Mįslės

Įvairūs patarimai, vertingos nuorodos, istorinė apžvalga
Atsakyti
Vartotojo avataras
Paulius
Admin
Pranešimai: 987
Užsiregistravo: 2009 Sau 24 Šeš, 21:33
Vietovė: Kaunas

Standartinė Paulius »

Tai jau taip :) labai įdomus aksesuaras siūlytas tik braziliškuose autobusėliuose :)

1968 metais brazilų VW autobusėlių gamintojai įdiegė diferencialo blokatorių, tai yra priemonę, kurio pagalba buvo galima išjungti arba įjungti diferencialo blokavimą. Toks blokavimas parankus smėlėtame arba slidžiame kelyje, kai ratų sukibimas su gruntu yra prastas, ir situacijoje, kai įklimpus vienas ratas pakimba ore ir ima suktis tuščiai. Įjungus blokatorių, šalia spidometro įsijungia įspėjančios lemputės. Po dviejų metų dėl mažos paklausos šis blokavimo įrenginys nustotas gaminti.

Vertimas:
Diferencialo blokatorius.
Junkite tik esant prastam ratų sukibimui.
Jungdami, lėtai atleiskite sankabą.
Naudokite pirmą, antrą ir atbulinę pavaras.
Venkite nereikalingo naudojimo, ypač posūkiuose.
wilis
Pranešimai: 89
Užsiregistravo: 2018 Bir 18 Pir, 20:30
Vietovė: Vilnius

Standartinė wilis »

:shock:
Vartotojo avataras
Paulius
Admin
Pranešimai: 987
Užsiregistravo: 2009 Sau 24 Šeš, 21:33
Vietovė: Kaunas

Standartinė Paulius »

Mįslė, kuri turbūt bus greitai įminta, nes atsakymas tiesiog pateiktas vienoje iš Facebook vabalinių grupių :)

Koks tai Volkswagen? Norėčiau išgirsti konkretų modelio pavadinimą ir kuo jis techniškai ypatingas tarp kitų panašių to meto Volkswagenų :)
Vartotojo avataras
Sigis
Pranešimai: 5429
Užsiregistravo: 2007 Kov 23 Pen, 2:45
Vietovė: Sos tinė

Standartinė Sigis »

Panašu į Indoneziją, kabrioletas-cisterna gaisrininkams pasilinksminti :)
Vartotojo avataras
Sergej
Pranešimai: 1982
Užsiregistravo: 2015 Bal 09 Ket, 15:15
Vietovė: Vilnius / Amsterdam

Standartinė Sergej »

Palangos gelbėtojai?
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
Vartotojo avataras
Rimgaudas
Pranešimai: 720
Užsiregistravo: 2007 Kov 19 Pir, 20:50
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė Rimgaudas »

drambliams prausti ?
Vartotojo avataras
Paulius
Admin
Pranešimai: 987
Užsiregistravo: 2009 Sau 24 Šeš, 21:33
Vietovė: Kaunas

Standartinė Paulius »

VW Mitra - indoneziškas transporteris, o techninė ypatybė, kurią turėjau omeny - variklis priekyje.

VW gamykla Hanoveryje gamino Basistransporter važiuokles ir eksportavo jas į kitas šalis automobilio gamybos užbaigimui. Indonezijoje būdavo uždedama perdaryta VW T2 kabina, o automobilis pavadintas VW Mitra. T2 autobusiuko kabinas naudodavo ir Turkijoje surenkami panašūs Basistransporter.

Šaltinis: https://www.facebook.com/groups/2132928 ... 217692698/
Vartotojo avataras
Paulius
Admin
Pranešimai: 987
Užsiregistravo: 2009 Sau 24 Šeš, 21:33
Vietovė: Kaunas

Standartinė Paulius »

Tuo tarpu kitose šalyse šie automobiliai atrodė ir vadinosi kitaip. Pavyzdžiui, Suomijoje kėbulus gamindavo visai kitokios formos ir jie vadinosi Teijo. Pirmoji nuotrauka būtent šio suomiško varianto. Jų pagaminta apie 200 vnt.

Antroje nuotraukoje - pakistanietiškas Basistransporter.

Tuo tarpu apie meksikietišką versiją informacija nesutampa. Čia gaminti VW Hormiga (lietuviškai - skruzdėlė). Pasak šaltinio Facebook'e - tai visai kitas automobilis, mat jo variklis už vairuotojo, o ir važiuoklė kitokia. Tačiau Wikipedijoje šie abu variantai suplakti į vieną straipsnį apie Basistransporter.

https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswage ... ransporter
Atsakyti