Štai manieji (Valdas)

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Valdas
Posts: 275
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:16
Location: Šiauliai
Contact:

Post by Valdas »

Is tiesu geras Dzo pastebejimas del ratlankiu balanso. Siaip vizualiai esu apziurejes akivaizdziu sulenkimu ar astunkes nematyti, tai balansavima nutariau atideti velesniam laikui kai sumontuosiu padangas, nes kaip pastebejei pritvirtinti ratlanki ant balansavimo stakliu neimanoma be specialios irangos, tai nutariau ieskoti tekintojo kuris pagamintu tvirtinimo "prispasoba" su ja paskui reikes keliauti i servisa ratu balansui.
User avatar
Valdas
Posts: 275
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:16
Location: Šiauliai
Contact:

Post by Valdas »

Pagaliau pavyko "pastatyti vabala ant koju". Sekantis etapas naujai iskeptu slenksciu sujungimas su kebulu, oi smagi procedura :roll:
User avatar
Valdas
Posts: 275
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:16
Location: Šiauliai
Contact:

Post by Valdas »

Dar viena foto
User avatar
Arturas
Posts: 147
Joined: 2007 Mar 26 Mon, 7:58

Post by Arturas »

Tokius ratlankius man pravalcavo UAB Diglita, Paneriu g, Vilniuje. Subalansavo ta pati Diglita tik Savanoriu pr. atstovybeje Vilniuje.
User avatar
Valdas
Posts: 275
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:16
Location: Šiauliai
Contact:

Post by Valdas »

Dekui uz informacija
User avatar
Linas
Posts: 707
Joined: 2008 Apr 27 Sun, 20:21

Post by Linas »

Sveiki, galiu ir aš pasidžiaugt - irgi susimontavau ratus. Skirtingai nuo Valdo, pabandžau balansuot. Centravimo movą radau Vilniaus VW centre. Idomiausia, kad ji gulėjo sandėlyje niekada nenaudota ir niekas neturi jokio supratimo, kaip ja naudot :D. Pagaliau pavyko kažkaip uždėti ratą ir galiu pasakyt, kad vaizdelis nenudžiugino. Nors ratai vizualiai atrodė tiesūs, realybėje svarelių prisidėjo po 100-120 g iš abiejų pusių, o vienam ratui disbalansą parodė 230 g :!:. Nežinau net ką toliau su tuo ratu daryt :(
User avatar
Arturas
Posts: 147
Joined: 2007 Mar 26 Mon, 7:58

Post by Arturas »

Linai, pas mane situacija lygiai tokia pati, nors ratai buvo pravalcuoti - ant dvieju blogesniu ratu isejo po du svarelius is abieju pusiu. Gaila ziureti, kai ant atrestauruotu ratu kalami svareliai.
Itariu, kad del centrines skyles nebuvimo nera idealiai pagaunamas centras balansuojant. Be to neaisku kaip idealiai tiksliai centre ratas stovi prisisukes prie disko. Todel kiek efektyvus balansavimas siem ratam irgi klausimas, dar ir turint omeny kosminius vabalo greicius.
Valdui patarciau pradziai ratu nebalansuot, paziuret, kaip bus bevazinejant (bent as taip dabar daryciau), taciau butinai pries dazant pravalcuok.
GedasV
Posts: 56
Joined: 2009 Mar 16 Mon, 12:02
Location: Kaunas

Post by GedasV »

Valdas wrote:Torsionu remas paruostas montavimui.
Noriu paklausti-viršutinėje priekinio amortiko tvirtinimo vietoje yra tarpas tarp skardų,todėl sudėjus naujas amortiko tvirtinimo gumas jos gali susitrinti į skardų briaunas.Manau,kad galima įvirinti distancines įvores,kad gumos švelniau trintųsi.Kitas dalykas,virinant priekinį traversą nebuvo tiksliai pažymėtos amortikų tvirtinimo viršutinės skylės,tai dabar tenka sukti galvą kaip jas kuo tiksliau išgręžti.Gal ką patarsit?
GedasV
Posts: 56
Joined: 2009 Mar 16 Mon, 12:02
Location: Kaunas

Post by GedasV »

Kokios čia papildomos svirtys sumontuotos-jungia skersinį torsiono balkį su išilginėm pakabos svirtim?(Tos,kur įstrižai eina,kaip trikampį sudaro).
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Valdas buvo uždavęs tokį pat klausimą techniniame skyrelyje :roll: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=575
Post Reply