Kur randasi atbulinės eigos daviklis?
Sigitas. 2007/02/04
Tokius jungiklius kai kuriems Vabalams ėmė montuoti dar 1967 metais. O nuo 1972 metų juos įsukinėjo visiems, tame tarpe ir vokiškiems Sparkäfer'iams. Be abejo meksikietiški taip pat visi gaminti su šiais jungikliais.
Atbulinės eigos daviklis
Taip Sigitai, 1965 vabalui ant greičių dėžės atbulinės eigos daviklio nėra ir vietos panašu nėra, beje, jei vieta ir būtų, tai reikėtų ir elektros sistemą perdaryti. Tech apžiūroje bandysiu "spausti" apžiūrėtojus, neva jei gamykloje nenumatė, tai galima eksploatuoti, nežinau ar tai pavyks, jei ne, neįsivaizduoju kaip tai reikės padaryti kad atbulinės eigos sumontuota lemputė užsidegtų, nebent įjungi pavarą - įjungi jungiklį "slapuką"
Pirmieji automobiliai su atbulinės eigos žibintais galėjo atsirasti dar prieškaryje, tačiau tokie žibintai dar ilgai buvo neprivalomi, tai buvo daugiau tik patogumo bei prabangos išraiška. Po karo atsigaunant ekonomikai, tokie žibintai ėmė populiarėti, tačiau įstatymai reikalaujantys gaminti automobilius su galinės eigos žibintais, pasaulyje atsirado tik apie 1970 metus.
Nuo 1967 metų serijiniu būdu pradėti gaminti Volkswagenai su atbulinės eigos žibintais buvo skirti daugiausiai eksportui į JAV. Bet po kelerių metų tai tapo visų VW standartine įranga Europoje.
Atbulinės eigos žibintų istorija įdomi tuo, kad dar 50-taisiais aksesuarų gamintojai norintiems pasivyti prabangesnius automobilius, jau siūlė įvairius automatinius jungiklius ir žibintus. Volkswagenams kaip įprasta, dažniausiai juos gamino Bosch arba Hella.
1-2. Vienas iš Bosch jungiklių variantų (1955 metų leidinys).
3. Originalus Bosch jungiklis.
4. 1952 metų Bosch aksesuarų brošiūra.
Dar vienas Bosch jungiklis thesamba forume: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight
Nuo 1967 metų serijiniu būdu pradėti gaminti Volkswagenai su atbulinės eigos žibintais buvo skirti daugiausiai eksportui į JAV. Bet po kelerių metų tai tapo visų VW standartine įranga Europoje.
Atbulinės eigos žibintų istorija įdomi tuo, kad dar 50-taisiais aksesuarų gamintojai norintiems pasivyti prabangesnius automobilius, jau siūlė įvairius automatinius jungiklius ir žibintus. Volkswagenams kaip įprasta, dažniausiai juos gamino Bosch arba Hella.
1-2. Vienas iš Bosch jungiklių variantų (1955 metų leidinys).
3. Originalus Bosch jungiklis.
4. 1952 metų Bosch aksesuarų brošiūra.
Dar vienas Bosch jungiklis thesamba forume: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight
Antras variantas dar įdomesnis, specialus jungiklis prisisuka prie spidometro ir jo troso.
Bet bėda tame, kad galo šviesa įsijungia tik pajudėjus atgal:
Nuotraukos iš: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight
Bet bėda tame, kad galo šviesa įsijungia tik pajudėjus atgal:
Nuotraukos iš: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... &highlight
Žibintų variantai.
1950 metų Vabalas: http://www.flickr.com/photos/raw_reflex ... 2/sizes/l/
Paimta iš;
http://www.flickr.com/photos/4kleuren/3 ... 3/sizes/o/
http://www.flickr.com/photos/busman/51693285/sizes/l/
1950 metų Vabalas: http://www.flickr.com/photos/raw_reflex ... 2/sizes/l/
Paimta iš;
http://www.flickr.com/photos/4kleuren/3 ... 3/sizes/o/
http://www.flickr.com/photos/busman/51693285/sizes/l/
Kairė automobilio pusė kelyje matoma geriau, todėl montuojant tik vieną žibintą, jį geriau tvirtinti kairėje pusėje. Seniems automobiliams, kurie neturi gamyklinių atbulinės eigos įrangos ir lempučių, kaip tik užtenka vienos.
1. Raudonas žibintas yra priešrūkinis, tačiau jis taip pat tvirtinamas kairėje pusėje.
Martyno 1996 metų Vabalas.
1995 metais vėl pradėjus į Europą eksportuoti meksikietiškus Vabalus, pagal europinius standartus buvo privaloma tvirtinti papildomą priešrūkinį žibintą. Šios serijos Vabaluose jie buvo tvirtinami kaip tik tokioje vietoje.
2. Šiuolaikiniai variantai. Europinis - raudonas ir baltas.
3. Amerikinis variantas - abu žibintai balti.
4. 2005 metų pavyzdžio modelis.
1. Raudonas žibintas yra priešrūkinis, tačiau jis taip pat tvirtinamas kairėje pusėje.
Martyno 1996 metų Vabalas.
1995 metais vėl pradėjus į Europą eksportuoti meksikietiškus Vabalus, pagal europinius standartus buvo privaloma tvirtinti papildomą priešrūkinį žibintą. Šios serijos Vabaluose jie buvo tvirtinami kaip tik tokioje vietoje.
2. Šiuolaikiniai variantai. Europinis - raudonas ir baltas.
3. Amerikinis variantas - abu žibintai balti.
4. 2005 metų pavyzdžio modelis.
Padekit suprats kame saknys atbulines eigos lemputei yra skirta vieta, o laidas neateina. palindau po masina ir siaip ne taip padariau nuotrauka, kur speju turetu but tas atbulines eigos daviklis pas mane jo nera??? o gal as ne ten ziurejau. nuotrauka daryta greiciu dezes smaigalyje, is po masinos. gal ne ten ieskau to daviklio...?
labai man keista kad lempose paliktos baltos sekcijos o jose niekas nesviecia..
labai man keista kad lempose paliktos baltos sekcijos o jose niekas nesviecia..