Justinas wrote:Na vat pas mane viena, todėl ir būtų įdomu sužinoti... ;]
1.2 variklių galvos gamintos su viena anga, 1.3 ir 1.5 (1965-70 m.) taip pat gaminti su viena anga.
Nuo 1970 metų, 1.3 ir 1.6 variklių galvos pradėtos gaminti su dviem angomis.
prasymas - to idomaus zurnaliuko savininkui , jei jau turesi nuskenaves ta straipsneli gal prie to pacio imestum laisvisx@gmail.com , nors po tavo vertimo tikrai padidejo optimistiniu minciu kiekis dar panaudoti vabalo varikliuka
Dėl 2 karbų.
Siūlau pasiieškoti VW Transporterio (Caravelle) karbų, jie aišku ne Weber'iai, bet nuo 1,6 l orinio variklio tai tikrai galima uždėti. Nuo 2,0 ltr variklio ėjo skirtingi kolektoriai i galvas.
Šiaip iš variklių 1,2 ltr (34-40 AG) nepataria nieko gaminti, nes nieko gero neišgausi. 1,3; 1,5 1,6 variklių blokai tokie patys, tik skiriasi cilindrinė grupė. Kitaip tariant, jei yra 1,3 galima padaryt 1,6, praktiškai pakeitus tik galvas. o tada ir karbai dades naudos. Norint galios, be dideliu pakeitimu, uzteks padidinti suspaudimo laipsni, standarte 1,6 - 2,0 ltr oriniuose varikliuose apie 7,4:1
visa klausimo esmė - kuo trumpesnis įsiurbimo traktas, tuo mažesnė jo varža, tuo pilniau užpildomas cilindras, tuo didesnė galia. Dėl padidėjusio ekonomiškumo labai abejočiau