Na taip..., sveiki!
Virė, virė košę... virinimas
Virinimas - štai kam jau senokai buvo ruoštasi ir kas buvo daryta (stengtasi) šį savaitgalį. Man tai visiškai nauja patirtis, todėl ypatingos kokybės ir grožio virinimo siūlėse nesitikėjau.. Kai kas ir nesigavo, o jei kas ir gavosi- tai gavosi taip, kaip gavosi... Vietomis skarda pradegė kiaurai, vietomis "prikakinta"... kitur dėl to, kad virinau tas pačias vietas en'tajį kartą, skardos nežymiai deformavosi, susibangavo... Sugaišau 2 dienas (pirmą dieną kamavausi iki 11val vakaro), nors, tikiu kai kam tai būtų kelių valandų darbas... ir žymiai kokybiškesnis. Na ką padarysi jei rankelė dar nepapratusi, "neatmušta", bet svarbiausia tai, kad išbandžiau savo kailiu.
Suma sumarum- patenkintas kaip arklys. Ir kas, kad krizės visokios- optimistiškai žvelgiu į viską Juk nieks mokėdamas negimė...
Gal kas nuomonės, sveikos kritikos ar patarimų kitam kartui nepašykštės? Išanksto dėkui
Keletas nuotrupų:
VW T2 BUSiukas (Donatas)
Na taip... su Velykom!
Daugmaž-maždaug integruoti radiatoriai priminė neįmintus senus klausimus, o taip pat uždavė ir naujų. Įdomūs galvosūkiai...
Papildoma aušinimo skysčio el. pompa - Ar reikės? Gal užteks standartinės-mechaninės aušinimo skysčio pompos? Klausimas gal ir nekiltų jei ne tai, kad aušinimo skysčio tūris padidėjo, įtariu, daugiau nei 2 kartus; be to "highest point", sistemos taškas >30cm nei numatyta ir tūrėtų būti...
Pliusas tas, kad kuo aktyviau aušinimo skystis bėgs per aušinimo sistemą, tuo efektyvesnis bus ir pats aušinimas, bet kuo daugiau elementų sudaro sistemą, ir ypač neišbandytą, tuo didesnė tikimybė, kad kažkas paprasčiausiai suges...
Visgi nusipirkau minėtąją papildomą el. pompą, bet vat klausimas- ar ji tinka pastoviam naudojimui? Nežinau našumo l/min- jei jis bus mažas- tai tik stabdis aušinimo sistemoje. Jei našumas bus ženkliai didesnis, nei standartinės-mechaninės pompos- susidarys bereikalingas slėgių skirtumas gadinantis pompas...
Kiek suprantu, el. pompa yra nuo VW transporterio 94+ metų ir naudojama mažajame aušinimo skysčio rate. Veikia įjungus pečiuką... nes yra papildoma... taigi papildoma...
O ar atlaikys pastovią apkrovą? Jei kas eksperimentavo ar turit minčių- nesidrovėkit pasidalinti , nes kitaip išsiaiškinsiu tik eksperimento būdu...
Daugmaž-maždaug integruoti radiatoriai priminė neįmintus senus klausimus, o taip pat uždavė ir naujų. Įdomūs galvosūkiai...
Papildoma aušinimo skysčio el. pompa - Ar reikės? Gal užteks standartinės-mechaninės aušinimo skysčio pompos? Klausimas gal ir nekiltų jei ne tai, kad aušinimo skysčio tūris padidėjo, įtariu, daugiau nei 2 kartus; be to "highest point", sistemos taškas >30cm nei numatyta ir tūrėtų būti...
Pliusas tas, kad kuo aktyviau aušinimo skystis bėgs per aušinimo sistemą, tuo efektyvesnis bus ir pats aušinimas, bet kuo daugiau elementų sudaro sistemą, ir ypač neišbandytą, tuo didesnė tikimybė, kad kažkas paprasčiausiai suges...
Visgi nusipirkau minėtąją papildomą el. pompą, bet vat klausimas- ar ji tinka pastoviam naudojimui? Nežinau našumo l/min- jei jis bus mažas- tai tik stabdis aušinimo sistemoje. Jei našumas bus ženkliai didesnis, nei standartinės-mechaninės pompos- susidarys bereikalingas slėgių skirtumas gadinantis pompas...
Kiek suprantu, el. pompa yra nuo VW transporterio 94+ metų ir naudojama mažajame aušinimo skysčio rate. Veikia įjungus pečiuką... nes yra papildoma... taigi papildoma...
O ar atlaikys pastovią apkrovą? Jei kas eksperimentavo ar turit minčių- nesidrovėkit pasidalinti , nes kitaip išsiaiškinsiu tik eksperimento būdu...
Sveikas Donatai, pas mane tokia pompa ideta, kazkada ziema buvom nuleke iki mano busiko ziurejom. Padariau taip, kad tik ijungus degima jinai varineja antifriza. Veikia jau du metus. Ar daug ka jinai padeda tai nezinau, bet konsultavausi su senais mikrusnikais, kurie pries gerus 10 metu ar seniau i T3 dedavo, pakeite variklius i vandeniu ausinamus. Sake, kad nekaistu istatydavo. Bet galiu pasakyti viena, kol nepridejau papildomo oro paemimo sone, tol jis man kaisdavo labai. Dabar vazineti galima be problemu. Lekiant virs simto isijungia ventiliatoriai. Snekejau su lenktynininkais, aprodziau savo busa. Parode kelis svarbius niuansus.
1. Oras turi eiti tiesiogiai ir tik i radiatoriu, o ne kaip pas mane, kazkur i vidu i galine lempa, o poto jau ten kiek i radiatoriu ir dar ten kazkur. Patare pasidaryti toki lenkta ar koki tai panasu oro kanala iki radiatoriaus.
2. Ir dar sake, kad labai svarbus niuansas, kaip tas oras atausines iseina is variklio skyriaus.
Ta pirma tai isspresiu, o kaip su antru klausimu, tai nezinau.
Cia gal ne i tema, bet vistiek.
Jei kas tai zvanink.
1. Oras turi eiti tiesiogiai ir tik i radiatoriu, o ne kaip pas mane, kazkur i vidu i galine lempa, o poto jau ten kiek i radiatoriu ir dar ten kazkur. Patare pasidaryti toki lenkta ar koki tai panasu oro kanala iki radiatoriaus.
2. Ir dar sake, kad labai svarbus niuansas, kaip tas oras atausines iseina is variklio skyriaus.
Ta pirma tai isspresiu, o kaip su antru klausimu, tai nezinau.
Cia gal ne i tema, bet vistiek.
Jei kas tai zvanink.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius