Vairo reduktoriaus tepimas

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Post Reply
User avatar
Valdas
Posts: 275
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:16
Location: Šiauliai
Contact:

Vairo reduktoriaus tepimas

Post by Valdas »

Prasau patarimo, nes nepatinka is koloneles sklindantis garsas. Itariu truksta tepalo, ardyti nesinori, gal yra koks budas papildyti.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Ten turėtų būti tirštas universalus tepalas. Būtų gerai vairo reduktorių išardžius išplauti ir sutepti naujai.
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight

siokia tokia nuoroda... :?

Manau kaip tokio senumo masinai tai tikrai reiktu isardyti...
User avatar
Arunas
Posts: 328
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 19:04
Location: Vilnius
Contact:

Post by Arunas »

Sveikas Valdai,
Dažniausiai, kai išardai blogai veikiantį vairo reduktorių, paaiškėja, kad jį reikia keisti...
Anatolijus davė labai gerą nuorodą, o iš mano praktikos atrodo taip:
Jeigu dar aktualu, tai papildyti tepalą gali nenuėmęs reduktoriaus.
Kai atidarai priekinį kapotą ir išimi atsarginį ratą, tiesiai už jo yra beveik apvali kiaurymė, uždengta skardele ir prisukta savisriegiu. Skardelę nuėmęs, rasi labai gerą priėjimą prie reduktoriaus viršutinio dangtelio, kur yra du plastmasiniai kamštukai. Pro juos gali įpilti kuo tirštesnio tepalo. Labai gerai tiktų hipoidinis pavarų dėžių tepalas, bet iš praktikos pastebėjau, kad kai reduktorius padilęs, tai šis tepalas yra per skvarbus ir po truputį sunkiasi laukan.
Sėkmės.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Įdomiausia tai, kad pervertus išsamias Vabalų technines knygas, apie vairo reduktoriaus tepimą ir tepalo rūšį nieko neužsimenama. Apie viską yra, o apie vairo tepimą nieko, tiesiog įslaptinta informacija :D.
User avatar
Valdas
Posts: 275
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:16
Location: Šiauliai
Contact:

Post by Valdas »

Aciu kolegos uz patarimus, kolonele isardziau, isploviau ir naujai sutepiau tirstu tepalu, be to sureguliavau tarpeli centriniu varztu, tai dabar vykdo savo veikla nepriekaistingai, beje, pries tai turetame vabale vairo kolonele greiciausiai buvo uzpildyta skystu tepalu nes pastoviai valydavau, bet vel ir vel prasisunkdavo.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Trumpa tema Sambos forume apie vairo reduktoriaus tepimą:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight

Vertimas.
  • Į 1965 metų vairo reduktorių įpyliau rekomenduojamą 90W transmisinį tepalą, bet tepalas per tarpinę vėl ėmė sunktis. Ar galima transmisinį tepalą pakeisti tirštu tepalu ir iš kokios medžiagos pasidaryti tarpinę.

    Atsakymas: senesniems reduktoriams buvo pilami transmisiniai tepalai, naujesni tepami tirštu tepalu MoS2. Savo vairo reduktorių taip pat galite tepti šiuo tepalu.
    Tarpinei pasigaminti naudokite tik ploną popierių ir sutepkite silikoniniu hermetiku. Nenaudokite storo popieriaus, dėl didelių apkrovų varžtai gali atsilaisvinti.
Tomvabalis
Posts: 365
Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
Location: UTENA

Post by Tomvabalis »

Arunas wrote:Sveikas Valdai,
Dažniausiai, kai išardai blogai veikiantį vairo reduktorių, paaiškėja, kad jį reikia keisti...
Anatolijus davė labai gerą nuorodą, o iš mano praktikos atrodo taip:
Jeigu dar aktualu, tai papildyti tepalą gali nenuėmęs reduktoriaus.
Kai atidarai priekinį kapotą ir išimi atsarginį ratą, tiesiai už jo yra beveik apvali kiaurymė, uždengta skardele ir prisukta savisriegiu. Skardelę nuėmęs, rasi labai gerą priėjimą prie reduktoriaus viršutinio dangtelio, kur yra du plastmasiniai kamštukai. Pro juos gali įpilti kuo tirštesnio tepalo. Labai gerai tiktų hipoidinis pavarų dėžių tepalas, bet iš praktikos pastebėjau, kad kai reduktorius padilęs, tai šis tepalas yra per skvarbus ir po truputį sunkiasi laukan.
Sėkmės.
Vakar teko tai atlikti..... :? Bandžiau ištraukti tuos guminius kamštukus..bet pasirodo jie nuo senumo sukietėję, pradėjo plišinėt ir reziumė gavosi taip jog vienas iš jų ikrito į vidų...na o tada prasidėjo....teko imt viršutini dangteli.O kaip ji nuimt juk pirma kart...atsukau 4 varžtus bet kur gi jis nenusiima...tada susukiau i vidu reguliavimo važtą šiaip ne taip prieš tai jį pasižymėjes ir žiūriu pavyko nuimt.O ten kaip tyčia tepalo per akis... :? Išėmiau tą kamštuka...O tada sugreguliuok vaira kad gudras...Prisukiau tuo keturis varžtus vairas vos sukas, bandau sukinėt reguliavimo varžta..o jis pasisuka truputi ir viskas, tada vėl atleidau dangtelį ir panašiai išsukau reg. varžtą....Šiaip ne taip susirinko..Ale kas "abidniausia" kad iš mažos bėdos nuimant guma prisidirbau daugiau ir viskas veltui nes tepalo ten buvo.... :)
Post Reply