VW Karmann Ghios prikėlimas gyvenimui
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Manau Aurimas nezemins Karman'o... Kam? Taip grazu...
Zeminimo detaliu reikejo Sigitui berods...
Joa, vaizdelis superinis...
Kaip pamaciau sita masina parvaryta is USA, pagalvojau whatta f***
Nebuciau tokios pats pirkes, bet dabar jie irode man, kad neimanomu dalyku nera, masina kaip is salono ir jei nezinotumete, kad buvo dauzta, kazin ar suprastumete...
Labai graziai islyginta, meistras auksarankis ir apskritai nera zodziu...
Manau sia masina Aurimas jau pasiliks ilgam ilgam...Vaikai jo turbut su ja vazines
Siaip klausimas ne i tema:
Kai yra weber ar empi karbiuratoriai dvigubi, ar nuo to variklis nesyla labiau (alyva) ? Nereikia kazkokio papildomo ausinimo?
Zeminimo detaliu reikejo Sigitui berods...
Joa, vaizdelis superinis...
Kaip pamaciau sita masina parvaryta is USA, pagalvojau whatta f***
Nebuciau tokios pats pirkes, bet dabar jie irode man, kad neimanomu dalyku nera, masina kaip is salono ir jei nezinotumete, kad buvo dauzta, kazin ar suprastumete...
Labai graziai islyginta, meistras auksarankis ir apskritai nera zodziu...
Manau sia masina Aurimas jau pasiliks ilgam ilgam...Vaikai jo turbut su ja vazines
Siaip klausimas ne i tema:
Kai yra weber ar empi karbiuratoriai dvigubi, ar nuo to variklis nesyla labiau (alyva) ? Nereikia kazkokio papildomo ausinimo?
Paskutiniam VolksWorld zurnalo numeryje yra aprasomas didesnio variklio instaliavimo ypatumai. Straipsnyje radau toki sakini: "A mild 1776cc motor in Bug may well get away with a stock oil cooling system if it is well built, but I wouldn't recommend going above 1776cc with a 7.5:1 compression ratio without installing a remote oil cooler"
Dvigubi karburatoriai kaip ir ne pagrindinis rodiklis. Variklio turis vaidina didesne role. Bet cia galima ir nauja tema forume susikurti...
Dvigubi karburatoriai kaip ir ne pagrindinis rodiklis. Variklio turis vaidina didesne role. Bet cia galima ir nauja tema forume susikurti...