Taigi norėčiau ir aš pasidalinti su vabalistais savo džiaugsmu (na ir vargu...).
Vabalais domiuosi jau pusantrų metų, bet saviškį, dėl finansinių ir amžiaus priežasčių įsigyjau tik dabar.
Manau šis vabalas seniesiams vabalistams yra gerai pažįstamas, nes buvo dažnas vabalų švenčių dalyvis. Prieš man įsigyjant ši galiūną jis priklausė Irmai, kuriai šio vabaliuko netektis buvo gana skaudi, tad ji domisi juo ir dabar. Po to vabalas trumpai buvo perėjęs vilniečio Gintaro globai ir su Sigito (kuriam esu laaaabai dėkingas) pagalba, štai atsirado pas mane.
Deja vabaliukas nėra iš sveikųjų ir turi tipiškų problemų, kurių didžiausia yra rūdys (kas gi dar...)... Tačiau variklis yra neseniai perrinktas ir 1,3 ltr darbinio tūrio, tad atrodo prie jo daug dirbti nereikės. Ir šiaip juda kruta visai neblogai ir jau yra išjodinėtas Vilniaus gatvėse, bet, deja, techninei apžiūrai dar nepasirengęs...
Jei tik kas galėtų suteikti kokios pagalbos savo išmintimi ir patarimais atgaivinant (gal šiek tiek per stipriai pasakiau) šį vabaliuką, būčiau tikrai dėkingas.
Maniškis galiūnas...
Labai malonu priimti į būrį bendraminčių naująjį ir jaunąjį Vabalų entuziastą Justiną. Dar kartą sveikinu įsigyjus naują bičiulį.
Tikiuosi pirmieji darbai neprailgs. Linkiu labai ilgam neįklimpti į gilius darbus ir neįstrigti techninėjė apžiūroje. Manau bendromis jėgomis tikrai padėsime šalinant įvairias iškilusias negandas.
Tikiuosi pirmieji darbai neprailgs. Linkiu labai ilgam neįklimpti į gilius darbus ir neįstrigti techninėjė apžiūroje. Manau bendromis jėgomis tikrai padėsime šalinant įvairias iškilusias negandas.
Prasideda...
Taigi, šiandiena išsijudino didesni darbai prie vabaliuko pagaliau... Kadangi prie automobilių niekados rimčiau lindęs nesu, tad darbų, kaip man buvo pakankamai daug, tad į pagalbą pasikviečiau ir draugą ir šeimynos... Prašau senesnių vabalistų nesijuokti, nes nors ir paprasta mašina, bet mano pirmoji...
1-3. O štai ir šiandienininiai darbai. Pradėti tikriausiai reiktų nuo detalių, kurias įsigijau iš Arūno :
4-5. Na čia tai tikras grožis, nieko nepasakysi...
Taigi, o dabar darbai. Pradėkime nuo svarbiausio ir sėkmingiausio. Susitaisėme signalą. Teko pakeisti visus antgalius ir juos pašlifuoti, nes visi kontaktai smarkiai oksidavesi. Kadangi laidai taip pat pasenę, lydmetalis prie jų jau nebelimpa, tad čia teko irgi pasikankinti...
6-10. Kitas svarbus darbas buvo susitvarkyti valytuvus, kurie jau yra iškrėtę man išdaigą per lietų. Visus juos pilnai išardėme, sutepėme ir suveržeme.
Na, kadangi nelijo, tad rezultato nelabai ir galiu pasakyti, bet bent jau veikia...
Kadangi įsigijau naują veidrodėlį, teko pabandyti atnaujinti ir senąjį. Tą bandžiau padaryti su poliravimo pasta, bet deja rezultato nelabai pasiekiau.... bent jau ne tokį kokio norejau...
11. Prieš:
12. Po:
13-17. Taip pat idėjome ir naująjį veidrodėlį, kurio iškarto viena veržlė atsilaisvino ir teks darbą vėl taisyti... bet pastebėjau, kad naujasis veidrodėlis beveik jokio skirtumo nepadarė, nes veidrodis ten rodos normalus ir kelyje matomumą didina labai nedaug, tad jis labaiu skirtas estetiniams tikslams...
18-19. Taip pat atlikau minimalų antikorozinį apipurškimą. Jau buvau užsiprekinęs DINITROL priemonių nuo rūdžių, tad šiandien jomis išpurškiau daugelį dalių. Nežinau ar jos bus naudingos, bet labai tikiuosi... Deja chromuotoms detalėms jie pasirodė netinkami, nes jų sudaroma plėvelė, gadina visą vaizdą...
20-21. Na ir didžiausias darbas pasirodė lempų tvarkymas. Nu ten tai košmaras. Pirmiausia pakeiteme visas jungtis, nes daugelis jų jau oksidavusios, kaikurie laidai net metėsi pliki... Nu išties baisu...
22-23. Ir dar vienas labai nemalonus dalykas, jog prieš tai tvarkytos lempos, buvo susuktos belekaip ir su visais skirtingais varžtais. Ne, varžtai dar būtų gerai... Viskas susukinėta medvarščiais... jau pirkdamas pastebėjau, jog viena vabaliuko lempa stovi kreivai, bet maniau jog čia laikina bėda. Deja dabar matau, jog norint viską sutvarkyti ilgam, teks ilgai ir nuobod-iai dirbti... Pabandžiau uždėti naujus rėmelius, bet kur tau.... Lieka didžiuliai tarpai (net per dideli, kad sureguliuoti... ), o apie antakius net kalbėt nėra ko, jie išvis nesitvirtina. Veržlės rėmeliams pritvirtiniti irgi nestandartas - 7mm. O remelio skylutė - 6mm... tad varžtas nepralenda, o naujo rėmelio tikrai negrešiu... na ten tai dar dirbti ir dirbti...
Pabaigai keli klausimai jums
1. Gal kas kokių idėjų turite dėl lempų ?
2. Ar paprasta pakeisti šoninių veidrodėlių stikliukus į normalius (lenktu vaizdu). ?
3. Pastebėjau, kad ant dviejų ratų nėra kepurėlių (bent aš taip jas vadinu)... Ar tai didelė bėda ?
24-25 nuotr.
4. Šalia oro filtro esantis išėjimas vamzdžiui kažkodėl aklinas? Ar taip ir turi būti?
26 nuotr.
5. Gal kasnors galite pasiūlyti kokių priemonių chromui apsaugoti ?
Tai tiek žinių šiandienai. Jei kas pagelbėsit, būsiu labai dėkingas.
27 nuotr.
1-3. O štai ir šiandienininiai darbai. Pradėti tikriausiai reiktų nuo detalių, kurias įsigijau iš Arūno :
4-5. Na čia tai tikras grožis, nieko nepasakysi...
Taigi, o dabar darbai. Pradėkime nuo svarbiausio ir sėkmingiausio. Susitaisėme signalą. Teko pakeisti visus antgalius ir juos pašlifuoti, nes visi kontaktai smarkiai oksidavesi. Kadangi laidai taip pat pasenę, lydmetalis prie jų jau nebelimpa, tad čia teko irgi pasikankinti...
6-10. Kitas svarbus darbas buvo susitvarkyti valytuvus, kurie jau yra iškrėtę man išdaigą per lietų. Visus juos pilnai išardėme, sutepėme ir suveržeme.
Na, kadangi nelijo, tad rezultato nelabai ir galiu pasakyti, bet bent jau veikia...
Kadangi įsigijau naują veidrodėlį, teko pabandyti atnaujinti ir senąjį. Tą bandžiau padaryti su poliravimo pasta, bet deja rezultato nelabai pasiekiau.... bent jau ne tokį kokio norejau...
11. Prieš:
12. Po:
13-17. Taip pat idėjome ir naująjį veidrodėlį, kurio iškarto viena veržlė atsilaisvino ir teks darbą vėl taisyti... bet pastebėjau, kad naujasis veidrodėlis beveik jokio skirtumo nepadarė, nes veidrodis ten rodos normalus ir kelyje matomumą didina labai nedaug, tad jis labaiu skirtas estetiniams tikslams...
18-19. Taip pat atlikau minimalų antikorozinį apipurškimą. Jau buvau užsiprekinęs DINITROL priemonių nuo rūdžių, tad šiandien jomis išpurškiau daugelį dalių. Nežinau ar jos bus naudingos, bet labai tikiuosi... Deja chromuotoms detalėms jie pasirodė netinkami, nes jų sudaroma plėvelė, gadina visą vaizdą...
20-21. Na ir didžiausias darbas pasirodė lempų tvarkymas. Nu ten tai košmaras. Pirmiausia pakeiteme visas jungtis, nes daugelis jų jau oksidavusios, kaikurie laidai net metėsi pliki... Nu išties baisu...
22-23. Ir dar vienas labai nemalonus dalykas, jog prieš tai tvarkytos lempos, buvo susuktos belekaip ir su visais skirtingais varžtais. Ne, varžtai dar būtų gerai... Viskas susukinėta medvarščiais... jau pirkdamas pastebėjau, jog viena vabaliuko lempa stovi kreivai, bet maniau jog čia laikina bėda. Deja dabar matau, jog norint viską sutvarkyti ilgam, teks ilgai ir nuobod-iai dirbti... Pabandžiau uždėti naujus rėmelius, bet kur tau.... Lieka didžiuliai tarpai (net per dideli, kad sureguliuoti... ), o apie antakius net kalbėt nėra ko, jie išvis nesitvirtina. Veržlės rėmeliams pritvirtiniti irgi nestandartas - 7mm. O remelio skylutė - 6mm... tad varžtas nepralenda, o naujo rėmelio tikrai negrešiu... na ten tai dar dirbti ir dirbti...
Pabaigai keli klausimai jums
1. Gal kas kokių idėjų turite dėl lempų ?
2. Ar paprasta pakeisti šoninių veidrodėlių stikliukus į normalius (lenktu vaizdu). ?
3. Pastebėjau, kad ant dviejų ratų nėra kepurėlių (bent aš taip jas vadinu)... Ar tai didelė bėda ?
24-25 nuotr.
4. Šalia oro filtro esantis išėjimas vamzdžiui kažkodėl aklinas? Ar taip ir turi būti?
26 nuotr.
5. Gal kasnors galite pasiūlyti kokių priemonių chromui apsaugoti ?
Tai tiek žinių šiandienai. Jei kas pagelbėsit, būsiu labai dėkingas.
27 nuotr.
Sveiki.
Labai išsamus ir puikiai iliustruotas pasakojimas, galima nesunkiai susipažinti su įvairiom konstrukcijom.
Veidrodėliai.
Sferiniai stiklai veidrodėliams tiesiog būtini. Lygūs stiklai niekam tikę, tokie veidrodėliai neaprėpia reikiamo vaizdo ir per juos beveik nieko nesimato.
Aš lygius veidrodėlius išėmiau ir pasikeičiau į sferinius tiek dešinėje, tiek ir kairėje pusėje. Kadaise abu sferinius stikliukus pagaminti kainavo po 10 litų. Įklijavau hermetiku.
Tačiau visiems stiklioriams rankos auga iš užpakalio. Su jais reikia kariauti, nes jie net nemano taisyklingai išpjauti ir apšlifuoti naujai išpjauto veidrodėlio. Stikliukus jie išpjauna nelygiai. Tada reikia jiems nemokėti tol, kol nepadarys savo darbo kokybiškai.
Keičiant stiklus, kad prie kojelės pritvirtintas stiklo laikiklis vėl nepradėtų klibėti, rekomenduoju viduje esančios veržlės sriegį atsukus sutepti specialiu hermetiku ir ją vėl gerai suveržti, arba įsigyti neatsisukančią veržlę su tefloniniu žiedu.
Konservantai.
Ši Dinitrol apsauga matyt skirta važinėjimui žiemą arba tiesiog konservacijai drėgnu metų laiku. Ją apipurškus prarandama estetinė išvaizda, bet žiemą laikant automobilį lauke ji turėtų gerai apsaugoti nuo korozijos.
Oro filtras.
Šioje Justino papasakotoje istorijoje labiausiai mane nustebino oro filtras. Į jį kuo skubiau reikia įdėti popierinį filtrą. Ore skraido ne tik dulkės, bet ir smėlis. Į variklį patekusios dulkės ir smėlis tuoj pat ''suės'' variklį ir jis labai greitai susidėvės.
Oro filtras turi du įėjimus - šiltam ir šaltam orui. Neveikiančiame variklyje šilto oro įtraukimo vožtuvėlis būna visada užsidaręs. Jei visos žarnelės ir jungtys yra savo vietoje, užvedus šaltą variklį vožtuvėlis visada yra automatiškai iki galo atidaromas. Karbiuratoriuje susidaręs vakuumas per žarnelę perduodamas į termostatinį reguliatorių. Reguliatoriaus termostatas reaguoja į temperatūrą ir reguliuoja vakuumo tiekimą toliau į vožtuvėlį. Šitaip labai tiksliai yra sureguliuojamas šilto oro tiekimas į karbiuratorių. Į karbiuratorių turi patekti iki 50 laipsnių sušildytas oras, nes, kaip žinia, dideliu greičiu įtraukiamas oras labai stipriai atšala.
Karbiuratorių tipai:
1200 ccm - 28 PICT-2 iki 1970 m.;
1200 ccm - 30 PICT-3 nuo 1970 m.;
1300 ccm - 30 PICT-2 iki 1970 m.;
1300 ccm - 31 PICT-3 nuo 1970 m.;
1500 ccm - 30 PICT-2;
1600 ccm - 34 PICT-3.
Nuotraukoje originalios komplektacijos 1,2 ltr. variklis ir šio variklio 30 PICT-3 karbiuratorius.
Gerai matomos vakuuminių žarnelių sujungimo vietos. Dešinėje pusėje žarna skirta įtraukti pašildytam orui.
Labai išsamus ir puikiai iliustruotas pasakojimas, galima nesunkiai susipažinti su įvairiom konstrukcijom.
Veidrodėliai.
Sferiniai stiklai veidrodėliams tiesiog būtini. Lygūs stiklai niekam tikę, tokie veidrodėliai neaprėpia reikiamo vaizdo ir per juos beveik nieko nesimato.
Aš lygius veidrodėlius išėmiau ir pasikeičiau į sferinius tiek dešinėje, tiek ir kairėje pusėje. Kadaise abu sferinius stikliukus pagaminti kainavo po 10 litų. Įklijavau hermetiku.
