Na taip... krapštausi ...krapštukas...
Noriu BUSiuką sutvarkyti ne belenkaip, todėl nusprendžiau keist anksčiau minėtąjį kampą iš esmės. Pasisekė- iš Arūno įsigijau skardą "kampą" sulig pusė galinių žibintų aukščio. Bus kaip tik, nes dalis skardų, buvusių toje vietoje, paveiktos korozijos... Bet čia laukė siurprizas
"Kuo toliau į mišką, tuo tamsiau" ar kaip ten sako... Makrofleksas...
BUSiuko gale, apatinės kairiosios išilginės ir skersinės sijos, bei vertikalaus konstruktyvo sandūroje įsiveisė rūdys. Vienareikšmiškai- reik tvarkyt, tik vat kaip paruošt "kuo geriau"- nelabai įsivaizduoju. Priėjimas minimalus, be to reiks virint- išdegs gruntai ir visa kita, jei apdoročiau prieš užvirinimą... Šveist kiek įmanoma dabar ir po virinimų vėl šveist, tept rūdžių surišėju, cinkuot ir gruntuot (2 komponentų epo gruntu)? ...ir po to makrofleksą keist vaškuotu porolonu maišeliuose..?(dzo_marija idėja) Gal dar kas? Be galo įdomus man ir kartu atsakingas momentas laukia nujaučiu.. Bet kokiu atveju džiaugiuosi, kad prikišau nagus, nes blogiau, tikiu, kad nepridirbsiu
Cinkavimas
Turbūt visi žino, kad cinkas aktyvesnis elementas nei geležis, todėl, santykinai, apsaugo ar turėtų apsaugot geležies lydinius nuo korozijos.
Ką manot apie cinką purškiamuosiuose aerozolio balionėliuose? Grubiai kaina 20-30lt 400ml už flakonėlį. Brangoka, ypač kai neesi užtikrintas ar pasiteisins... Gal kam teko susidurti su tepamais (kaip dažai) ar ruošinių purškimui su kompresoriumi "skysto" cinko? Pasiūla įvairių antikorozinių gruntų didelė, bet tai ne tas pats kas grynas Zn. Kita vertus gal neišradinėt dviračio...
Įleidimo juostelės
Gal ne naujas, techninis sprendimas, bet ar... Reikalingos? Ar aš viską vėl apsisunkinu sau?
Esmė tame, kad sunku tiksliai suleisti dvi skardų briaunas, kai jos neturi atramos taško arba jo jėgos petys ilgas... Įleidimo juostelės veiktų kaip atramos taškas "kampo" skardos virinamoms briaunoms, be to užpildytų netikslumus (plyšelius 0,5-1mm) ir... skardos būtų +/- vienodoje plokštumoje... taigi tikiuosi špakliaus reiks mažiau.
VW T2 BUSiukas (Donatas)
Hey Donatai, klausyk, o kaip ten su įleidimo juostelėm norėčiau paklaust. Ar jas su spec. įrankiu padarai ar tiesiog su replėm ?
Be to va klausimėlis, o kaip suleisti dvi skardas tokiose vietose ,kur tai aiškiai matosi. Pavyzdziui virinant duru skardas ar pns ? Sakau ,gal cia Donatui tai pat aktualu.
Be to va klausimėlis, o kaip suleisti dvi skardas tokiose vietose ,kur tai aiškiai matosi. Pavyzdziui virinant duru skardas ar pns ? Sakau ,gal cia Donatui tai pat aktualu.
Justinai, šiaip būna specialios staklės kurios gali surifliuoti skardą taip kaip reikia. Pastarąsias naudoja stogdengiai ir pan., kai reikia didelio rifliuoto ploto. Mažesniems darbams ir plonoms skardoms būna spec. replės, kurios išspaudžia reikiamą profilį.
Aš dariau kur kas paprasčiau
Tiesiog iš lakštinio plieno gabalo atpjoviau 15mm pločio juostelę ir ją išlenkiau pagal BUSiuko skardos išlenkimą (ties vieta, kur ketinu virinti). Juostelę tvirtinau iš vidinės pusės(kad nesimatytų) 7,5mm pločio teko senajai skardai, o naujajai- kaip atrama, tarnaus likę 7,5mm minėtosios juostelės.
Jei viską padarysi tiksliai tai rezultatas bus gražus ir estetiškas, net ir aiškiai matomoj vietoj.
Aš dariau kur kas paprasčiau
Tiesiog iš lakštinio plieno gabalo atpjoviau 15mm pločio juostelę ir ją išlenkiau pagal BUSiuko skardos išlenkimą (ties vieta, kur ketinu virinti). Juostelę tvirtinau iš vidinės pusės(kad nesimatytų) 7,5mm pločio teko senajai skardai, o naujajai- kaip atrama, tarnaus likę 7,5mm minėtosios juostelės.
Jei viską padarysi tiksliai tai rezultatas bus gražus ir estetiškas, net ir aiškiai matomoj vietoj.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Sveiki, ir firminė fraze: "Na taip..."
Stengiuosi, kad būtų įdomiau... Fotografuota dažniausiai be blykstės- nuotraukose tai nesunkiai matyti (šoninis šėšėlis, baltos spalvos spektras ir t.t.), bet niekaip neįsivaizduoju, kaip dzo_marija atspėjo, bet taip...tai- tiesa, daugiausiai fotografuota su Canon EOS 400D. Veikiausiai toks spėjimas dėl to, kad tai itin populiarus veidrodinis foto aparatas ir ne veltui... Esu be galo patenkintas juo...
Teko pabuvot Italijoje (snieglentės malonumai). Į akį krito, sakyčiau, atšiaurioms sąlygoms, pusnynuose eksploatuojamas Vabaliukas. Prieš tai buvo pūga- matomumas kartais tik 10-15m (nuotrauka daryta apie valanda po pūgos kalnuose...saulutė šviečia... ). Įdomu dar ir tai, kad kelios naktys prieš tai buvo šaltos iki -18∞C ir ne visos mašinos užsivedė...
Deja, kaip supratot, BUSiuko darbai buvo kiek apstoję... pasitaisysim
Stengiuosi, kad būtų įdomiau... Fotografuota dažniausiai be blykstės- nuotraukose tai nesunkiai matyti (šoninis šėšėlis, baltos spalvos spektras ir t.t.), bet niekaip neįsivaizduoju, kaip dzo_marija atspėjo, bet taip...tai- tiesa, daugiausiai fotografuota su Canon EOS 400D. Veikiausiai toks spėjimas dėl to, kad tai itin populiarus veidrodinis foto aparatas ir ne veltui... Esu be galo patenkintas juo...
Teko pabuvot Italijoje (snieglentės malonumai). Į akį krito, sakyčiau, atšiaurioms sąlygoms, pusnynuose eksploatuojamas Vabaliukas. Prieš tai buvo pūga- matomumas kartais tik 10-15m (nuotrauka daryta apie valanda po pūgos kalnuose...saulutė šviečia... ). Įdomu dar ir tai, kad kelios naktys prieš tai buvo šaltos iki -18∞C ir ne visos mašinos užsivedė...
Deja, kaip supratot, BUSiuko darbai buvo kiek apstoję... pasitaisysim