Saunuolis Vytai , pasirupinai kad nesurudytu vabalas, kad dar ir vaikai galetu pasidziaugt tavo projektu . Be to norejau paklausti, kaip reikalai su ta verzle amortizatoriaus, kur buvai daves padaryt meistrui? Ar gerai padare, ar viskas tiko?
Šiandien su vabalu buvau trumpam išlėkęs pasivažinėti.
Netolima kelionė, bet vis tiek malonu. Vairavau aš .
Saulėje apsauginė-antikorozinė danga geriau džiūna.
Dėl dėžės smėliavimo.
Nuvalius taip kruopščiai pavarų dėžę, vis dėl to reikėjo ją nudažyti. Aliuminio lydiniai greitai oksiduojasi ir vėl patamsėja.
Nuo smėliavimo metalo paviršius gerokai pasišiaušia ir dažai tuomet gerai laikosi.
Per šias dienas dar truputį padirbėjau, kaip sakoma po truputi link pergalės .
Buvo nugruntuoti ir nudažyti pedalai, stabdžių pagrindinis cilindras, visas stabdžių vamzdynas, amortizatoriai ir dar daug kitų detalių.
Viskas buvo toliau renkama į krūvą. Su dugnu atrodo kaip ir viskas, paruoštas sujungimui. O gal kažką praleidau.....
Gal kas mato ko dar trūksta? Ką vertėtų dar atlikti prieš sujungiant su kėbulu, kad vėliau mažiau vargti.
Nėra ir prie ko prikibti ar ką patarti, bet dar šiek tiek apie pavarų dėžės dažymą.
Metalikos dažai pradžioje dengiami dažais, o po to laku. Jei dėžės nenulakavai, prie dažų paviršiaus stipriai kibs visi nešvarumai, kurių nuplauti vėliau būna neįmanoma.
Greiciu deze padengiau Dinitrol'io termolaku. Atrodo labai graziai ir stipriai blizga. O galutinai sustingsta tik kai gauna daugiau temperaturos. (vaziuojant)