Arteja balandis, o iki balandzio 30 d reik pravaryti "technikine". tad kad stresuot pradejau po truputi taisyt klaidas kurios galetu is manes atimti papildomus 250 lt (tiek kainuoja techn. apziura Norvegijoje). be to ir i kalnus slidineti ruosiames vaziuot, tad pradejau nuo tepalu keitimo. viena ryskiausiu problemu vabale buvo tepalus leidziantis variklis. juos regis leido per visas imanomas tarpines
tad pasikeliau vabala tepalu keitimui ir viskas baigesi tuo kad variklis atsidure ant darbinio stalo, kad butu lengviau prieit pakeist kiek imanoma daugiau tarpiniu
zinau kad nepraleis techn. apziuroj, jei nors vienas lasas nulases ant zemes man ten bestovint...
tad sestadienio naktis buvo skirta variklio isemimui, o sekmadienio diena jo apardymui. nuemiau viska kas nusiima nuo variklio bloko virsaus. nelieciau tik cilindru su galvom. pries surenkant varikli atgal planuoju nusivalyt visas dalis, pasikeist tarpines karbiuratoriuje, padazyt ventiliatoriaus dangti, pamegint susirast kas man galetu perrinkt pati variklio bloka nes paciam drasos maza... o gal visgi vertetu pamegint...
1. Variklio blokas kap reikiant nukraujaves. pastebejau kad tepalus leido didziaja dalim pro tepalu pumpos tarpine kurios kaip ir nebuvo, bei tepalu padavimo dalies ir bloko tarpine. per pacio bloko skyles regis tepalo neleidzia
2. cia puikiai matosi ka turejau omeny sakydamas, kad tarpines po tepalu pompos dangteliu kaip ir nebuvo. ji nuo senumo sudziuvus, pridegus prie korpuso ir ja nuvalyt ne taip jau lengva, teks pakeist atsargiai su kazkuo
3. bloko siules regis sausos