Tačiau visiems stiklioriams rankos auga iš užpakalio. Su jais reikia kariauti, nes jie net nemano taisyklingai išpjauti ir apšlifuoti naujai išpjauto veidrodėlio. Stikliukus jie išpjauna nelygiai. Tada reikia jiems nemokėti tol, kol nepadarys savo darbo kokybiškai.
Keičiant stiklus, kad prie kojelės pritvirtintas stiklo laikiklis vėl nepradėtų klibėti, rekomenduoju viduje esančios veržlės sriegį atsukus sutepti specialiu hermetiku ir ją vėl gerai suveržti, arba įsigyti neatsisukančią veržlę su tefloniniu žiedu.
Konservantai.
Ši Dinitrol apsauga matyt skirta važinėjimui žiemą arba tiesiog konservacijai drėgnu metų laiku. Ją apipurškus prarandama estetinė išvaizda, bet žiemą laikant automobilį lauke ji turėtų gerai apsaugoti nuo korozijos.
Oro filtras.
Šioje Justino papasakotoje istorijoje labiausiai mane nustebino oro filtras. Į jį kuo skubiau reikia įdėti popierinį filtrą. Ore skraido ne tik dulkės, bet ir smėlis. Į variklį patekusios dulkės ir smėlis tuoj pat ''suės'' variklį ir jis labai greitai susidėvės.
Oro filtras turi du įėjimus - šiltam ir šaltam orui. Neveikiančiame variklyje šilto oro įtraukimo vožtuvėlis būna visada užsidaręs. Jei visos žarnelės ir jungtys yra savo vietoje, užvedus šaltą variklį vožtuvėlis visada yra automatiškai iki galo atidaromas. Karbiuratoriuje susidaręs vakuumas per žarnelę perduodamas į termostatinį reguliatorių. Reguliatoriaus termostatas reaguoja į temperatūrą ir reguliuoja vakuumo tiekimą toliau į vožtuvėlį. Šitaip labai tiksliai yra sureguliuojamas šilto oro tiekimas į karbiuratorių. Į karbiuratorių turi patekti iki 50 laipsnių sušildytas oras, nes, kaip žinia, dideliu greičiu įtraukiamas oras labai stipriai atšala.
Karbiuratorių tipai:
1200 ccm - 28 PICT-2 iki 1970 m.;
1200 ccm - 30 PICT-3 nuo 1970 m.;
1300 ccm - 30 PICT-2 iki 1970 m.;
1300 ccm - 31 PICT-3 nuo 1970 m.;
1500 ccm - 30 PICT-2;
1600 ccm - 34 PICT-3.
Nuotraukoje originalios komplektacijos 1,2 ltr. variklis ir šio variklio 30 PICT-3 karbiuratorius.
Gerai matomos vakuuminių žarnelių sujungimo vietos. Dešinėje pusėje žarna skirta įtraukti pašildytam orui.
Dekuj Sigi uz issamu atsakyma. Isties keistas tas filtras, manau reiks is Aruno uzsisakyt kazka naujo, nes ir jo estetine isvaizda yra gan netinkama vabaliukui...
Jau radau ir kur daro sferinius stikliukus. Dabar jie kainuoja apie 20 lt, bet tikiuosi gal jau padaryti krupsciau nei pasakojai...
Labai gera ideja del to ziemos apipurskimo, manau butent taip ir padarysiu pries sezono uzdaryma, tik kad nepamirst dabar...
Dar karta ačiū.
Jau radau ir kur daro sferinius stikliukus. Dabar jie kainuoja apie 20 lt, bet tikiuosi gal jau padaryti krupsciau nei pasakojai...
Labai gera ideja del to ziemos apipurskimo, manau butent taip ir padarysiu pries sezono uzdaryma, tik kad nepamirst dabar...
Dar karta ačiū.
Darbai darbeliai...
Na va ir vėl praėjo sekmadienis. Ir vėl darbavomės. Trumpa darbų aprašymą parašysiu čia, bet daugiau ir dažnesnių naujienų geriau ieškokite čia: http://notavailable-justinas.blogspot.com/
1-2. Tai va. Savo darbus pradėjau šeštadienį įdėdamas filtrą, kurio kaip žinote mano mašinėlėje nebuvo... Keista, bet dedant teko panaudoti jėga, nes nors filtras puikiai tiko savo išmatavimais, bet į aukštį buvo šiek tiek per didelis... Tačiau paspaudus jis žinoma pasidavė...
3. Pirmasis mūsų darbas sekmadienį buvo lempos, nes manau, jog jos labai svarbu ir saugumo prasme ir taip pat išvaizdos. Pagaliau supratau kur čia šuo pakastas. Vienos lempos vidinė dalis yra kažkokio meistrelio padaryta ir padaryta taip, kad... Privaryta kažkokios dervos, privirintos kelios plokštelės ir maždaug džiaukis... nieko keisto, kad lempa ten kreiva visada stovi, o antakių išvis neįmanoma pritvirtinti.... Įdedu keletą nuotraukų, kad matytumėte kame bėda... galbūt nuotraukose tai ir ne taip matyti, tačiau ten išties yra kokio centimetro įdubimas...
