Marius wrote:Stai kas buna kai buna pripusta makroflexo. NEPUSKIT makroflexo ir jei yra iskrapstykit
Šios putos įpurškiamos VW gamykloje, kad iš variklio skyriaus į saloną neitų išmetamosios dujos.
Putos pritraukia drėgmę ir skarda rūdija, bet kitos išeities nėra, putos būtinos, nebent ten viską užvirintumėt.
radau ir pas saves tokias putas ir buvau jau issigandes kad vabaliukui kazkas buvo nutike ir meistrai pasidarbavo bet jei sakot kad fabrikines tai nusiramino mano dusia o imanoma kaip nors tas ertmes dar kaip nors apsaugot kad puta dregmes netrauktu, gal kuo ispurksti? virinti nieko nenoriu nes norisi islaikyt originalu rema.
Galima jas iškrapštyti ir važinėti be jų, bet į saloną ims traukti tepalų kvapus, o jei atsiranda nesandari išmetimo kolektoriaus vieta, tai gali įtraukti išmetamąsias dujas.
Idealiausia būtų putas iškrapštyti, jei yra rūdžių, tas vietas išpjauti, įvirinti naujus lopus ir padengus šiuolaikiniais patikimais gruntais ir dažais - vėl įpurkšti putas. Bet švariai išvalyti vidinius paviršius nuo senų putų ir rudžių neįmanoma, nes tos jungtys randasi labai giliai ir priėjimo nėra, ypač aukščiau, šalia vėdinimo grotelių.
Trumpai tariant, ką įmanoma pasiekti, galima pabandyti perdaryti, o ko neįmanoma reikia taip ir palikti.
Kartais dėl putų kiaurai perrūdija vieta šalia galinio stiklo. Kai ten atsiranda keli rudžių iškilimai, tai ženklas, kad skarda perrūdijo ir tą vietą reikia išpjauti. Nuotrauka iš interneto.
Nuotraukos komentaras: virinant būtina uždengti stiklus, nes lakstančios žiežirbos iškart prilimpa prie stiklo ir nepataisomai jį sugadina.
Pas mane 1996 m. vabale rastas kitas sprendimas.
Meksikieciai ikiso ten paralona, kuris idetas i politilenini maiseli, geriau tai ar blogiau pamatysim po kokiu 10 metu , bet siaip rudziu ten nesimato...
Paralona buvau istraukes, ipurskiau vasko ir ikisau atgal.
Mintis purkšti vašką tikrai labai gera (pati geriausia), be to, tavo situacija dėkingesnė, nes galėjai nesunkiai viską ištraukti, o po to vėl atgal įsprausti.