Maniškio dugną apžiūrėjau tik Tuvlitoje. Tfu, tfu, viskas atrodo labai sveikai ir gražiai .
Rimgaudas. 2007/02/05
Šios skardos storis gali būti tik apie 0,4 mmm, dėl to nuolatos važinėjant žiemą, nuo druskų bei drėgmės skarda ir suyra.
Važinėjant su Vabalu kiaurus metus ir dar žiemą, tokie VW šildymo kolektoriai turėtų išlaikyti manau apie 5 metus. Ši situacija labai primena duslintuvą. Matyt su šituo Vabalu kažkas važinėjo nuolatos.
Man pačiam taip pat teko gyvai matyti tokius vaizdus. Berods Arūnas savo detalių kolekcijoje turi keleriopai stipriau ''parūgusį'' šildytuvą. Budamas svečiuose nufotografuosiu, nes vaizdelis tikrai įdomus.
2007/02/05
Vabalo šildymas
Sveiki, jau buvau nusivyles vabalo peciuku , vaziuojant per lietu labai rasoja langai. Radau siokia tokia iseiti, idejau papildoma varikliuka (ventiliatoriu). Aisku daiktas ne nuo Vabalo, bet pucia puikiai... Dabar vaziuojant bet kokiu oru kondensatas ant stiklo nebaisus ... Nezinau kodel, bet neisideda foto mano patobulinimo.... idesiu veliau
Važiuojant vienam su Vabalu ir lyjant lietui langai stipriai neturėtų rasoti. Nebent dugne yra likusių skylių per kurias į saloną skverbiasi lietaus vanduo, tuomet salone būna labai drėgna ir išvengti rasojančių stiklų neįmanoma. O jei dar važiuojama minusinėje temperatūroje, langai kaip mat apšala.
Važiuodamas Vabalu šviečiant saulei ar lyjant lietui visada važiuoju atidarytomis orlaidėmis. Tuomet labai sustiprėja oro trauka per priekinį šalto oro pūtiklį, stiklai tikrai nerasoja. Salonas turi būti visada gerai ventiliuojamas.
Važiuojant šiuolaikiniu automobiliu lyjant lietui, kurio salonas yra taip pat pridrėkęs, taip pat labai rasoja langai. Gelbsti tik praverti langai.
Vabalui visiškai užtenka savos ventiliacijos. Bet ventiliatorius taip pat visai neprošalį, tuo labiau, kad serijiniu būdu L klasės Vabalams visada montuodavo papildomą elektrinį ventiliatorių. Jis ypač padeda mieste, kai ilgai stovima įvairiuose kamščiuose ir oras salone savaime keistis negali.
Važiuodamas Vabalu šviečiant saulei ar lyjant lietui visada važiuoju atidarytomis orlaidėmis. Tuomet labai sustiprėja oro trauka per priekinį šalto oro pūtiklį, stiklai tikrai nerasoja. Salonas turi būti visada gerai ventiliuojamas.
Važiuojant šiuolaikiniu automobiliu lyjant lietui, kurio salonas yra taip pat pridrėkęs, taip pat labai rasoja langai. Gelbsti tik praverti langai.
Vabalui visiškai užtenka savos ventiliacijos. Bet ventiliatorius taip pat visai neprošalį, tuo labiau, kad serijiniu būdu L klasės Vabalams visada montuodavo papildomą elektrinį ventiliatorių. Jis ypač padeda mieste, kai ilgai stovima įvairiuose kamščiuose ir oras salone savaime keistis negali.
Vabalams 1200, 1300 bei 1302 (modeliai plokščiu stiklu) ventiliatoriai kartais būdavo įkelti į šalto oro plastmasinę spintą. Plastmasinė dėžutė dėl to buvo didesnė už tas, kurios neturi ventiliatoriaus. Tokios dėžutės su ventiliatoriais pasitaiko retokai, Vabalai dažniausiai gaminti be elektrinio ventiliatoriaus ir oras stiklą apipūsdavo savaime.
Tema plačiau:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=156097
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight
Ventiliacinių vamzdelių sujungimas:
http://www.vwtrendsweb.com/tech/0411vwt ... t_part_16/
Dėžutė su viduje esančiu elektriniu ventiliatoriumi:
Tema plačiau:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=156097
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight
Ventiliacinių vamzdelių sujungimas:
http://www.vwtrendsweb.com/tech/0411vwt ... t_part_16/
Dėžutė su viduje esančiu elektriniu ventiliatoriumi:
1303 modeliams ventiliatoriai įkelti po priekiniu stiklu ir atrodė visai kitaip.
Apie tai plačiau:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight
Apie tai plačiau:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Su šildymu viskas paprasta, kaip ir...
Vasarai geriau būtų kondicionierius, visiškam komfortui...
Paruošti komplektai tik pirk
http://www.hotrodair.com/index.cfm/page ... prd108.htm
http://www.aircooled.net/new-bin/viewpr ... 0324789647
http://www.iceac.com/Articles/install_ac/index1.html
Vasarai geriau būtų kondicionierius, visiškam komfortui...
Paruošti komplektai tik pirk
http://www.hotrodair.com/index.cfm/page ... prd108.htm
http://www.aircooled.net/new-bin/viewpr ... 0324789647
http://www.iceac.com/Articles/install_ac/index1.html
Ir ko zmones neprigalvoja kartais susimastau, jei nori masinos su privalumais, tai tokia ir pirk, kam isradinet dvirati is naujo, bet kitavertus, kuo ivairiau tuo idomiau.
As zadu masinos stoga, sonus, dureliu vidu issiklijuot garso ir temperaturos izoliacija, manau tada ir ziema bus silciau ir vasara taip nekaitins. Taip norejau ir variklio ertme visa issiklijuot stora izoliacine meziaga (paralono tipo su folija is isores), tik pasiskaiciau kad visokie makrofleksai dregmes pritrauke rudis uzveisia, tai pabijojau kad ir ta izoliacija gali dregmes prisitraukt per laika ir bus tik blogiau. nezinau, gerai cia as mastau ar visgi galejau klijuot ta izoliacija ramia galva... ?
As zadu masinos stoga, sonus, dureliu vidu issiklijuot garso ir temperaturos izoliacija, manau tada ir ziema bus silciau ir vasara taip nekaitins. Taip norejau ir variklio ertme visa issiklijuot stora izoliacine meziaga (paralono tipo su folija is isores), tik pasiskaiciau kad visokie makrofleksai dregmes pritrauke rudis uzveisia, tai pabijojau kad ir ta izoliacija gali dregmes prisitraukt per laika ir bus tik blogiau. nezinau, gerai cia as mastau ar visgi galejau klijuot ta izoliacija ramia galva... ?
Drėgmę pritraukia pačios putos, dėl to būna drėgnos ir metalas rūdija. O jei klijuojama izoliacinė medžiaga, ji į save drėgmės netraukia, svarbu tik, kad ji būtų visa plokštuma prilipusi.
Padariau eksperimentą, ant nušveisto pliko metalo priklijavau lipduką, dabar ta vieta nerūdija, nes plėvelė nepraleidžia oro ir drėgmės.
Padariau eksperimentą, ant nušveisto pliko metalo priklijavau lipduką, dabar ta vieta nerūdija, nes plėvelė nepraleidžia oro ir drėgmės.