4. Čia matote gerąją pusę, kuris atrodo yra keistas su visu sparnu, nes originali spalva - oranžinė (vabalo - balta).
5. O kadangi vabalo lempos buvo prisukinėtos medvaržčiais, tai teko pakeisti ir daugelį tvirtinimo elementų. Gerai, jog jie nėra sunkūs pagaminti..
Manau, skirtumas matomas iškarto...
6. Kitas svarbus darbas, kurį padarėme tai langų apipurškimo sistema. Iškart pasakau, kad ji tik laikina, kad prisiekia vabalistai manęs akmenimis neužmėtytų...
Maniškiame vabaliuke nebuvo nei bakelio, nei pompos, tad nukeliavęs į sąvartyną (kuris mane beje labai nuvylė) "nukoviau" Golf mk2 bakelį su pompa. Bakelis tai baisus ir savo forma vabalui visiškai netinkamas, bet tenka suktis iš situacijos. Kaip žinote pompa golfuose yra elektrinė, o maniškiame (eilinis dėkui Sigiui už informaciją) ėjo pneumatinės. Bet su draugo Juozo (jį ir matote nuotraukose) žiniomis, šią problemą netrukome išspręsti.
7-8. Nenorėdamas gadinti salono, mygtuką padariau atskirai.
9-11. Na ką, taip pat pakeitėme ir duslintuvų antgalius, kuriuos gavau iš Arūno. Išėmus senuosius vaizdelis tikrai buvo nekoks, o kas man pasirodė keista tai, jog, senųjų ilgiai skyrėsi apie 4cm. Hmmm.... Na bet dabar atrodo šauniai...
12. Taip pat bandėme tvarkyti dureles, kurios po netaisyklingo slenksčio virinimo labai nukentėjo. Tarpas tarp jų ir kėbulo įvairiose vietose skyrėsi, o ir jas uždaryti buvo labai sunku. Dėja, nors mūsų tvarkymai tą tarpą ir panaikino, bet durelės beveik išvis neužsidaro, tad tenka labai stipriai trenkti ir tikėtis jog pataikysi į tą stebuklingą tašką... Na bet tas trankymas gan kraupus yra, nes atrodo lyg vabalą muštum... Tvarkėme Arūno pasiūlytu būdu, įdedant kažką tarp vyrių ir kėbulo. Taip padarėme su viršutinių vyriu, bet po to pasirodė, kad problema yra ir apatiniuose, nes jie labai atsipalaidavę... Bet kaip po galais pasiekti jų veržles ? Gal kas jau su tuo yra susidūręs ?
Vakar dar nuvežiau saviškį į servisą šalia namų, kad sutvarkytų degimą, CO ir CH, sureguliuotų lempas, pakeistų guolius ir padarytų ratų suvedimą... Dėja sugebėjo tik pakeisti guolius ir sureguliuoti lempas... Apie viską kitką info neturėjo arba nerado... Ech... O kas blogiausia, tai pasakė, kad su tokiu dugnu apie techninę galiu tik pasvajoti... Nu čia tai nuotaiką sugadino....
Beje, kaip ir esu sakęs, kuo daugiau remontuoju, tuo daugiau bėdų išlenda. Viena iš naujų bėdų (buvau jau ir anksčiau ją pastebėjęs (yra tai, jog uždegus ilgąsias šviesas, įsijungia ir kairiosios pusės posūkių lemputės. Ar čia problema relėje ar kur kitur pasislėpus ?
Šiandien taip pat patraukiau darytis naujų veidrodėlių. Dėja belupant ta veidrodėlį, jis visas sutrupėjo, o pagal mano popierinę formą sakė nedarys ir tarp savo turimų rado tik kažkokias beveik trikampias formas skirtas vabalams, tad pasakė, kad atvažiuočiau su mašina... Kadangi buvau Baltupiuose, nutariau paieškoti ir man rekomenduoto meistro Rimo, kuris galėtų padaryti ratų suvedimą vabalui... Kadangi tikslios vietos nežinojau, tad klausinėjau ten, kur buvo parašyta jog daro suvedimą. Užėjus į kelias vietas daryti atsisakė, bet viename garažėlyje jau buvau apsidžiaugęs, nes vos įėjus išvydau Herbio plakatą (šalia dar kelios kukliai apsirengusios moteriškės kabėjo ), o sienos buvo nukabinėtos visokiomis senovinėmis automobilių interjero detalėmis... Išlindusio iš po mašinos žmogaus paklausiau ar padarys vabalui suvedimą ir atsakymas buvo toks: "Jo, padarysiu, bet ne šiandien, ne rytoj, ne šią savaitę ir ne kitą. Nu žodžiu padarysiu kai bus man kūrybinė nuotaika." Nežinodamas kada gi ta kūrybinė nuotaika užeis, nusivylęs kėblinau namo. Gal vis dėlto reikia spjaut nuvažiuot į KEMI ir nematyt bėdų (deja ir pinigų). Gal kas tikslesnes Rimo koordinates galėtų duoti, o gal aš pas jį ten ir buvau neištaikiau progos paklausti vardo)...
Na tai tiek iš manųjų remonto ypatumų.
13-17. Pabaigai įdedu keletą pilnų nuotraukėlių.
1-2. Tai va. Savo darbus pradėjau šeštadienį įdėdamas filtrą, kurio kaip žinote mano mašinėlėje nebuvo... Keista, bet dedant teko panaudoti jėga, nes nors filtras puikiai tiko savo išmatavimais, bet į aukštį buvo šiek tiek per didelis... Tačiau paspaudus jis žinoma pasidavė...
3. Pirmasis mūsų darbas sekmadienį buvo lempos, nes manau, jog jos labai svarbu ir saugumo prasme ir taip pat išvaizdos. Pagaliau supratau kur čia šuo pakastas. Vienos lempos vidinė dalis yra kažkokio meistrelio padaryta ir padaryta taip, kad... Privaryta kažkokios dervos, privirintos kelios plokštelės ir maždaug džiaukis... nieko keisto, kad lempa ten kreiva visada stovi, o antakių išvis neįmanoma pritvirtinti.... Įdedu keletą nuotraukų, kad matytumėte kame bėda... galbūt nuotraukose tai ir ne taip matyti, tačiau ten išties yra kokio centimetro įdubimas...
4. Čia matote gerąją pusę, kuris atrodo yra keistas su visu sparnu, nes originali spalva - oranžinė (vabalo - balta).
5. O kadangi vabalo lempos buvo prisukinėtos medvaržčiais, tai teko pakeisti ir daugelį tvirtinimo elementų. Gerai, jog jie nėra sunkūs pagaminti..
Manau, skirtumas matomas iškarto...
6. Kitas svarbus darbas, kurį padarėme tai langų apipurškimo sistema. Iškart pasakau, kad ji tik laikina, kad prisiekia vabalistai manęs akmenimis neužmėtytų...
Maniškiame vabaliuke nebuvo nei bakelio, nei pompos, tad nukeliavęs į sąvartyną (kuris mane beje labai nuvylė) "nukoviau" Golf mk2 bakelį su pompa. Bakelis tai baisus ir savo forma vabalui visiškai netinkamas, bet tenka suktis iš situacijos. Kaip žinote pompa golfuose yra elektrinė, o maniškiame (eilinis dėkui Sigiui už informaciją) ėjo pneumatinės. Bet su draugo Juozo (jį ir matote nuotraukose) žiniomis, šią problemą netrukome išspręsti.
7-8. Nenorėdamas gadinti salono, mygtuką padariau atskirai.
9-11. Na ką, taip pat pakeitėme ir duslintuvų antgalius, kuriuos gavau iš Arūno. Išėmus senuosius vaizdelis tikrai buvo nekoks, o kas man pasirodė keista tai, jog, senųjų ilgiai skyrėsi apie 4cm. Hmmm.... Na bet dabar atrodo šauniai...
12. Taip pat bandėme tvarkyti dureles, kurios po netaisyklingo slenksčio virinimo labai nukentėjo. Tarpas tarp jų ir kėbulo įvairiose vietose skyrėsi, o ir jas uždaryti buvo labai sunku. Dėja, nors mūsų tvarkymai tą tarpą ir panaikino, bet durelės beveik išvis neužsidaro, tad tenka labai stipriai trenkti ir tikėtis jog pataikysi į tą stebuklingą tašką... Na bet tas trankymas gan kraupus yra, nes atrodo lyg vabalą muštum... Tvarkėme Arūno pasiūlytu būdu, įdedant kažką tarp vyrių ir kėbulo. Taip padarėme su viršutinių vyriu, bet po to pasirodė, kad problema yra ir apatiniuose, nes jie labai atsipalaidavę... Bet kaip po galais pasiekti jų veržles ? Gal kas jau su tuo yra susidūręs ?
Vakar dar nuvežiau saviškį į servisą šalia namų, kad sutvarkytų degimą, CO ir CH, sureguliuotų lempas, pakeistų guolius ir padarytų ratų suvedimą... Dėja sugebėjo tik pakeisti guolius ir sureguliuoti lempas... Apie viską kitką info neturėjo arba nerado... Ech... O kas blogiausia, tai pasakė, kad su tokiu dugnu apie techninę galiu tik pasvajoti... Nu čia tai nuotaiką sugadino....
Beje, kaip ir esu sakęs, kuo daugiau remontuoju, tuo daugiau bėdų išlenda. Viena iš naujų bėdų (buvau jau ir anksčiau ją pastebėjęs (yra tai, jog uždegus ilgąsias šviesas, įsijungia ir kairiosios pusės posūkių lemputės. Ar čia problema relėje ar kur kitur pasislėpus ?
