scardeep wrote: Vabalo restauravimo darbuose, elektros pervedziojimas ir kelia didziausia siauba kai matau tokias laidu raizgalynes, net silpna daros. Nuosirdziai linkiu sekmingai viska sujungineti Kaip supratau laidus senus naudojat, kaip sekesi prakist iki variklio "kambario"?
Isivaizduoju, kad butent dabar labiausiai pravercia kantrybe. Greit galima prisiterliot is noro kuo greiciau viska i vietas sustatyt sekmes!
Jo laidus naudojam tuos pacius (valem atskiedeju kad pasimatytu originali spalva ir atrodytu kaip nauji), taciau kai kuriuos laidelius teko keisti kitais nes kazkada kai buvo virinta tai pasilyde keli laidai ir uzsitrumpino tai istirpo visoje "pravodkeje". Nieko ten baisaus tuose laiduose atsispauzdini schema pagal savo modeli, pasiemi testeri ir ramiai atsisedes gali susijungti O pratraukti laidus i variklio skyriu paprasta, tiesiog pasimi vielos gabala pirmiausia ji prakisi ir pririses laidus (aisku kad butu graziai suvynioti ir suristi) tada istrauki juos i kita gala.
Siandien buvo isrinktas siek tiek variklis ir atrestauruotos kai kurios dalys (pompa, paskirstytojas, siluminiai ortakiai). Taip pat is "nerzaveikos" padarytas dangciukas babinai kuris mano manymu labai gerai atrodo