Spidometro problemos
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
As taip pat turiu problemu su spidometru, besibaigiant sezonui jis pradejo uzti, spidometra prispaudus su ranka uzesys dingdavo, bet veliau jau ir tai nepadejo...
Neturint laiko zaistis tiesiog atjungiau trosa ir vaziavau i nedidele kelione su GPS, taip stebejau greiti ...
Kame gali buti problemos? Turbut sunku bus atsakyti, nes gali buti bet kur is tu dantraciu ar pan.
Kitas klausimas, ar sunku butu pakeisti spidometro apsvietima? Noriu kad spidometras ir tachometras nusipirktas atskirai butu su vienodu apsvietimu.
Neturint laiko zaistis tiesiog atjungiau trosa ir vaziavau i nedidele kelione su GPS, taip stebejau greiti ...
Kame gali buti problemos? Turbut sunku bus atsakyti, nes gali buti bet kur is tu dantraciu ar pan.
Kitas klausimas, ar sunku butu pakeisti spidometro apsvietima? Noriu kad spidometras ir tachometras nusipirktas atskirai butu su vienodu apsvietimu.
Dėl keliamo garso.
Vabalų spidometrai yra mechaniniai, spidometre trosas sujungtas su magnetiniu diskeliu, magnetas randasi metalinėje taurėje. Besisukantis magnetas sukuria magnetinį lauką ir ima palengva sukti taurę, taurė sujungta su ciferblato rodykle. O krumpliaračius suka pati magneto ašis.
Sistema paprasta, bet kas galėtų kelti tokį didelį triukšmą, sunku pasakyti. Gal būt besisukantis magneto diskas ėmė į kažką liestis. Abejoju ar plastmasiniai krumpliaračiai galėtų kelti tokį triukšmą.
Dar reikėtų pažiūrėti, ar neišsišerpėjęs trosas, jei viskas tvarkoje, reikėtų ardyti spidometrą.
Pradžioje galima pasidaryti kvadratinį strypelį, įkišti jį į spidometrą ir suktelėti pirštais, pašaliniai garsai turėtų iš kart girdėtis.
Thesamba forumo tema kurioje nuodugniai parodyta, kaip išardyti 1963 metų modelio spidometrą. Manau techniniai sprendimai yra identiški meksikietiškiems Vabalams (juose 1972 metų pavyzdžio spidometro modeliai):
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight
1. Nuotraukos iš thesamba forumo.
2. Spidometro veikimo principas - magnetas įdedamas į taurę, besisukdamas magnetas
sukuria magnetinį lauką, kuris ima palengva sukti taurę kartu su rodykle.
Dėl kitos apšvietimo spalvos, tai tiesiog reikėtų kitos spalvos lempučių. Naujieji baigėsi, tikiuosi namie girliandų atsiras .
Vabalų spidometrai yra mechaniniai, spidometre trosas sujungtas su magnetiniu diskeliu, magnetas randasi metalinėje taurėje. Besisukantis magnetas sukuria magnetinį lauką ir ima palengva sukti taurę, taurė sujungta su ciferblato rodykle. O krumpliaračius suka pati magneto ašis.
Sistema paprasta, bet kas galėtų kelti tokį didelį triukšmą, sunku pasakyti. Gal būt besisukantis magneto diskas ėmė į kažką liestis. Abejoju ar plastmasiniai krumpliaračiai galėtų kelti tokį triukšmą.
Dar reikėtų pažiūrėti, ar neišsišerpėjęs trosas, jei viskas tvarkoje, reikėtų ardyti spidometrą.
Pradžioje galima pasidaryti kvadratinį strypelį, įkišti jį į spidometrą ir suktelėti pirštais, pašaliniai garsai turėtų iš kart girdėtis.
Thesamba forumo tema kurioje nuodugniai parodyta, kaip išardyti 1963 metų modelio spidometrą. Manau techniniai sprendimai yra identiški meksikietiškiems Vabalams (juose 1972 metų pavyzdžio spidometro modeliai):
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight
1. Nuotraukos iš thesamba forumo.
2. Spidometro veikimo principas - magnetas įdedamas į taurę, besisukdamas magnetas
sukuria magnetinį lauką, kuris ima palengva sukti taurę kartu su rodykle.
Dėl kitos apšvietimo spalvos, tai tiesiog reikėtų kitos spalvos lempučių. Naujieji baigėsi, tikiuosi namie girliandų atsiras .
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Išardžiau ir aš spidometrą, dantratukas irgi lūžęs, bet spidometras sukasi.
Nežinau viskas lyg ir normalu viduje, iš kur sklido ūžesys neaišku, gal iš troso...
Dar vienas keistas dalykas, meksikiečiai kažkodėl panaudojo organinį stiklą patamsintą, turbūt dėl įdomumo...
Tačiau prastai matosi skydelis ir susibraižo stikliukas lengvai (išpjausiu naują).
Nežinau viskas lyg ir normalu viduje, iš kur sklido ūžesys neaišku, gal iš troso...
Dar vienas keistas dalykas, meksikiečiai kažkodėl panaudojo organinį stiklą patamsintą, turbūt dėl įdomumo...
Tačiau prastai matosi skydelis ir susibraižo stikliukas lengvai (išpjausiu naują).
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Na berods spidometras sutaisytas, ir stikliukas išpjautas, plius dar suderinau spalvas su tachometru, ten labai mažai vietos jame ir kažkaip durnai padarytas, kad ir kiek lempučių bedėtum, vistiek niekas neatspindi šviesos, ciferblatas užstoja ir ganėtinai tamsus jis...
http://www.youtube.com/watch?v=Jd1kVzutd4M
http://www.youtube.com/watch?v=Jd1kVzutd4M
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Kad nekurti naujos temos:
Kaip atjungti spidometro kabelį nuo rato ?Žinau ,kad senesniuose vabaluose buvo arba C formos spaustukas arba užlenktas strypelis, bet pas save nei to ,nei to nematau. Is vidines bugno puses kabelis ateina per gumine įmautę, bet bijau per jėgą traukti, kad tik ko nesuniokočiau...
Kaip atjungti spidometro kabelį nuo rato ?Žinau ,kad senesniuose vabaluose buvo arba C formos spaustukas arba užlenktas strypelis, bet pas save nei to ,nei to nematau. Is vidines bugno puses kabelis ateina per gumine įmautę, bet bijau per jėgą traukti, kad tik ko nesuniokočiau...
Sunku neakivaizdžiai patarti nematant bendro vaizdo. Bet jei trosas atkabintas, belieka tik traukti, neturėtų būti jokių problemų.
Panaši tema, tik autobusėlio: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight
Panaši tema, tik autobusėlio: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight