Pavasaris - metas pusiau lauko sąlygomis išimti ir perrinkti varikliuką.
Pamėginsiu visiem kam įdomu sekti, ar prisikels vabalas iš amžinojo žiemos miego, papasakoti, kaip mums tai pavyko padaryti.
Pirmas etapas - kapotas nuimtas, laidai atjungiami
Variklio perrinkimas (garažo sąlygomis)
analogišką procedūrą dabar atliekam ir vabalo likusiai kūno daliai. varžtais grandinė pritvirtinama prie buferio laikiklių ir po keliolikos minučių sukimo vabalo užpakalis pakyla pakankamai, kad būtų galima lengvai ištraukti variklį. visas sukimo darbas atliekamas su prie garažo lubų ant sukryžiuotų geležinių strypų pritvirtinta "gervele" su guoliniais ratukais. Tai nėra standartinė plytinių garažų įranga.. keliant kėbulas nepariedėjo į priekį, viskas praėjo labai sklandžiai.
beliko tik išstumti variklį!
--> http://www.youtube.com/watch?v=H07yCyHTkhU&
kai variklis išorėje, galima palengva sugrąžint vabalą ant ratų. pirmojo etapo pabaiga.
Galima sakyti, kažkas panašaus į
--> http://www.youtube.com/watch?v=XcF8newWSaU
--> http://www.youtube.com/watch?v=H07yCyHTkhU&
kai variklis išorėje, galima palengva sugrąžint vabalą ant ratų. pirmojo etapo pabaiga.
Galima sakyti, kažkas panašaus į
--> http://www.youtube.com/watch?v=XcF8newWSaU
Antra diena
Variklis išrinktas. Pasirodo cilindrai, stūmokliai ir galvutės idealios būklės, tiesiog dauguma jų buvo visai be tepalo... Laukia, karterio generalinė inspekcija. Bet tai jau kitą savaitę.
Antrosios savaitės rezultatas - variklis pagaliau išardytas visas. Kaip 30+ metų dirbusiam agregatui su daugeliu tūkstančių kilometru rida - visai neblogas rezultatas. Veleno paviršiai išdilę minimaliai, tiesa su guoliais padėtis sunkesne, bet to ir buvo tikėtasi. Savaitę po Velykų teks juos pakeisti ir išplaut variklį.