Sveiki,
Teko kurį laiką pavažinėt su kažkur praktiškai dingusia alyva karteryje (galbūt nuo tada kai sugedo kuro siurblys). Dabar aišku pripildžiau, tačiau noriu pasiteiraut, ko visų pirma imtis kad išsiaiškint variklio pažeidimo laipsnį prieš mėginant užkurt..
Variklis be alyvos
Labai gaila kad taip nutinka.
Jei tepalas sudegė kartu su benzinu, variklis tuomet turėjo gerokai dūminti. O jei tepalas per kažkur išbėgo, tada taip pat turėtų gerai matytis kurioje vietoje bėga.
Tikiuosi važinėjant, variklyje dar buvo tepalo, nes gerokai sumažėjus tepalui, turėjo degti tepalo lemputė.
Ar varikliui padaryta didelė žala, galima spręsti jį vizualiai apžiūrėjus. Dirbant varikliui neturėtų girdėtis jokių bildesių, o pilnam įsitikinimui reikėtų pamatuoti cilindrų slėgį, tada jį būtų galima sulyginti su slėgio parodymais, pamatuotais iškart po variklio remonto.
Įpylus tepalo naujai, vėl turėtų viskas pasikartoti, reikia išsiaiškinti priežastį, kas padaryta blogai.
Jei tepalas sudegė kartu su benzinu, variklis tuomet turėjo gerokai dūminti. O jei tepalas per kažkur išbėgo, tada taip pat turėtų gerai matytis kurioje vietoje bėga.
Tikiuosi važinėjant, variklyje dar buvo tepalo, nes gerokai sumažėjus tepalui, turėjo degti tepalo lemputė.
Ar varikliui padaryta didelė žala, galima spręsti jį vizualiai apžiūrėjus. Dirbant varikliui neturėtų girdėtis jokių bildesių, o pilnam įsitikinimui reikėtų pamatuoti cilindrų slėgį, tada jį būtų galima sulyginti su slėgio parodymais, pamatuotais iškart po variklio remonto.
Įpylus tepalo naujai, vėl turėtų viskas pasikartoti, reikia išsiaiškinti priežastį, kas padaryta blogai.
blogumai
Deja deja, panašu kad situacija tokia bloga kaip tik buvo galima tikėtis.
Šįryt išmatavom kompresiją - trečiajame cilindre jos nerasta išvis! Deja, prie ketvirto ir pirmo cilindrų nepavyko prieiti išmatuoti, tačiau kad juose ir viskas ok tai neguodžia. taip pat ir veleno guoliai nelabai gerus garsus skleidžia vadinasi gresia jau antrasis "širdies persodinimas".
Pirmasis etapas, galvojam, būtų susirinkt visas reikiamas dalis, ypač stūmoklius su žiedais, o senuosius cilindrus bandyt pratekinti iki 77,5. Taip pat tuo pačiu norėtųsi pritaikyt variklį valgyt 95 kurą.
Bet kokia pagalba moralinė ir techninė labai laukiama, kad ilgiausiai Lietuvoje važinėjęs vabalas netaptų ilgiausiai garaže stovinčiu
Šįryt išmatavom kompresiją - trečiajame cilindre jos nerasta išvis! Deja, prie ketvirto ir pirmo cilindrų nepavyko prieiti išmatuoti, tačiau kad juose ir viskas ok tai neguodžia. taip pat ir veleno guoliai nelabai gerus garsus skleidžia vadinasi gresia jau antrasis "širdies persodinimas".
Pirmasis etapas, galvojam, būtų susirinkt visas reikiamas dalis, ypač stūmoklius su žiedais, o senuosius cilindrus bandyt pratekinti iki 77,5. Taip pat tuo pačiu norėtųsi pritaikyt variklį valgyt 95 kurą.
Bet kokia pagalba moralinė ir techninė labai laukiama, kad ilgiausiai Lietuvoje važinėjęs vabalas netaptų ilgiausiai garaže stovinčiu