Mano maniškis (Vytas)

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Vytas
Posts: 588
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Taip,speti i siu metu svente yra mano pagrindine uzduotis.
aisku truks salono apdailos ir kai kuriu detaliu,bet svarbu kad vabalas vaziuotu! :D
User avatar
Vytas
Posts: 588
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

1. Pagaliau surinkti amortizatoriai. Sunkiausias darbas buvo senus ištraukti iš stebulės. Teko gerokai pasidarbuoti plaktuku ir kaltu. Viskas buvo nerealiai aprūdiję.
2. Na ir pagrindinis niuansas - amortizatorių aukštis skiriasi. Originalūs gerokai aukštesni.
Taigi mano vabalas dabar bus "Low ride" stiliaus. Galiniai torsionai kaip tik ir buvo dedami su ta mintimi.
User avatar
Vytas
Posts: 588
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Pilnai nudažytas dugnas:
User avatar
Vytas
Posts: 588
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Torsionų sudėjimo procesas.
1. Įdėti torsionus buvo visai nesudėtinga, tik prieš tai teko pažiūrėti kelis filmukus, kad būtų ramiau, nes torsionų montuoti dar neteko.
2. Kampamačio pagalba abu torsionai buvo įdėti vienodai. Ar "Low ride" gavosi gerai, pažiūrėsim kai susidės visi ratai ir kitos detalės.
3. Pačio proceso kaip jie "gaudomi" aprašyti būtų sunku, tiesiog sukioji torsioną +2 -2 +1 -1 ir pavyksta.
User avatar
Vytas
Posts: 588
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Prietaisėlis, kurio pagalba "gaudžiau" kampus:
User avatar
Vytas
Posts: 588
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Dar prijungiau svirtis ir sumontavau ašį. Jei gerai rytoj seksis, bandysiu galą pastatyti ant ratų ir gal būt sumontuoti greičių dėžę.
User avatar
Vytas
Posts: 588
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Na pagaliau! Po ilgo laiko tarpo vėl ant ratų.
User avatar
Vytas
Posts: 588
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

O per tą skubėjimą vos nepamiršau svarbiausio dalyko, dėl kurio ir prasidėjo visas šis restauravimo procesas.
Korozija.....
Pagrindiniai jos židiniai buvo pašalinti, tik dugno vidus buvo paliktas likimo valiai. Nepjaunant jo per pusę, pašalinti korozijos beveik neįmanoma.
Teko panaudoti vidinių ertmių purškimo įrangą ir konservantą ML, kuris išstumia drėgmę ir įsiskverbia į menkiausius plyšelius ir neleidžia plisti korozijai. O kai pilnai išdžiūsta, paviršiuje susidaro apsauginė vaško plėvelė.
User avatar
Vytas
Posts: 588
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Centrinio tunelio ertmės po konservanto purškimo:
User avatar
Vytas
Posts: 588
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

Dar pora vaizdų:
Post Reply