Prieškario Vabalas (Arūnas)
Šios istorijos esmė tame, kad šį Vabalą buvo būtina priglausti į savas rankas. Jei Vabalas būtų buvęs paliktas ten kur buvo, didžiausia tikimybė, kad dar po kokių 10 metų jis būtų išvežtas į laužą ir ten sunaikintas galutinai.waldukas wrote:jo vaizdelis tai tikrai neisgraziuju bet uztat vabalas tai vienetinis. tik labai idomu ka Arunas dabar su juo darys?
Ką dabar daryti su šiuo Vabalu, labai sunku pasakyti. Restauruoti būtų įmanoma, bet tuomet tai jau vadintusi ne restauracija, o reprodukcija su kai kuriais autentiškais elementais. Bet šiaip ar taip, galima pasidžiaugti, kad yra išlikęs nors toks unikalaus Vabalo fragmentas.
Po ''rekonstrukcijos'' apie 80-uosius metus, automobilio hibridas sėkmingai važinėjo ir turėjo visus reikiamus dokumentus. Arūnas Vabalą pirko taip pat su visais dokumentais ir net su registracijos numeriais išduotais 1994 metais.Valdas wrote:Sveikinu Arūną su pirkiniu. Kokie tikslūs pagaminimo metai ir ar yra dokumentai.
Dėl tikslių gamybos metų teks kreiptis į archyvus, nes VW knygose parašyti tik serijinių Vabalų numeriai. Prototipų buvo palyginus nedaug, dėl to knygose serijos numerių rasti neįmanoma.
Kėbule numeris yra išlikęs, įdėmiai apžiūrėjus numerio įmušimo vietą, galima bandyti teigti, kad numeris autentiškas (jei kas nors to numerio neįmušė papildomai). Belieka tik išsiaiškinti kokių tai metų Vabalas. Didelė tikimybė, kad tai 1939 metais pagamintas Vabalas.
Dar viena įdomi detalė, skirianti prototipinius Vabalus nuo serijinių.
Ikiserijiniai Vabalai po galiniu stiklu turėjo 48 aušinimo plyšelius (2x24), serijiniams Vabalams pradėtiems gaminti nuo 1941 metų, plyšelių skaičius sumažintas iki 42 plyšelių (2x21).
1. 1938 metų nuotrauka, modelis VW 38, po langu 48 aušinimo plyšeliai.
2. Serijinis Vabalas pagamintas 1944 metais, po langu 42 aušinimo plyšeliai.
Ikiserijiniai Vabalai po galiniu stiklu turėjo 48 aušinimo plyšelius (2x24), serijiniams Vabalams pradėtiems gaminti nuo 1941 metų, plyšelių skaičius sumažintas iki 42 plyšelių (2x21).
1. 1938 metų nuotrauka, modelis VW 38, po langu 48 aušinimo plyšeliai.
2. Serijinis Vabalas pagamintas 1944 metais, po langu 42 aušinimo plyšeliai.
Prieš dvi dienas Arūnas sulaukė dviejų VW restauratorių ir rimtų specialistų iš Vokietijos ir Lenkijos, Christian iš Hanoverio ir Jacek iš Varšuvos.Žinia apie Arūno turimą prieškarinį VW prototipą, pasklido plačiai, šia proga svečiai atvyko patyrinėti ir iš arčiau susipažinti su įdomiu ir labai retu egzemplioriumi.
Be šio prototipo Arūnas turi dar 1943 metais pagamintą KdF-Wagen Typ 60, jo stovis lyginant su minėto prototipo likučiais, visai neblogas.
Kelios nuotraukos:
Be šio prototipo Arūnas turi dar 1943 metais pagamintą KdF-Wagen Typ 60, jo stovis lyginant su minėto prototipo likučiais, visai neblogas.
Kelios nuotraukos: