Taip,speti i siu metu svente yra mano pagrindine uzduotis.
aisku truks salono apdailos ir kai kuriu detaliu,bet svarbu kad vabalas vaziuotu!
Mano maniškis (Vytas)
1. Pagaliau surinkti amortizatoriai. Sunkiausias darbas buvo senus ištraukti iš stebulės. Teko gerokai pasidarbuoti plaktuku ir kaltu. Viskas buvo nerealiai aprūdiję.
2. Na ir pagrindinis niuansas - amortizatorių aukštis skiriasi. Originalūs gerokai aukštesni.
Taigi mano vabalas dabar bus "Low ride" stiliaus. Galiniai torsionai kaip tik ir buvo dedami su ta mintimi.
2. Na ir pagrindinis niuansas - amortizatorių aukštis skiriasi. Originalūs gerokai aukštesni.
Taigi mano vabalas dabar bus "Low ride" stiliaus. Galiniai torsionai kaip tik ir buvo dedami su ta mintimi.
Torsionų sudėjimo procesas.
1. Įdėti torsionus buvo visai nesudėtinga, tik prieš tai teko pažiūrėti kelis filmukus, kad būtų ramiau, nes torsionų montuoti dar neteko.
2. Kampamačio pagalba abu torsionai buvo įdėti vienodai. Ar "Low ride" gavosi gerai, pažiūrėsim kai susidės visi ratai ir kitos detalės.
3. Pačio proceso kaip jie "gaudomi" aprašyti būtų sunku, tiesiog sukioji torsioną +2 -2 +1 -1 ir pavyksta.
1. Įdėti torsionus buvo visai nesudėtinga, tik prieš tai teko pažiūrėti kelis filmukus, kad būtų ramiau, nes torsionų montuoti dar neteko.
2. Kampamačio pagalba abu torsionai buvo įdėti vienodai. Ar "Low ride" gavosi gerai, pažiūrėsim kai susidės visi ratai ir kitos detalės.
3. Pačio proceso kaip jie "gaudomi" aprašyti būtų sunku, tiesiog sukioji torsioną +2 -2 +1 -1 ir pavyksta.
O per tą skubėjimą vos nepamiršau svarbiausio dalyko, dėl kurio ir prasidėjo visas šis restauravimo procesas.
Korozija.....
Pagrindiniai jos židiniai buvo pašalinti, tik dugno vidus buvo paliktas likimo valiai. Nepjaunant jo per pusę, pašalinti korozijos beveik neįmanoma.
Teko panaudoti vidinių ertmių purškimo įrangą ir konservantą ML, kuris išstumia drėgmę ir įsiskverbia į menkiausius plyšelius ir neleidžia plisti korozijai. O kai pilnai išdžiūsta, paviršiuje susidaro apsauginė vaško plėvelė.
Korozija.....
Pagrindiniai jos židiniai buvo pašalinti, tik dugno vidus buvo paliktas likimo valiai. Nepjaunant jo per pusę, pašalinti korozijos beveik neįmanoma.
Teko panaudoti vidinių ertmių purškimo įrangą ir konservantą ML, kuris išstumia drėgmę ir įsiskverbia į menkiausius plyšelius ir neleidžia plisti korozijai. O kai pilnai išdžiūsta, paviršiuje susidaro apsauginė vaško plėvelė.