Sveiki, perzvelgiau musu foruma ir neradau issamios info kaip atliekama sroves nutekejimo priezasties paieska. Pamaniau, kad butu naudinga pasidalinti patirtimi, kam yra kile tokiu problemu ir kaip jos buvo issprestos.
Turiu prisipazint, kad as pats turiu sia problema, kurios vis nepavysta issprest ir kuo toliau, tuo labiau absurdiska situacija. Regis nebemoku net "testeriu" naudotis
Tad pradekim viska nuo pradziu ir su issamiais paaiskinimais.
Stai mano prietaisas kurio pagalba ieskau to prakeikto "vagies".
Pirmas klausimas tai, ar teisingai viskas nustatyta? Rodykle ties 10A, laidai savo vietoj?
As taip nusistates, atsijungiau mases (minuso) laida nuo akumuliatoriaus, tada testerio viena laida pridejau prie akumuliatoriaus minuso, o kita testerio laida prie gnybto kuris sukasi prie akumuliatoriaus minuso. Testeris rode 0.06. Po viena isiminejau saugiklius ir tikrinau parodymus. Radau, kad isemus 8 saugikli parodymai buvo 0.0. Regis viskas aisku. 8-tas saugiklis skirtas avarinem sviesom ir ten turi slypeti problema, bet ir isemus si saugikli jungiant gnybtus prie akumuliatoriaus matosi kibirkstis... o kiek zinau, butent ji ir indikuoja kad kazkur kazkas trumpina!?
Zodziu, jei kas galit pakomentuokit ka darau ne taip. Parasykit prasau detaliai, kaip reikia jungti testeri ir kokie veiksmai atliekamai, nes as visiskai pasimetes...
Labai dekui ir tikiuos, kad kitiem si tema duos naudos!
Srovės nutekėjimas - "vagies" paieškos
Stai radau straipsni sia tema, lyg ir puikiai paaiskintas principas.
http://www.autoreviu.lt/portal/categori ... article/86
tik vat kaip ten su tuo testerio nustatymu... Ryt meginsiu vel is naujo ziuret...
http://www.autoreviu.lt/portal/categori ... article/86
tik vat kaip ten su tuo testerio nustatymu... Ryt meginsiu vel is naujo ziuret...
Dar karteli atlikau patikrinima ir regis issiaiskinau kodel kibirksciuoja. Pamirsau ir paminet, kad vabale esu sumontaves audio stiprintuva bei zemu dazniu kolonele. Tai kibirksti skelia butent del to, kad nuo akumuliatoriaus + gnybto eina laidas tiesiai i stiprintuva, o jame turbut kazkokie tai kondensatoriai reikalauja energijos, tad ir kibirksciuoja man. Isemiau stiprintuvo saugikli, kol vabalu nevaziuoju, o tie 0.06A turetu taip greit akumuliatoriaus nenusodint, laiko turedamas perziuresiu visu 4 posukiu kontaktus, gal ten rasiu kur tie 0.06A gali pradingt.
Man akumuliatoriaus visiskai nespeja iskraut, nes vaziuoju bent pora kartu per savaite, bet jusdavau kad akumuliatorius budavo pasedes... tad pradejau nuiminet gnybta, kad visiskai neiskrautu. Na dabar kai zinau kame esme tai tvarkysiu. reiks perziuret ir audio aparaturos pajungima, gal ten kas dar ne taip.
O mases ar sroves isjungeja nesinori montuot. Tai problemos apejimas o ne issprendimas mano manymu. Norisi susitvrakyt taip kad jo nereiketu. O isidet ji ir pats mokeciau, nieko ten sudetingo... Bet dekui uz pasiulyma
O mases ar sroves isjungeja nesinori montuot. Tai problemos apejimas o ne issprendimas mano manymu. Norisi susitvrakyt taip kad jo nereiketu. O isidet ji ir pats mokeciau, nieko ten sudetingo... Bet dekui uz pasiulyma
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Mases isjungejas man rodos yra geras dalykas ir tikrai nepamaisys...
Ketinu isideti, tik laiko truksta zinoma viskam tam...
Visada atjungiu klema nuo akumuliatoriaus, nebunu savaite, dvi garaze taip man ramiau...
Lenktyniniuose auto isjungejai gesinantys varikli privalomi, vairuotojui ir rodos dar isoreje pasiekiamose vietose...
O naujose masinose ju nera, nes paprasciausiai nepatogu butu nustatineti kaskart laikrodi ar radijo stotis ir t.t.
Ketinu isideti, tik laiko truksta zinoma viskam tam...
Visada atjungiu klema nuo akumuliatoriaus, nebunu savaite, dvi garaze taip man ramiau...
Lenktyniniuose auto isjungejai gesinantys varikli privalomi, vairuotojui ir rodos dar isoreje pasiekiamose vietose...
O naujose masinose ju nera, nes paprasciausiai nepatogu butu nustatineti kaskart laikrodi ar radijo stotis ir t.t.
Zinoma, kad tai nera blogas dalykas, tik turiu omeny, kad jis problemos kaip ir neissprendzia. srove vistiek kazkur papildomi nuteka, kai pvz naudojiesi automobiliu. Ir vienas is nemaloniu dalyku tai "trenkimas" islipant is masinos, kai prilieti pvz dureles is lauko... tad jei imanoma tai reik susitvarkyt o paskui jau ir ta mases isjungeja galima susimontuot...
Trenkia per pirštus visuose automobiliuose, tiesiog išlipant reikia ranka laikytis už automobilio ir tik po to padėti koją ant žemės.scardeep wrote:Ir vienas is nemaloniu dalyku tai "trenkimas" islipant is masinos, kai prilieti pvz dureles is lauko.
Automobiliai kabo ore ir neturi įžeminimo, o kėbulas visada turi savyje energinę įkrovą, žmogus lipdamas iš automobilio tampa žaibolaidžiu. Jei laikomasi visa rankos plokštuma, iškrova nepajuntama, o jei lengvai prisiliečiama, per mažą odos plotelį energijos iškrova tampa gan skausminga.
Dar senais laikais pamenu budavo tokios juosteles kabinamos ant masinu ir veikdavo kaip izeminimas (dabar tai jau tik kuro cisternas gabenantys vilkikai lenciugus pasikabina), reiks pasiieskot tokiu Tas trenkimas velgi priklauso ir nuo kokius rubus vilki ir kokia medziaga trauktos sedynes;)
vienaip ar kitaip pas mane tikrai ne nuo vaziavimo trenkia, nes uztenka is garazo isvaziuot ir jau gauni zaibuka. kad masina sukauptu statini kruvi pakankama islydziui, reikia su ja normaliai pavaziuoti, kad besisukancios dalys ja "ikrautu", dar is fizikos pamoku vidurinej pamenu
vienaip ar kitaip pas mane tikrai ne nuo vaziavimo trenkia, nes uztenka is garazo isvaziuot ir jau gauni zaibuka. kad masina sukauptu statini kruvi pakankama islydziui, reikia su ja normaliai pavaziuoti, kad besisukancios dalys ja "ikrautu", dar is fizikos pamoku vidurinej pamenu