Kitas variklis Vabalui
Del kebulo, tai nieko baisaus ten pjaustyti per daug nereikia, o motoro adapteri jei nenori pats gamintis ir turi pinigeliu be problemu gali uzsisakyti - motoro adapteris, perdarytas smagratis + padidinto galingumo sankabos diskas ~ 450eur. Zmogus turintis kantrybes, mokantis naudotis paprasciausiais matavimo irankiais, tokias kaip liniuote, slankmatis, kampainis bei skriestuvas, motoro adapteri gali pasigaminti pats, smagracio be tekintojo pagalbos neperdarysi, bet tik reikia zinoti kur kreiptis ir tas imanoma, sankaba galima uzsisakyti atskirai, taip sumazinant gamybos kastus kokius tris kartusscardeep wrote:Gaila truputi kebulo, kaip supratau ji reikia siek tiek apipjaustyt, bei nauja variklio montavimo karkasa virint, brrr kiek darbo... bet rezultatas idomus Kazi ar Porsche varikli dedant kokiu 80 metu reiketu daug ka pjaustyt bei virint. Jug be indzinieriaus mechaniko tokiu darbu gerai ir neatliksi, cia reikia mokyto zmogaus o ne savamokslio...
Porsche motorui montuoti taip pat reikalingas adapteris, nebent naudotum ir Porsche greiciu deze, bet tada tai ne tik kebula, bet ir rema pjaustyti tektu
Na manau Porsche varikli det i vabala nekeiciant greiciu dezes truputi neisbaigtas darbas. Variklis gi kur kas galingesnis. Turbut greiciu dezese maziausiai nusimanau is visu vabalo daliu, bet kiek skaites esu, tai greiciu dezes irgi keicia jeigu variklis galingas. Su tais adapteriais tai supratau. Esu mates ir kaip jie atrodo, zinau kad yra kas parduoda visa pritaikymo rinkini is kart, tad belieka tik viska i vietas susukinet. Man toks variantas patikimesnis atrodo
Gal ir aš ne viską supratau, tada man buvo aktualu- kai galia ir kubatura viršija 40 ir 30 procentus. Man be visų skaičiavimų būtų tekę ir suvirinimo siūlių rentgeną daryti. Ir stabdžius gale vietoj būgninių diskinius statyti. Prieš mėnesį susižinojau,kai parūpo vienai mašinai pakeist variklį iš 1,5 į 1,6 to pačio modelio, t.y.nekeičiant originalių variklio pagalvių tvirtinimo,kad kaina tokios ekspertizes- 300-500 lt.
Variklio pakeitimas
Sveiki vabalų tiuningo mylėtojai!
Mano praktika rodo, kad variklius galima keisti, jei netenkina standartinės 1,2 (ko gero tokių daugiausia Lietuvoje) charakteristikos.
Pas mane įdėtas 1,9 l vandeniu aušinamas variklis. AG apie 85, manau ženklus skirtumas nuo 34 AG... Ir tai jaučiasi. GR dėžę palikau 1,2. Nedaug važinėju, bet kolkas bėdų nėra. VW opoziciniai varikliai "maunasi" ant vabalo gr dėžės be problemų, tik reikia prisitaikyti smagratį su sankaba. Starterio ir smagračių dantų žingsniai atitinka. Pas mane vandeniu aušinamas varikliukas, tad teko visą "kanalizaciją" varyt per saloną. Galima tai padaryti ir tuneliu ar po slenksčiais. (sprendimų įvairių yra) Radiatorių įdėjau nuo '86 vw passat 1,6 l. Aušinimo užtenka, tiek, kad viduj šilta...
Esu matęs Lietuvoje įdėta 2.2 Nissan dyzelinį variklį. Taip pat yra 1,8 vw-audi motoras įdėtas į vabalą, bet problemos su aušinimu... Jei kam bus įdomu smulkiau, tikrai mielai paaiškinsiu ir padėsiu su informacija.
Mano praktika rodo, kad variklius galima keisti, jei netenkina standartinės 1,2 (ko gero tokių daugiausia Lietuvoje) charakteristikos.
Pas mane įdėtas 1,9 l vandeniu aušinamas variklis. AG apie 85, manau ženklus skirtumas nuo 34 AG... Ir tai jaučiasi. GR dėžę palikau 1,2. Nedaug važinėju, bet kolkas bėdų nėra. VW opoziciniai varikliai "maunasi" ant vabalo gr dėžės be problemų, tik reikia prisitaikyti smagratį su sankaba. Starterio ir smagračių dantų žingsniai atitinka. Pas mane vandeniu aušinamas varikliukas, tad teko visą "kanalizaciją" varyt per saloną. Galima tai padaryti ir tuneliu ar po slenksčiais. (sprendimų įvairių yra) Radiatorių įdėjau nuo '86 vw passat 1,6 l. Aušinimo užtenka, tiek, kad viduj šilta...
Esu matęs Lietuvoje įdėta 2.2 Nissan dyzelinį variklį. Taip pat yra 1,8 vw-audi motoras įdėtas į vabalą, bet problemos su aušinimu... Jei kam bus įdomu smulkiau, tikrai mielai paaiškinsiu ir padėsiu su informacija.