Stai ir musu grazuolis . Vardo jam dar nedavem, tiesiog vabaliukas. Jo istorija gana smagoka. Kad pirksiu vabala ta tikrai zinojau, bet kad telefonu ir jo net nemates, tai tikrai nebuciau tuom patikejes. Narsydamas po norvegu internetini turgu, pamaciau jo nuotrauka. Kaina tada dar buvo 25 000 kr. ir as kaip studentas pamaniau kad tai per daug, tad paieskas tesiau toliau. po poros savaiciu vabalo kaina krito iki 21 000 kr ir tada neatlaikiau, emiau ir paskambinau pasiteirauti jo istorijos.
Pasirodo anukas pardavinejo savo mociutes masina, kuri jau 8 metus stovejo darzinej ir tiesiog uzeme vieta. Masina priklause tai paciai seimai iki jos pardavimo. Pagal pasakojima susidariau toki grazu paveiksla, kad jam ir pasakiau: jei viskas tiesa ka tu man sakai, tai as ji perku! padejus rageli lyg ir pats nesuvokiau kad ka tik nusipirkau savo svajone! beliko nukeliaut iki to kaimo sumoket pinigus ir ji pasiimt.
Pamacius masina gyvai, nusivilti neteko. tiesa sakant is meiles buvau apakes, nemaciau ir jos trukumu uz kuriuos dar buciau galejes nusidereti, mat ne viskas jau taip grazu ir buvo kaip mane paveiksle Pirmus km vaziavau nedrasiai, man teko is viso nuriedet su juo 140 km kol grizau namo. Registracijos dokumentai patvirtino jos istorija. Ji registruota moters vardu kuri ir isliko savininke iki kol ja savo vardu registravosi jos sunus (anuko dede). su masina taip pat gavau jos originalius registracijos dokumentus, serviso knygele su pilna serviso dokumentacija iki pat 20 000 km. Turiu ir originalia naudojimo knygele, tiesa sakant jos dvi, viena techninis aprasymas, kita kaip naudotis ir kaip priziuret. kartu gavau originalias ziemines padangas dar is 1973 m, kas rodo kad masina ziema ne daug vazineta. Vabaliukas visa laika stovejes sausai po stogu, pries 11 metu perdazytas originalia spalva. Na dazymo darbai nepergeriausiai atlikti, bet nors originalia spalva islaike. Vienintele problema buvo "krauju" pasruves variklis bei nesisukantis spidometras, kuris sustojo turbut dar kazkada devintam desimtmeti. Tiesa, garso signalas neveikia, bet pats kebulas issilaikes nuostabiai ir elektra problemu neturejo.
Meile is pirmo zvilgsnio
Tereikia tik labai norėti...
Taip uz 8000 lt Vabaliukas atkeliavo i musu seima. Pirmi darbai buvo tepalu keitimas tiek greiciu dezei, tiek variklyje. Zaidziu as su juo lyg vaikas su konstruktorium, galeciau naktim nemiegot ir tepaluotas vaiksciot. Ardau, tvarkau ir mokaus, nes tai mano pirmoji masina, prie kurios isties galima pasikrapstyti
Keletas kebulo detaliu. Ir pirmieji klausimai paskutinej nuotraukoj matosi skyle nuotraukos virsuj. pro ja man lasejo stabdziu skystis. Kad ir kaip meginau pamatyti is kurios vietos jis lasa, bet niekaip nepavyko. Ir iskilo klausimas, negi man reikes dabar nukelti vabalo kausa nuo dugno, kad prieiti prie stabdziu slangeliu kurie slypi virs tos skyles??? truputi nelogiska kad butu taip sudetinga...
Cia matosi tepalu sildymo spirale. masinoje sudeta pilna ziemine iranga , variklio sildymas bei benzininis salono sildymo peciukas. Peciuka isemiau kaip nereikalinga, nes neveike, bet kuo toliau, tuo labiau mastau, kad negalima juo taip visai atsikratyt, butu smagu ji susitvarkyt ir prikelt naujam gyvenimui. tik paciam rankos nekyla pirstus kist kur benzinas ir elektra. gali paskui musu vabaliukas uzsiliepsnot...
Pora smagesniu vazdeliu is kasdienybes
1. Atvaziavom prie ezero pasivaiksciot ir pamaniau, kad ner cia ko tiem Bemsam vieniem centre
aiksteles stovet, tai musu Vabaliukas puikiai tiko i kompanija, na negi negrazu?
2. Montuojam garso aparatura. durelese buvo jau is seniau sumontuotos jau antikvarinem tapusios
koloneles, tad i tas pacias skyles sudejom tobulesnes ir naujus laidus pravedem. Tarp kitko,
Vabaliuko savininke darbus dazniausiai tik stebi ir reguliuoja eisma
3. ... Na zinoma nepamirsta ir atgaivint darbininku...
1. Atvaziavom prie ezero pasivaiksciot ir pamaniau, kad ner cia ko tiem Bemsam vieniem centre
aiksteles stovet, tai musu Vabaliukas puikiai tiko i kompanija, na negi negrazu?
2. Montuojam garso aparatura. durelese buvo jau is seniau sumontuotos jau antikvarinem tapusios
koloneles, tad i tas pacias skyles sudejom tobulesnes ir naujus laidus pravedem. Tarp kitko,
Vabaliuko savininke darbus dazniausiai tik stebi ir reguliuoja eisma
3. ... Na zinoma nepamirsta ir atgaivint darbininku...
Įdomus Vabalas ir jo istorija. Stebina jo išlaikyta kokybė, su juo buvo važinėjama matyt nedaug, ypač drėgniausiais metų laikais.
Kas ten galėtų būti su stabdžiu skysčiu sunku pasakyti. Bet kėbulo nukelinėti tikrai nereikės, visi stabdžių vamzdeliai išvedžioti išore.
Nuoroda apie stabdžių sistemos remontą: http://www.vwtrendsweb.com/tech/0311vwt ... ct_part_5/
-> Viso dugno nuotrauka
Nosies nuotrauka:
Kas ten galėtų būti su stabdžiu skysčiu sunku pasakyti. Bet kėbulo nukelinėti tikrai nereikės, visi stabdžių vamzdeliai išvedžioti išore.
Nuoroda apie stabdžių sistemos remontą: http://www.vwtrendsweb.com/tech/0311vwt ... ct_part_5/
-> Viso dugno nuotrauka
Nosies nuotrauka:
Nuostabi nuotrauka, labai aciu! dabar pasikeles bent jau isivaizduosiu kas ten kur slypi. tada sekantis klausimas, ar sunku stabdziu vamzdelius persivedziot priekyje, sioje nuotraukoje nieko sudetinga neatrodo. Man techn. apziura reik praeit iki balandzio galo, tai manau is pirmo karto nepavyks, labai jau priekabus cia tie norvegai negali buti jokio lasejimo nei is kur, tad teks raitytis rankoves bei lopyt bedas