Štai manieji (Valdas)
Is tiesu geras Dzo pastebejimas del ratlankiu balanso. Siaip vizualiai esu apziurejes akivaizdziu sulenkimu ar astunkes nematyti, tai balansavima nutariau atideti velesniam laikui kai sumontuosiu padangas, nes kaip pastebejei pritvirtinti ratlanki ant balansavimo stakliu neimanoma be specialios irangos, tai nutariau ieskoti tekintojo kuris pagamintu tvirtinimo "prispasoba" su ja paskui reikes keliauti i servisa ratu balansui.
Sveiki, galiu ir aš pasidžiaugt - irgi susimontavau ratus. Skirtingai nuo Valdo, pabandžau balansuot. Centravimo movą radau Vilniaus VW centre. Idomiausia, kad ji gulėjo sandėlyje niekada nenaudota ir niekas neturi jokio supratimo, kaip ja naudot . Pagaliau pavyko kažkaip uždėti ratą ir galiu pasakyt, kad vaizdelis nenudžiugino. Nors ratai vizualiai atrodė tiesūs, realybėje svarelių prisidėjo po 100-120 g iš abiejų pusių, o vienam ratui disbalansą parodė 230 g . Nežinau net ką toliau su tuo ratu daryt
Linai, pas mane situacija lygiai tokia pati, nors ratai buvo pravalcuoti - ant dvieju blogesniu ratu isejo po du svarelius is abieju pusiu. Gaila ziureti, kai ant atrestauruotu ratu kalami svareliai.
Itariu, kad del centrines skyles nebuvimo nera idealiai pagaunamas centras balansuojant. Be to neaisku kaip idealiai tiksliai centre ratas stovi prisisukes prie disko. Todel kiek efektyvus balansavimas siem ratam irgi klausimas, dar ir turint omeny kosminius vabalo greicius.
Valdui patarciau pradziai ratu nebalansuot, paziuret, kaip bus bevazinejant (bent as taip dabar daryciau), taciau butinai pries dazant pravalcuok.
Itariu, kad del centrines skyles nebuvimo nera idealiai pagaunamas centras balansuojant. Be to neaisku kaip idealiai tiksliai centre ratas stovi prisisukes prie disko. Todel kiek efektyvus balansavimas siem ratam irgi klausimas, dar ir turint omeny kosminius vabalo greicius.
Valdui patarciau pradziai ratu nebalansuot, paziuret, kaip bus bevazinejant (bent as taip dabar daryciau), taciau butinai pries dazant pravalcuok.
Noriu paklausti-viršutinėje priekinio amortiko tvirtinimo vietoje yra tarpas tarp skardų,todėl sudėjus naujas amortiko tvirtinimo gumas jos gali susitrinti į skardų briaunas.Manau,kad galima įvirinti distancines įvores,kad gumos švelniau trintųsi.Kitas dalykas,virinant priekinį traversą nebuvo tiksliai pažymėtos amortikų tvirtinimo viršutinės skylės,tai dabar tenka sukti galvą kaip jas kuo tiksliau išgręžti.Gal ką patarsit?Valdas wrote:Torsionu remas paruostas montavimui.
Valdas buvo uždavęs tokį pat klausimą techniniame skyrelyje http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=575