Šiandien taip pat patraukiau darytis naujų veidrodėlių. Dėja belupant ta veidrodėlį, jis visas sutrupėjo, o pagal mano popierinę formą sakė nedarys ir tarp savo turimų rado tik kažkokias beveik trikampias formas skirtas vabalams, tad pasakė, kad atvažiuočiau su mašina... Kadangi buvau Baltupiuose, nutariau paieškoti ir man rekomenduoto meistro Rimo, kuris galėtų padaryti ratų suvedimą vabalui... Kadangi tikslios vietos nežinojau, tad klausinėjau ten, kur buvo parašyta jog daro suvedimą. Užėjus į kelias vietas daryti atsisakė, bet viename garažėlyje jau buvau apsidžiaugęs, nes vos įėjus išvydau Herbio plakatą (šalia dar kelios kukliai apsirengusios moteriškės kabėjo ), o sienos buvo nukabinėtos visokiomis senovinėmis automobilių interjero detalėmis... Išlindusio iš po mašinos žmogaus paklausiau ar padarys vabalui suvedimą ir atsakymas buvo toks: "Jo, padarysiu, bet ne šiandien, ne rytoj, ne šią savaitę ir ne kitą. Nu žodžiu padarysiu kai bus man kūrybinė nuotaika." Nežinodamas kada gi ta kūrybinė nuotaika užeis, nusivylęs kėblinau namo. Gal vis dėlto reikia spjaut nuvažiuot į KEMI ir nematyt bėdų (deja ir pinigų). Gal kas tikslesnes Rimo koordinates galėtų duoti, o gal aš pas jį ten ir buvau neištaikiau progos paklausti vardo)...
Na tai tiek iš manųjų remonto ypatumų.
13-17. Pabaigai įdedu keletą pilnų nuotraukėlių.
Sveiki.
Vamzdeliai.
Duslintuvų vamzdeliai gaminami įvairių ilgių, taip sakant kiekvienas renkasi pagal stilių ir skonį.
Vyriai.
Labai gerą būdą sugalvojote pakeisdami durų tarpelius.
Sunkiai durys užsidaro, nes spynelės skląstis per stipriai remiasi į staktos spynelės atramą, reikia įdėmiai apžiūrėti, pareguliuoti ir surasti tą ''auksinį viduriuką'', pabandyti pakeisti staktos skląsties padėtį.
Lempos.
Ilgosios kažkur per klaidą laidais sujungtos kartu su posūkiais, kažkas blogai sujungė. Vabalo elektros schema yra paprasta, reikėtų su schemos pagalba atsekti kurioje vietoje padaryta klaida.
Veidrodėliai.
Stiklas yra labai trapus, visada reikia naudoti tik medinius ir plastmasinius įrankius, įsirėmęs atsuktuvas ar peilis iškarto suskaldo stiklą.
Gamykloje stiklas paprastai būna šiltai įspraustas į rėmą. Išimant taip pat reikėtų veidrodėlį pašildyti. Įšilusi plastmasinė tarpinė suminkštėja, šitaip lengviau išimti stiklą.
Suvedimas.
Pataikei tiesiai į Rimo garažą, pabandyk dar paskambinti ir susitarti. Dabar sušilo orai ir Rimui užgriuvo darbai.
Apie KEMI kokybę sklando dviprasmiškos kalbos, padarius ten ratų suvedimą reikėtų dar nuvažiuoti ir į kitas dirbtuves, kad patikrintų jų atliktą darbą.
Galima suvedimą padaryti pačiuose brangiausiuose servisuose, ten tikrai padarys gerai, bet žinoma ir kaina visai kita.
Galiniams ratams suvedimo dažniausiai niekas nedaro, tiesiog priekinius derina prie galinių. Seniems automobiliams gerai būtų suvesti ir galinius. Mūsų žiniomis galinius Vabalo ratus gali suvesti ir visą suvedimą padaryti Ford Vista.
Vamzdeliai.
Duslintuvų vamzdeliai gaminami įvairių ilgių, taip sakant kiekvienas renkasi pagal stilių ir skonį.
Vyriai.
Labai gerą būdą sugalvojote pakeisdami durų tarpelius.
Sunkiai durys užsidaro, nes spynelės skląstis per stipriai remiasi į staktos spynelės atramą, reikia įdėmiai apžiūrėti, pareguliuoti ir surasti tą ''auksinį viduriuką'', pabandyti pakeisti staktos skląsties padėtį.
Lempos.
Ilgosios kažkur per klaidą laidais sujungtos kartu su posūkiais, kažkas blogai sujungė. Vabalo elektros schema yra paprasta, reikėtų su schemos pagalba atsekti kurioje vietoje padaryta klaida.
Veidrodėliai.
Stiklas yra labai trapus, visada reikia naudoti tik medinius ir plastmasinius įrankius, įsirėmęs atsuktuvas ar peilis iškarto suskaldo stiklą.
Gamykloje stiklas paprastai būna šiltai įspraustas į rėmą. Išimant taip pat reikėtų veidrodėlį pašildyti. Įšilusi plastmasinė tarpinė suminkštėja, šitaip lengviau išimti stiklą.
