Dėkoju Justinui už tokį nuostabų ir išsamų pasakojimą, tačiau su kiekviena Justino nuveiktų darbų aprašymo tema, apima tiesiog neviltis ir mintyse pagalvoju, negi būna net ir taip, ir kokios priežastys privertė Vabalą taip ''apdoroti''. Keisčiausia, kad visi laidai ''auksarankių'' nukarpyti, o vėliau visai ne kaip prikabinti.
Klausei apie įtaisą duryse. Tai centrinio užrakto elektrinis 12 voltų varikliukas. Toks daikčiukas žinoma turėtų būti dar ir vairuotojo pusės durelėse.
Kadaise šiame Vabale buvo signalizacija ir prie jos buvo prijungti centrinio užrakto varikliukai. Visos signalizacijos, net pačios primityviausios turi durų užrakto funkciją.
Jei neplanuoji pasinaudoti šiais varikliukais, gali juos tiesiog su visais laidais išimti.
Rašei, kad su kempine-grandikliu valėte stiklus. Šios kempinės šiurkščioji dalis braižo stiklą, su ja plauti stiklą galima, bet nespaudžiant kempinės. Nes šiurkščioji dalis prilygsta švitriniui popieriui.
Dėl dugno.
Centrinis tunelis Vabaluose dažniausiai būna išsilaikęs visai neblogai. Tačiau toliau, kuo arčiau prie slenksčių, tuo prasčiau.
Taupant pinigus, visas dalis galima išsilankstyti pačiam arba su kėbulininko pagalba. Išsilankstyti galima netgi slenkstį.
Yra Vilniuje įmonių, kurie su staklėmis gali dailiai išlankstyti slenksčių dalis, bet nežinia kiek jie paprašytų, be to nagingas skardininkas garažo sąlygomis galėtų išraityti ne ką prastesnes skardas.
Dar prieš dešimtmetį nesunku buvo rasti sovietiniams automobiliams gamykloje išlankstytas slenksčių dalis nuo Moskvičių, Volgų arŽigulių. Šiais laikais tokių išlankstytų skardų būtų rasti sunku.
Patį dugną dažnai lopo taip pat iš paprastų skardos lakštų.
Didžiausia bėda lieka meistrų stoka, kurie dažniausiai dirba senu ir jiems pačiu patikimiausiu metodu: nedirbsiu tol, kol neišgersiu
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)