Tereikia tik labai norėti...

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
Sigitas

Post by Sigitas »

...
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Dekui, Sigitai, uz vaizdine medziaga. Visgi vakar nesiryzau kist nagu. pamaniau kad rytas uz vakara protingesnis ;) isivaizduoju kad ten nieko sunkaus neturetu buti isardyt, tik vat su tuo surinkimu atgal.

Mano mechanikos zodynas prastas ir girdint tokius zodzius kaip paskirstomasis velenelis tenka nuryt seile ir klaust kuri cia ta dalis... gal kas gali rekomenduot koki variklio bei apskritai masinos daliu zodyneli :) turiu prisipazint kad didysis slenkstis man yra daliu ir ju pavadinimu suvedimas i visuma.

Vamzdelius keisiu, nes sirdis neleidzia varikli palikt pusiau sutvarkyta, juolab kad ir toliau tepalas per tas gumeles sekmingai tekes...

o jei pazvelgus siek tiek i prieki, tai as atsuksiu ir nuimsiu paskirstomaji veleneli (cia kaip suprantu, tas kuris isilgai cilindro galvos eina ir laiko voztuvo pakelikus ar kaip jie vadinas :oops:), ar tada jau galesiu pakeist vamzdukus ar reiks daugiau ardyt? ir manau kad pats laikas nusipirkti man raktam Nm rankena... Sigito nuotraukose puikiai parodyta kaip stipriai viskas turi buti prisukta.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

kol rankos nelinko daugiau ardyti variklio, kibau i sveitimo darbus. turiu pora klausimu:

su kuo butu geriausia nuvalyti pasildymo vamzdzio rudi (atmetant smeliaputes varianta)? rudziu nuemejas +surisejas+dazymas? ar yra geresne formule?

bakelis pro kuri isipila tepalai pasirode besas praudyjes apacioj, nuo vandens kondensato turbut. Ji imanoma kuo nors uztaisyt ar keist visa bakeli? jei keist tai kaip atsukt viduje esanti tvirtinima? idedu nuotraukas.

1. aliuminine dali nusveiciau be problemu, o gelezine dalis nenori sveistis su diskiniu sepeciu...
2. skylute maza, is vdaus isvaliau nemazai brudo, tai mastau kad butu konkreciau ja pasikeist
3. tik vat tas ziedinis atsukimas iskele problema, tokio rakto neturiu ir nesumastau kaip atsukt... Pasiulymu?
Sigitas

Post by Sigitas »

Minti pagavai.. :lol: ,Atsukes paskirstymo velena,po juo dar rasi kelis varztus.Atsukes juos atsilaisvinsi galvute ir truputi pakelus galvute i virsu issimaus vamzdeliai.tiesa per tuos vamzdelius eina "stuminliai"(tai tokie strypai)tai pasistenk ju nesumaisyti vietom kai surinkinesi.
As surinkinedamas varikli nesinaudojau jokiais dinametriniais raktais,tiesiog kai daugiau padirbi jauti kiek sukti :D .O varztu uzsukimo ir atsukimo seka geriau islaikyti kaip nurodyta schemoje.
Tiesa galvute gali lengvai nenusiimti,kartais reikia pakalti ,kokiu guminiu plaktuku per sonus.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

aisku :wink: kai atlaisvinsiu galva, pakeisiu vamzdukus ir vel viska priverziu, ar nekils problemu kad nepakeisiu tarpiniu tarp galvu bei cilindru, ar ten ju nera tokiu? :)

na Sigitai regis busi itikines keist tuos vamzdukus, bet paskui gausi padet ir sureguliuot tuos "pakelikus", ok? :) zinau kad tarpeliai ten atitinkami turi but ir kad nuo pirmo cilindro regis reik pradet bet cia mano zinios ir baigias. Tiesa, turiu knyga tai paskaitysiu gal ten rasiu daugiau info...
Sigitas

Post by Sigitas »

Bakelis mano buse irgi buvo kiauras, tai paprasciausiai uzvirinau. Tavo atveju, jei nera kuo suvirinti, tai yra tokie klijai, vadinasi "saltas suvirinimas", jais uztepus sia vieta turetu laikyti.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

bakelio skyle uztaisiau su salto virinimo pasta, gavosi sauniai! geras dalykas ta salto virinimo pasta :) bet vat vis tiek islieka klausimas kaip atsukt ir nuimt ta bakeli, turbut teks ieskot pirkt rakto nes pats neturu tokio diametro vamzdzio is kurio galeciau pasidaryti rakta.
noreciau si bakeli nuimti ir ideti prailgintoja, kad butu lengviau tepalus ipilti ateiti, nes dabar labai jau sunku tarp oro zarnu tuos tepalus pilti...
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Siūlau neilginti tepalo įpylimo vietos, nes po to ji pati maišysis kai reikės ką nors remontuoti. Pilant tepalą geriau naudoti piltuvėlį, tam reikalui tinka bet kas, kad ir nupjautas plastikinis butelis.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Pasikeiciau vamzdukus, tuo paciu ir tarpines tarp cilindru ir variklio bloko. viska sudejau i vietas. laikas pasitikrint ir nusireguliuot tarpelius tarp pakeliku bei voztuveliu...

Knygoje raso kokia jo reiksme ir kaip juos nusireguliuot, bet niekur neradau tiksliai parasyta koks tas tarpelis turi but. Na, tiesa knygoje yra toks sakinys: "nepamirskit kad dabar tarpelis didesnis ir jei ant feno lipduko yra uzrasyta 0.1 mm tai pasitaisykite i 0.15 mm". Bei knygos pradzioj prie masinos specifikaciju parasyta: "Rocker arm/valve clearance - 0.15 mm all cold" Tai speju kad tarpelis turi but 0.15 mm??? jei kas zinot duokit pritariamaji zodi :)
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Daliu belaukiant persirinkau karbiuratoriu :)
Post Reply