Suvedimas.
Pataikei tiesiai į Rimo garažą, pabandyk dar paskambinti ir susitarti. Dabar sušilo orai ir Rimui užgriuvo darbai.
Apie KEMI kokybę sklando dviprasmiškos kalbos, padarius ten ratų suvedimą reikėtų dar nuvažiuoti ir į kitas dirbtuves, kad patikrintų jų atliktą darbą.
Galima suvedimą padaryti pačiuose brangiausiuose servisuose, ten tikrai padarys gerai, bet žinoma ir kaina visai kita.
Galiniams ratams suvedimo dažniausiai niekas nedaro, tiesiog priekinius derina prie galinių. Seniems automobiliams gerai būtų suvesti ir galinius. Mūsų žiniomis galinius Vabalo ratus gali suvesti ir visą suvedimą padaryti Ford Vista.
Dekuj Sigi,
paskambinsiu i Vista ir pabandysiu pasiklausineti. O tai, jog Vistos servisas daro suvedima vabalams yra tu dvieju vaikinu, apie kuriuos pasakojai kai buvom pirkti vabalo, pasekme, ar jie tiesiog turi didele duomenu baze?
Su durim ten yra siek tiek kita problema. Kiekviena kart atidarius, jos vis pasilenkia (nulinksta) zemyn ir norint jas uzdaryti, reikia visuomet jas siek tiek pakelti (kokius 3cm paciam gale), o tai padaryti sedint salono viduje yra pakankamai sunku. Kolkas ideja tokia, jog taip yra del atsipalaidavusiu apatiniu vyriu, bet net neisivaizduoju kaip juos pasiekti ir priverzti tuos varztus. Gal kokiu pasiulymu turi?
paskambinsiu i Vista ir pabandysiu pasiklausineti. O tai, jog Vistos servisas daro suvedima vabalams yra tu dvieju vaikinu, apie kuriuos pasakojai kai buvom pirkti vabalo, pasekme, ar jie tiesiog turi didele duomenu baze?
Su durim ten yra siek tiek kita problema. Kiekviena kart atidarius, jos vis pasilenkia (nulinksta) zemyn ir norint jas uzdaryti, reikia visuomet jas siek tiek pakelti (kokius 3cm paciam gale), o tai padaryti sedint salono viduje yra pakankamai sunku. Kolkas ideja tokia, jog taip yra del atsipalaidavusiu apatiniu vyriu, bet net neisivaizduoju kaip juos pasiekti ir priverzti tuos varztus. Gal kokiu pasiulymu turi?
Sveiki,
Apie F.Vistos galimybę galiniams ratams padaryti suvedimą man pasakė Arūnas. Ten tiesiog yra reikiama duomenų bazė ir jie galėtų sutvarkyti ir galinę ašį.
Gal būt šią informaciją turi ir kiti rimti servisai, bet apie kitus kol kas nieko tikslaus pasakyti negaliu.
Vyriai.
Iš kitos vyrių pusės įdėta vientisa plokštelė su sriegiu varžtams įsukti.
Tačiau labai keista, kad negalite prieiti prie vyrių varžtų. Nežinau kas ten yra padaryta, tačiau priėjimas turi būti laisvas. Visi jie turi atsisukti su dideliu kryžminiu atsuktuvu.
Apie F.Vistos galimybę galiniams ratams padaryti suvedimą man pasakė Arūnas. Ten tiesiog yra reikiama duomenų bazė ir jie galėtų sutvarkyti ir galinę ašį.
Gal būt šią informaciją turi ir kiti rimti servisai, bet apie kitus kol kas nieko tikslaus pasakyti negaliu.
Vyriai.
Iš kitos vyrių pusės įdėta vientisa plokštelė su sriegiu varžtams įsukti.
Tačiau labai keista, kad negalite prieiti prie vyrių varžtų. Nežinau kas ten yra padaryta, tačiau priėjimas turi būti laisvas. Visi jie turi atsisukti su dideliu kryžminiu atsuktuvu.
Blogai paaiškinau problemą su tais vyriais. Įdedu nuotrauka. Spėju, kad apatiniai vyriai yra pritvirtinti taip pat, kaip ir viršutiniai (bent pas mane), tad reikia iš galo prilaikyti veržles. Bet kaip vat prieiti prie tu vyrių iš kitos pusės, nes bent jau aš tai ir kišdamas ranką jų nesugebu suimt, kadangi ten siaura ir šiaip visokios šlangos maišo...
Nuotraukėlėje matosi situacija iš kapoto pusės. Vyriai yra tame siaurame plyšyje. Gal juos pasiekti galima per dugną? Ar reikia tiesiog viską ten praardyt ir tada siekt... ?
Nuotraukėlėje matosi situacija iš kapoto pusės. Vyriai yra tame siaurame plyšyje. Gal juos pasiekti galima per dugną? Ar reikia tiesiog viską ten praardyt ir tada siekt... ?