Norint prie seno bugno (5 skyliu) pritaikyti naujus ratlankius, pirmas variantas: galima senuose bugnuose dalinimo stakliu pagalba tiksliai padaryti naujas norimo ismatavimo skyles.
antras variantas: reiktu kreiptis i kvalifikuota tekintoja, kuris be jokiu sunkumu pagamins taip vadinamas "rastafkes", liet. kiti vadina adapteriais.. isoriniu skyliu matmenis paimti nuo stabdziu bugnu, o vidines nuo nauju ratlankiu ir vsio..
Naujų ratlankių pritaikymas
Naujų ratlankių pritaikymas
Subaru powered Bug
Manau neverta keisti senu originalių ratlankių, tai klasika, čia ir yra visas grožis.
Darant įvairias papildomas šaibas ar dar ką nors, išsileis krūva pinigų, o norimo efekto nebus, nes perdirbti ratlankių tvirtinimą sudėtingas darbas, neužmirškime, kad ratlankį centruoja centrinė skylė, o varžtai tik laiko ratlankį. Tų metų stabdžių būgnai ypatingos konfigūracijos, todėl manau tiksliai padaryti ir pritaikyti šaibas bus sudėtinga ir brangu. Geriau investuoti į gerą korozijos nuvalymą ir nudažymą
Darant įvairias papildomas šaibas ar dar ką nors, išsileis krūva pinigų, o norimo efekto nebus, nes perdirbti ratlankių tvirtinimą sudėtingas darbas, neužmirškime, kad ratlankį centruoja centrinė skylė, o varžtai tik laiko ratlankį. Tų metų stabdžių būgnai ypatingos konfigūracijos, todėl manau tiksliai padaryti ir pritaikyti šaibas bus sudėtinga ir brangu. Geriau investuoti į gerą korozijos nuvalymą ir nudažymą
na del klasikinio vaizdo visiskai sutinku.. bet kad brangu ar lb sudetinga tai ne visiskai pritarciau.. as dares tokias saibas, uz ju gamyba sumokejau 150lt. zmogus kuris dirba tekintoju tikrai zino ka reiskia tikslumas, iscentravimas ir t.t. tad gamyba turint visus matmenis nera jau tokia ir sudetinga.
Vabalui apytiksliai reikėtų tokių išmatavimų 5x198, tai penkių tvirtinimo skylių ir 198 mm atstumu tarp tvirtinimo skylių, apie centrinę kiaurymę aš jau nekalbu, ir dar reikėtu neužmiršti apie ratlankių tvirtinimo plokštumos išnešimą už geometrinio rato centro. Su per dideliu teigiamu išnešimu pakrautam vabalui padangos lies sparnus, o per didelis neigiamas išnešimas trukdys atlikti posūkius - padanga klius į "šakę". Na bet aš jokiu būdu nesu prieš svajonę vabalą papuošti "lietnykais".
hmm, perskaiciau ir susimasciau... apie ratu centravima ir as tap maniau kol neatejo reikalas savo ratlankiu keist. Mano priekiniai ratlankiai graziai uzsimauna ant asies, bet vat gale bugnu centrine asis/verzle mazesnio skersmens ir ratlanki reikia paciam stengtis kuo tiksliau prisiverzt varztais. gal man kazko truksta? jei taip tai pakomentuokit ko, o jei ne tai tada Valdo teignis pusiau teisingas...Valdas wrote:Manau neverta keisti senu originalių ratlankių, tai klasika, čia ir yra visas grožis.
kataloge tap pat radau "adapteri" 5 varztu ratlankiam uzdet ant bugniniu stabdziu su 4 skylem. kaina nurodyta 737kr + pvm, NOK uz pora. bet ir vel tenka pridurti kad cia kaina norvegiska
1. Ratlankis ant priekines asies.
2. O cia vaizdelis nuo galinio ratlankio.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Na isiterpsiu ir as.
Mano nuomone, jei mano vabalas butu su 5 skyliu ratlankiais, tai tikrai neieskociau kazko kito, nes ant ju dedasi didelis grazus kalpokas, po to dar nera ausinimo skyliu ratlankyje (bugnams), tad nudazai ratus masinos spalva, uzdedi balta juosta ant padangos ir vaizdas tikrai labai geras buna...
KAS GALI BUTI GRAZIAU
(tai tik mano nuomone)
Mano nuomone, jei mano vabalas butu su 5 skyliu ratlankiais, tai tikrai neieskociau kazko kito, nes ant ju dedasi didelis grazus kalpokas, po to dar nera ausinimo skyliu ratlankyje (bugnams), tad nudazai ratus masinos spalva, uzdedi balta juosta ant padangos ir vaizdas tikrai labai geras buna...
KAS GALI BUTI GRAZIAU
(tai tik mano nuomone)