Ką slepia daržinės sienos

Įvairūs patarimai, vertingos nuorodos, istorinė apžvalga
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Ką slepia daržinės sienos

Post by scardeep »

Si savaitgali praleidau pas drauga kaime (Norvegijos Telemark regione). Jo tevo darzineje dar pries tris metus uztikau si uzmirsta vabaliuka. Si kart su savim i darzine pasiemiau fotokamera ir padariau keleta nuotrauku.
Apie vabala seima zino nedaug. Dar pries 25 metus ji pirko draugo bocelis is kaimyno, kuris tiesiog keite masina. Vabalu taip ir nesivazinejo, o tiesiog pastate ji darzinej. Taigi, vabaliukas nera buves isriedejes is jos jau ketvirti amziaus!
Su draugu kaip ir sutarem, kad vasara atostogu metu meginsim ji uzvest. Neatrodo, kad kebulas butu kur kiaurai perrudyjes, bet spalvu tai galybe ir visos skirtingos, tad koks jis buvo originalus dar neaisku. Tikiuos pavyks ji uzvest ir isvaryt is darzines, tada prastumsim TA ir tikiuos pavyks ji islaikyt "rat" stiliaus... 8) Kazkodel pastaruoju metu susidomejau butent sios sroves mada.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Vabaliukas tebeturi daug smulkiu tiek interjero, tiek lauko detaliu, o is paziurejimo matosi, kad masina buvau naudotasi pagal paskirti, kaip ir priklause liaudies masiniukui :)
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Kvieciu visus kam idomu man i pagalba. Nufotografavau masinos kebulo bei variklio numerius. Zinau, kad tie kas ismano gali laba daug ka pasakyt apie masina vien tik is siu skaiciu, tad prasau pakomentuokit :) Seima pas kuria masina stovi negalejo net pasakyt kelintu ji metu, na draugo tetis tik aklai spejo kad 67, bet ta lengva issiaiskint pagal kebulo numerius.
Kokia situacija su masnos dokumentais, dar neaisku. Draugas turi pakalbet su boceliu, kad suzinoti. Bet kol dokumentu nera, tai manau bus smagu kuo daugiau info iskasti pagal kebulo bei variklio numerius, tad pasiraitojam rankoves ir i darba :wink:


Variklis speju, kad 1200cc nes ant varklio dangcio taip uzrasyta, bet lieka galimybe kad jis buvo keistas
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Kėbulas pagamintas 1963 metų kovo mėnesį, o variklis 1964 sausio mėnesį. Vadinasi variklis jau yra pakeistas, bet lygiai į tokį patį.
Numerius galima pažiūrėti čia: http://www.thesamba.com/vw/archives/inf ... dating.php

Ant priekinių sparnų išlikę 1960-63 metais naudoti posūkiai.
Ženkliukas ''1200'' ant variklio dangčio ne jo, nes tokius ženkliukus pradėjo tvirtinti 1965 metais, kai Vabalams pradėjo montuoti ir 1.3 variklius. Visa kita atrodo savo vietose, nors Vabalas tikrai daug ko matęs.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

O koks laiko skirtumas gali but tarp kebulo ir variklio datos, kad jie butu vis dar is tos pacios komplektacijos? Negi kebulai pagaminti kovo menesi ir gaudavo kovo menesi pagaminta varikli???

1200 zenkliukas ne jo, bet variklis kaip supratau tai vistiek 1200.
Man truputi itartinai atrodo suns lipdukas ant soninio lango. jei masina jau stovi darzinej 25 metus, tai reikstu, kad si lipduka kazkas uzklijavo jai jau stovint, o tai butu siek tiek nelogiska. O jug tokiu lipduku pries 25 metus nebuvo... hmmm, reiks megint is seimos daugau info issipest, nieko tas nepakeis bet siaip idomu.

o spalva originalia galima pasakyt is kebulo numerio?
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Laiko skirtumas tarp kėbulo ir variklio pagaminimo datos manau turėtų būti ne daugiau kaip 3 mėnesiai. Per metus pagamindavo beveik vieną milijoną Vabalų, konvejeris toks greitas, kad pagamintų dalių nevertėjo laikyti sandėliuose. Realus laiko skirtumas galėtų būti ne didesnis kaip vienas mėnuo.

Apie lipduką. Chemijos pramonėje plastikas sparčiai ėmė vystytis dar 30-taisiais, tada galėjo atsirasti jau plastikiniai lipdukai ar lipnios juostos. Prie Vabalo stiklo galėtų būti priklijuotas apie 80-tus metus pagamintas lipdukas.

Spalvų deriniai ir kodai:
http://www.thesamba.com/vw/archives/inf ... stype1.php
http://www.wolfsburgwest.com/colors/colorchrt.htm

Jei nėra bagažinėje išlikusio lipduko su dažų kodu, originalią spalvą galima pamatyti gilesnėse kėbulo vietose - po apmušimais, bagažinėje ar variklio skyriuje.

Apie tai samboje: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=258772
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Elektra cia 6volt? ka tai keicia praktikoj? zinau tik kad lemputes bei zvakes reikia kitokias pirkti :)
Sigitas

Post by Sigitas »

akamuliatorius irgi turi buti 6voltu.Galima perdaryti i 12v,tada reiktu keisti:STARTERI,GENERATORIU,RELES,LEMPUTES,"BABINA",KARBURATORIAUS VOZTUVA,SIGNALA,VALYTUVA VARIKLIUKA.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

ir kas tada? 12 vol geriau dirba? ar yra prasme tiek daug keisti del to???
Sigitas

Post by Sigitas »

12voltu populiariau,didesnis starterio galingumas,geresnes sviesos ir.t.t.,o variklis dirba taip pat ,nei blogiau nei geriau
Post Reply