D nes nezinau kiek telpa. O kaip jus apie LIQUE MOLLY su molibdenu berods 10w40? Už rašybos klaidas atleiskit :oops: :D
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Variklio karteryje ir pavarų dėžėje telpa po 2,5 litro tepalo.
Variklio tepalui įvairūs priedai nekenkia, svarbu, kad jis nebūtų sintetinis.
Tomvabalis
Posts: 365
Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
Location: UTENA

Post by Tomvabalis »

Aciū uz informacija.Priejo laikas skysciu keitimui vabale. :D
Post Reply