Vabalo šildymas

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
User avatar
Sigis'
Admin
Posts: 304
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 13:47
Location: Vilnius

Post by Sigis' »

Maniškio dugną apžiūrėjau tik Tuvlitoje. Tfu, tfu, viskas atrodo labai sveikai ir gražiai :D.
Rimgaudas. 2007/02/05

Šios skardos storis gali būti tik apie 0,4 mmm, dėl to nuolatos važinėjant žiemą, nuo druskų bei drėgmės skarda ir suyra.
Važinėjant su Vabalu kiaurus metus ir dar žiemą, tokie VW šildymo kolektoriai turėtų išlaikyti manau apie 5 metus. Ši situacija labai primena duslintuvą. Matyt su šituo Vabalu kažkas važinėjo nuolatos.
Man pačiam taip pat teko gyvai matyti tokius vaizdus. Berods Arūnas savo detalių kolekcijoje turi keleriopai stipriau ''parūgusį'' šildytuvą. Budamas svečiuose nufotografuosiu, nes vaizdelis tikrai įdomus.
2007/02/05
Sigitas

Post by Sigitas »

Sveiki, jau buvau nusivyles vabalo peciuku :( , vaziuojant per lietu labai rasoja langai. Radau siokia tokia iseiti, idejau papildoma varikliuka (ventiliatoriu). Aisku daiktas ne nuo Vabalo, bet pucia puikiai... Dabar vaziuojant bet kokiu oru kondensatas ant stiklo nebaisus :D... Nezinau kodel, bet neisideda foto mano patobulinimo.... idesiu veliau
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Važiuojant vienam su Vabalu ir lyjant lietui langai stipriai neturėtų rasoti. Nebent dugne yra likusių skylių per kurias į saloną skverbiasi lietaus vanduo, tuomet salone būna labai drėgna ir išvengti rasojančių stiklų neįmanoma. O jei dar važiuojama minusinėje temperatūroje, langai kaip mat apšala.
Važiuodamas Vabalu šviečiant saulei ar lyjant lietui visada važiuoju atidarytomis orlaidėmis. Tuomet labai sustiprėja oro trauka per priekinį šalto oro pūtiklį, stiklai tikrai nerasoja. Salonas turi būti visada gerai ventiliuojamas.
Važiuojant šiuolaikiniu automobiliu lyjant lietui, kurio salonas yra taip pat pridrėkęs, taip pat labai rasoja langai. Gelbsti tik praverti langai.
Vabalui visiškai užtenka savos ventiliacijos. Bet ventiliatorius taip pat visai neprošalį, tuo labiau, kad serijiniu būdu L klasės Vabalams visada montuodavo papildomą elektrinį ventiliatorių. Jis ypač padeda mieste, kai ilgai stovima įvairiuose kamščiuose ir oras salone savaime keistis negali.
Sigitas.

Post by Sigitas. »

Sveiki, tame ir beda, kad langai rasoti pradeda kai sustoji..... tam ventiliatoriu ir idejau, padeda tikrai.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Vabalams 1200, 1300 bei 1302 (modeliai plokščiu stiklu) ventiliatoriai kartais būdavo įkelti į šalto oro plastmasinę spintą. Plastmasinė dėžutė dėl to buvo didesnė už tas, kurios neturi ventiliatoriaus. Tokios dėžutės su ventiliatoriais pasitaiko retokai, Vabalai dažniausiai gaminti be elektrinio ventiliatoriaus ir oras stiklą apipūsdavo savaime.

Tema plačiau:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=156097
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight
Ventiliacinių vamzdelių sujungimas:
http://www.vwtrendsweb.com/tech/0411vwt ... t_part_16/


Dėžutė su viduje esančiu elektriniu ventiliatoriumi:
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

1303 modeliams ventiliatoriai įkelti po priekiniu stiklu ir atrodė visai kitaip.
Apie tai plačiau:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight
Sigitas.

Post by Sigitas. »

I savo autobuseli irgi planuoju deti papildoma ventiliatoriu. Ventiliatoriu paemiau is VW Transporter3, 1984m, manau pritaikysiu be problemu
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Su šildymu viskas paprasta, kaip ir...

Vasarai geriau būtų kondicionierius, visiškam komfortui... :)

Paruošti komplektai tik pirk :!:

http://www.hotrodair.com/index.cfm/page ... prd108.htm

http://www.aircooled.net/new-bin/viewpr ... 0324789647

http://www.iceac.com/Articles/install_ac/index1.html
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Ir ko zmones neprigalvoja :) kartais susimastau, jei nori masinos su privalumais, tai tokia ir pirk, kam isradinet dvirati is naujo, bet kitavertus, kuo ivairiau tuo idomiau.

As zadu masinos stoga, sonus, dureliu vidu issiklijuot garso ir temperaturos izoliacija, manau tada ir ziema bus silciau ir vasara taip nekaitins. Taip norejau ir variklio ertme visa issiklijuot stora izoliacine meziaga (paralono tipo su folija is isores), tik pasiskaiciau kad visokie makrofleksai dregmes pritrauke rudis uzveisia, tai pabijojau kad ir ta izoliacija gali dregmes prisitraukt per laika ir bus tik blogiau. nezinau, gerai cia as mastau ar visgi galejau klijuot ta izoliacija ramia galva... ?
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Drėgmę pritraukia pačios putos, dėl to būna drėgnos ir metalas rūdija. O jei klijuojama izoliacinė medžiaga, ji į save drėgmės netraukia, svarbu tik, kad ji būtų visa plokštuma prilipusi.
Padariau eksperimentą, ant nušveisto pliko metalo priklijavau lipduką, dabar ta vieta nerūdija, nes plėvelė nepraleidžia oro ir drėgmės.
Post Reply