Tereikia tik labai norėti...

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
Valius
Posts: 328
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:44

Tereikia tik labai noret

Post by Valius »

Keisiu žvakes,tepalą ir vožtuvų dangtelių tarpines.Reiks įvažinet.
Valius
Posts: 328
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:44

terekia tik labai noret

Post by Valius »

Atsiprašau,scardeep,kad ilindau i tavo tema,bet dabar nežinau ka daryt,pakeitus vožtuvu dangtelių tarpines,variklį ivažinet(daryt taip vadinama apkatke) ar ne,gal kas iš senu vabalistu patars ka nors(laukiu patarimu)Dėkui.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Na jeigu tik buvai nuemes voztuvu dangtelius ir uzdejai atgal su naujom tarpinem, tai manau kad tikrai ivazinet variklio nereikia... ten juk realiai nieko varikliui nepakeiti ir jo daliu nejudini, dangteliai tik apsaugai. ne mechanikas as, bet logiskai mastau :wink:
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Perrinkdamas varikli pastebejau, kad misinys per riebus buvo, dabar kai variklis savo vietoj manau reiktu atsakingai susireguliuot karbiuratoriu. Tiesa sakant jis jau buvo pradejes kresti sposus :) Saltas variklis nenorejo dirbti laisva eiga, po kiek laiko ir pastoviai gesti pradejo kai tik akseleratoriaus pedala atleisdavau. Grizes i garaza pavelinau paskirstytojo darba (tiksliau butu sakyt pastaciau i ankstesne padeti nes buvau suankstines), tuo paciu pareguliavom oro be misinio varztelius, bet kaip ten viskas is tikruju turi but tai ir nezinau tiksliai. Bet pasiklausiau siokio tokio mechaniko tai dave tokia "formule":

Kuro misinio varzteli uzsukti iki galo, tada ji atsukti 1.5 karto (leistina paklaida plius minus 0.25 apsukimo). uzsivesti masina ir sukinejant oro padavimo varzteli klausytis variklio darbo ir pajausti optimalu jo apsuku momenta.

Kaip jum tai skamba? Isivaizduoju kad tada susireguliuociau varikli kad dirbu, bet nebutinai jo sanaudos bus optimalios ir ismetmo dujos "sveikos".. tobuliausia butu jungt prie matuokliu ir taip susireguliuot. Bet gal kas zinot geresni buitinio reguliavimo buda? :)
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Buitinis reguliavimas reikalingas nuvažiavimui iki artimiausio serviso. Deja, be stroboskopo ir CO matuoklio variklio sureguliuoti neįmanoma.
Senais laikais naujiems Vabalams po variklio reguliavimo, karbiuratoriaus varžtelių galvutes netgi paslėpdavo plastmasiniais kamšteliais, kad ten niekas nagų nekištų.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Osl'as - Utrecht'as 2 x1364km

Post by scardeep »

Arteja Velykos. Norvegijoje ilgos atostogos, niekas nedirba, visi issivazineja po kalnus kas kur su seimom. Jau antri metai taip sutampa kad lieku vienas, tad nusprendziau siais metais issiruosti i kreizova kelione. Mano suzadetine siuo metu atlieka doktoranturos mokslu dali studiju Olandijoje, Utrecht'e. As sedziu Osle. Lektuvo bilietai iki ten nezmoniskai brangus velyku periode. Pamaniau, o kodel gi nesedus i vabaliuka ir nenubirbejus iki ten... !?
Viskas kaip ir saunu, tik vienas faktas: i viena puse apie 1400km :) grynu vaziavimu tai 15val kelione i viena puse, na realiai tai uztruks tikrai ilgiau, bet per para tikiuos nuvaziuot.

Tai gi, mieli kolegos, saukiuosi pagalbos techniniam vabalo paruosimui! variklis perrinktas ir po to nuvaziaves apie 200km tad tepalai kaip ir nauji, padangos geros vasarines. Reikia susireguliuot karburatoriu servise.
Kas ka besugalvojat ir turit ideju kas man galetu praverst kelionej, rezkit is dusios, isklausysiu visus :wink:

Planuoju isvaziuot balandzio 9d anksti ryte, grizti tureciau iki 14d ryto...
Visos keliones kilometrazas = 2800km :shock: :lol:
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Ilgoje kelionėje vertėtų pasiimti atsarginį akceleratoriaus trosą, trosai kartais pačiu netinkamiausiu momentu prasitrina ir nutrūksta. Netgi nebūtina pirkti originalaus Vabalo troso su antgaliais, galima tiesiog vežiotis su savimi 2,5 metro ilgio troselį.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

O, apie tai tikrai nebuciau pagalvojes, dekui. O gal zinai kokio skersmens tas troselis?speju apie 3mm...

Dar tikrinsiu lektuvu bilietu ir kuro kainu santyki.
Sigitas

Post by Sigitas »

Sigis wrote:Ilgoje kelionėje vertėtų pasiimti atsarginį akceleratoriaus trosą, trosai kartais pačiu netinkamiausiu momentu prasitrina ir nutrūksta. Netgi nebūtina pirkti originalaus Vabalo troso su antgaliais, galima tiesiog vežiotis su savimi 2,5 metro ilgio troselį.
Abejoju,kad butent "gazo' trosas turi nutrukti,tada turi nutrukti ir sankabos ar rankinio st.lynas.Jei zmogus pries kelione viska pasitikrina,tai nereikia tiketis nemalonumu....gali ir ratas nukristi atsisukes. :lol:
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

scardeep wrote:O gal zinai kokio skersmens tas troselis?speju apie 3mm.
Diametras turėtų būti 1,5 mm, bet apsirikau dėl troso ilgio, reikia 2,7 metro. Nesiruošiant skirtis su Vabalu, geriau įsigyti originalų trosą su visais antgaliais ir ilgose kelionėse jį visada vežiotis su savimi.
Sankabos troso diametras 4 mm. Bet nutrukūs sankabos trosui, paprasto troso jau nebepakaktų, reikėtų taip pat originalaus, su visais antgaliais. Tačiau yra nutikę tokių atvejų, kai nutrūkus sankabos trosui, su Vabalu buvo važiuojama be sankabos (iki artimiausio serviso arba namų).
Post Reply